You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De verzekering is in de basis natuurlijk een grote pot waar iedereen wat in doet om er schades uit te kunnen betalen. De hoogte van de inleg wordt vooral bepaald door de hoogte van de uitgekeerde en verwachte schades, dus je premie wordt ook mede bepaald door het schadegedrag van anderen...Ik heb zeer sterk het idee dat door de verzekeraars misbruik gemaakt word van de hype/ nieuw merknaam die zo verbonden is aan hard accelererende Tesla die ook nog eens in de brand vliegen en duur te repareren zijn.
Hier het HLN artikel
De verzekering is in de basis natuurlijk een grote pot waar iedereen wat in doet om er schades uit te kunnen betalen. De hoogte van de inleg wordt vooral bepaald door de hoogte van de uitgekeerde en verwachte schades, dus je premie wordt ook mede bepaald door het schadegedrag van anderen...
Maar begrijp ik het goed dat je voor WA 100 euro in de maand kwijt bent? Dat is inderdaad wel veel eigenlijk, bijna net zoveel als wat ik voor full casco betaal.
Ik overwoog vorig jaar ook de overgang naar WA+, maar het verschil was inderdaad maar gering. En er kwam een aanvullende alarmeis om de hoek kijken, die er bij voortzetting van de all risks verzekering niet was.... er zijn te weinig mensen die zo'n auto wa verzekeren denk ik
Ik begon met WA+ verzekering, maar nadat ik binnen 2 maanden bezit van achter was aangereden en vlak daarna dat iemand de voorkant heeft geraakt met van een parkeerplaats afrijden, heb ik toch maar voor de all-risk gekozen.Ik ben slachtoffer van mijn eigen idee... er zijn te weinig mensen die zo'n auto wa verzekeren denk ik
Dat kost je toch je eigen risico? Beter investeren in een fatsoenlijke dashcam zodat je mogelijk een kenteken hebt.daarna dat iemand de voorkant heeft geraakt met van een parkeerplaats afrijden, heb ik toch maar voor de all-risk gekozen.
Ik begon met WA+ verzekering, maar nadat ik binnen 2 maanden bezit van achter was aangereden en vlak daarna dat iemand de voorkant heeft geraakt met van een parkeerplaats afrijden, heb ik toch maar voor de all-risk gekozen.
Daarna geen issues meer....
Ja precies, als het niet verhaald kan worden, kost het je eigen risico en bij de tweede keer ook nog no-claim...
Dat is misschien in Belgie zo, maar in Nederland is dat toch echt anders.
Waarborgfonds onder bepaalde omstandigheden! (kost je wel 250 euro, maar dat is verwaarloosbaar ten opzichte van no-claim)
Meest verkochte (geregistreerde) merk-modellen 2019 (jan t/m aug):
1. VW Polo - 9.295 stuks
2. Ford Focus - 7.925 stuks
3. Tesla model 3 - 7.823 stuks
https://www.bovag.nl/BovagWebsite/m.../2019/Autoverkopen-augustus-2019.pdf?ext=.pdf
Tja, met die instelling zou je bij Mercedes ook vrijwel altijd voor de S-klasse moeten gaan. Tenzij je ruimte nodig hebt, dan ga je voor een Actros.Persoonlijk ben ik het eens met de conclusie, en zou weer voor de S gaan en niet voor de 3, tenminste als het budget niet is meegenomen in de overweging.
"De serviceauto staat bij mij thuis voor de deur. Collega's van het leveringscentrum in Tilburg komen 's nachts langs om de spullen in de auto te zetten. Dat gaat allemaal helemaal vanzelf. Ik heb ze nog nooit ontmoet."