Duh, Geen belasting (en andere voordelen zoals op busbanen mogen rijden) op EV's, en enorm hoge belasting op ICE en hoge belasting op benzine/diesel. Logisch dus. Wordt niet door Tesla gedreven maar door de Noorse regering.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De bekende koekblik waarin de sleutels liggen voorkomt ook het kunnen eenvoudig openen van de Tesla.https://www.telegraaf.nl/video/1419391505/pas-op-zo-makkelijk-wordt-je-sleutelloze-auto-gestolen
Makkelijk te voorkomen m.b.v. een PIN to drive maar dat vertellen ze er niet bij uiteraard....
Je linkt naar een artikel van meer dan een jaar oud...Tesla fabriek in Duitsland of Nederland, hopelijk Nederland:
'Tesla onderzoekt mogelijkheden bouw 'gigafactory' in Duitsland of Nederland'
Dat is alleen maar juridisch geblaat en counterclaims, daar staat weinig in.
Sorry, Ik was getriggerd door een gelijksoortige artikel die wel gister was gepubliceerd. Daarna ging ik even verder zoeken.Je linkt naar een artikel van meer dan een jaar oud...
If you can't beat 'm...Volkswagen CEO interested in Tesla stake: Manager Magazin - Reuters
Herbert Dies zou wel een stuk Tesla willen kopen
Tussen de regels door lees ik dat de 'thermal events' inderdaad veroorzaakt werden door de zonnepaneel-installaties.Antwoord van Tesla
https://t.co/cbDIU0MEDQ
Het is me niet duidelijk of de branden nou door de panelen zelf komen of door slechte installatie.Tussen de regels door lees ik dat de 'thermal events' inderdaad veroorzaakt werden door de zonnepaneel-installaties.
En dat Walmart (zoals het een goede supermarkt betaamt) de calamiteiten probeert te gebruiken om de contracten open te breken ten nadele van Tesla.
Ik kan niet anders zeggen dan dat Walmart het spelletje uitmuntend speelt... Hopelijk sleept deze rechtzaak een goed tijdje voort, want het is een prima les voor Tesla om de kwaliteit en monitoring van hun systemen niet te verwaarlozen.
Liever nu de volle aandacht voor veiligheid en monitoring dan straks dit soort rechtzaken omdat familiewoningen met Tesla dakpannen zijn afgefikt...![]()
De bekende koekblik waarin de sleutels liggen voorkomt ook het kunnen eenvoudig openen van de Tesla.
.
Joint statement from
@Walmart
and
@Tesla
: 1/ “Walmart and Tesla look forward to addressing all issues and re-energizing Tesla solar installations at Walmart stores, once all parties are certain that all concerns have been addressed...
2/Together, we look forward to pursuing our mutual goal of a sustainable energy future. Above all else, both companies want each and every system to operate reliably, efficiently, and safely.”
Het is me niet duidelijk of de branden nou door de panelen zelf komen of door slechte installatie.
PolderPV houdt een (nogal rommelig) overzicht bij van incidenten in Nederland, zie http://www.polderpv.nl/nieuws_PV63.htm#17aug2010_brand_en_zonnepanelen en verder.
Maar of het nou 'vaak' voorkomt...
Onder de directe verantwoordelijkheid van SolarCity maar nu dus Tesla; de opbrengst van de stroom gaat naar Tesla en dan krijgt Walmart (één 'l') daar commissie op.Als ik het zo zie dan dateert het contract al van voor de overname door Tesla van SolarCity (2016). Niet duidelijk is of de 'unrelated thermal events' panelen onder directe verantwoordelijkheid van Tesla of van SolarCity zijn aangelegd. En ja, Wallmart speelt het spel inderdaad slim.
Dat was het product van SolarCity: als je niet het geld had om zonnepanelen aan te schaffen, dan 'huurde' SolarCity jouw dak om er zonnepanelen op te zetten en er energie van te genereren. Niet zo interssant als zelf panelen kopen, maar ook niet de nodige hoge investeringskosten nodig.Onder de directe verantwoordelijkheid van SolarCity maar nu dus Tesla; de opbrengst van de stroom gaat naar Tesla en dan krijgt Walmart (één 'l') daar commissie op.