Firebird
Active Member
Daarnaast ook Positief nieuws te vinden in de pers:
Waarde van Tesla's Autopilot bewezen door 40 procent minder ongelukken
Waarde van Tesla's Autopilot bewezen door 40 procent minder ongelukken
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Precies, wat een ongelooflijke onzin!!! Het enige wat hij dient te regelen, is een CHAdeMO in de buurt van plaatsen waar hij regelmatig komt. Samen met de SuC's en een chauffeur met EV-mind (zelf heeft hij al een EV-mind schrijft hij...) maakt hij mij niet wijs dat hij vaker dan 1 maal per jaar in de problemen komt met de range.De elektrische range is niet voldoende dus stapt hij in een wagen met 45 km elektrische range. Does not compute ;-).
Hij kan toevallig vanaf vandaag een 100D bestellen.
Neem de upgrade van de interne lader en met een speech van een uurtje zit er alweer 85 km bij (2x de range van de Volvo). Daarnaast is die elke ochtend toch vol. Voor lange afstand gebruikt hij de superchargers (en dan niet 40 minuten, maar genoeg tot volgende lader) en zijn positie als minister om te zorgen voor een beter dekkend snellaadnetwerk waar hij ervaart dat het noodzakelijk is.
Practice what you preach.
Om te kunnen blijven innoveren zegt Tesla zijn auto's vrijwel jaarlijks volledig te vernieuwen, zonder rekening te houden met zijn bestaande auto's.
Tesla zal auto's jaarlijks 'flink vernieuwen'
Geen idee of ik nu echt zo vrolijk wordt van dit bericht.
Wat is nu de drijfveer achter deze visie? Blijven innoveren? Maar wat moeten wij dan straks met onze snel "outdated" Tesla's? Ze hebben toch een boel geld gekost om snel aan de kant te zetten, is dan ook weer een kapitaalvernietiging. En in hoeverre kan dan zo'n Tesla gerecycled worden? Anders is een Tesla toch ook weer geen duurzaam transportmiddel wat ze toch ambiëren te zijn.
Ik kan er wel een paar verzinnen:Geen idee of ik nu echt zo vrolijk wordt van dit bericht.
Wat is nu de drijfveer achter deze visie? Blijven innoveren?
Met mijn classic classic maak ik me nergens druk om. Er is van alles wat ik 'mis' maar niet mis. Ik zie echt geen reden om mijn auto na vier of vijf jaar aan de kant te zetten, en zolang ik niet door de stoelen zak, het ding prima rijdt en een goede range houdt, blijft het de mijne. Ook nog steeds geen behoefte aan welke vorm van autopilot dan ook, trouwens.
Uiteraard zit er van alles tussen mijn benadering en degenen die steeds het nieuwste van het nieuwste willen hebben. Ik snap ook dat als ik mijn auto (et cetera) doorschuif, iemand anders duurzaam gaat rijden die een nieuwe niet kan / wil betalen. Toch heb ik er moeite mee me in te leven in mensen die over twaalf maanden iets echt niet kunnen missen dat er twaalf maanden geleden nog niet eens was.
Bij mijn 'duurzaam' benadering past in elk geval niet dat ik steeds het nieuwste wil hebben. De drang naar nieuw heeft m.i. geen duurzamer maatschappij opgeleverd.
Mijn twee centen en zonder voor een ander de moraal te willen bepalen.
Blijven innoveren inderdaad. Mijn Classic uit 2013 doet het nog prima en die blijf ik ook nog lekker door rijden.Geen idee of ik nu echt zo vrolijk wordt van dit bericht.
Wat is nu de drijfveer achter deze visie? Blijven innoveren? Maar wat moeten wij dan straks met onze snel "outdated" Tesla's? Ze hebben toch een boel geld gekost om snel aan de kant te zetten, is dan ook weer een kapitaalvernietiging. En in hoeverre kan dan zo'n Tesla gerecycled worden? Anders is een Tesla toch ook weer geen duurzaam transportmiddel wat ze toch ambiëren te zijn.
Blijven innoveren inderdaad. Mijn Classic uit 2013 doet het nog prima en die blijf ik ook nog lekker door rijden.
Het is met alle techniek zo. Ben juist blij dat Tesla het zo doet, komen er lekker snel nieuwe dingen voor wie dat wil.