Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Niets bijzonders, wat de meeste al wisten: We kunnen de computer opnieuw starten tijdens een rit en gewoon verder rijden. Helaas wel AP even missen 😉

Hoezo AP missen? Bij mij blijft hij tijdens herstarten actief en je kan hem zelfs gewoon inschakelen.
 
Mij ontging de nieuwswaarde van dit bericht dan ook volledig. Volgens mij heeft nagenoeg iedere Tesla rijder wel eens een reset uitgevoerd en het merendeel dat ook rijdend gedaan, om daarbij tot deze conclusie te komen.
De meeste Tesla rijders weten dit al, maar kan wellicht voor niet Tesla rijders verassend nieuws zijn omdat die geen benul hebben hoe “zo’n computer op wielen” werkt als het scherm uitvalt.
Blijkbaar wisten ze het bij het AD ook niet.
 
  • Helpful
Reactions: Maurice1
Geen Tesla in de pers, maar zoals je ziet komt ongecontroleerd versnellen ook bij andere merken voor.
In dit geval wordt dan weer wel direct vermeld dat de bestuurder waarschijnlijk het gaspedaal in heeft gedrukt, bij Tesla zou het een probleem in AP zijn.

 
  • Like
Reactions: JanG007 and RobsEV
Geen Tesla in de pers, maar zoals je ziet komt ongecontroleerd versnellen ook bij andere merken voor.
In dit geval wordt dan weer wel direct vermeld dat de bestuurder waarschijnlijk het gaspedaal in heeft gedrukt, bij Tesla zou het een probleem in AP zijn.

Was het een autojournalist?
 
Geen Tesla in de pers, maar zoals je ziet komt ongecontroleerd versnellen ook bij andere merken voor.
In dit geval wordt dan weer wel direct vermeld dat de bestuurder waarschijnlijk het gaspedaal in heeft gedrukt, bij Tesla zou het een probleem in AP zijn.

Misschien een journalist op zetten? Toch een levensgevaarlijke auto dan 😉
Zie nu dat @Devils son me voor is...
 

Dus AutoWeek gaat naar het niveau van die idioten die op YouTube 15 minuten lang speculeren...

Zonder een nieuwe accu voor de M3P gaat de M3P niet significant sneller zijn, want de bottleneck is momenteel de accu. Misschien dat een AutoWeek journalist die een beetje erin duikt zoiets ook kan ontdekken.

(ik had al nooit zo'n hoge pet op van journalisten nav mijn ervaringen met hen, maar mijn vertrouwen in autojournalisten krijgt echt wel een flinke deuk zo ;))
 
Matige website met veel bang maken en weinig concrete onderzoek punten, zoals:
Wel aangeven dat 84% van de autobedrijven je data verkoopt, maar dan niet zeggen wie niet. Wel zeggen dat Tesla alle checkboxes raakt.

Dan geeft Tesla openlijk op haar site aan hoe het werkt en dat er een OPT-OUT is van de connectiviteit die helpt in het voorkomen van schade of ernstige gevolg schade en dan wordt Tesla daarop bekritiseerd. Laten we wel weten iedereen weet dat je een laptop op wielen koopt en daar hoort een verbinding bij.

Tesla geeft duidelijk aan nooit haar gegevens te verkopen/ verhuren. Maar dat wordt dan weer niet gemeld.



Tesla never sells or rents your data to third-party companies. This includes your personal data and driving history. We only share information about you, your ...
 
Dus AutoWeek gaat naar het niveau van die idioten die op YouTube 15 minuten lang speculeren...

Zonder een nieuwe accu voor de M3P gaat de M3P niet significant sneller zijn, want de bottleneck is momenteel de accu. Misschien dat een AutoWeek journalist die een beetje erin duikt zoiets ook kan ontdekken.

(ik had al nooit zo'n hoge pet op van journalisten nav mijn ervaringen met hen, maar mijn vertrouwen in autojournalisten krijgt echt wel een flinke deuk zo ;))
Wel vind ik de reacties prachtig. Die zijn een stuk positiever dan een jaar geleden.
 
Ik word een beetje moe van dit soort flauwekul. Ze mogen Musk dankbaar zijn dat hij hen heeft geholpen zichzelf te verdedigen.
Idd je krijgt het idee dat het persoonlijk voor hem beter was geweest als hij ze had laten zakken in de Oekraïene.

Volgens reacties van Elon zelf heeft hij alleen de vraag gekregen om Starlink ook boven Sebastopol aan te zetten en dat heeft hij geweigerd.
Dat is iets anders dan saboteren.
 

Positieve feedback op de vernieuwde model S. 🫶🏻
We gaan het zien, morgen staat de eerste lange trip op de planning. We rijden ermee naar Malaga. Maar er gaat een MS classic mee, het zal wel wachten worden aan de SuC ;)
 
  • Like
Reactions: zkpq and Nick-m