Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
  • Like
Reactions: Nick-m

Dit controversiële automodel staat voor het eerst bovenaan de verkooplijsten in Europa​

De SUV blijkt, en dat is een slecht model. De Tesla Y is dan wel een kleine SUV en volledig electrisch en tevens de meest verkochte auto maar het blijft een SUV…..
 

Dit controversiële automodel staat voor het eerst bovenaan de verkooplijsten in Europa​

De SUV blijkt, en dat is een slecht model. De Tesla Y is dan wel een kleine SUV en volledig electrisch en tevens de meest verkochte auto maar het blijft een SUV…..
Tegenwoordig noemen ze bijna alles een SUV. Ooit was dat een terreinwagen die ze af hadden gestemd op asfalt gebruik. Cayenne, X5, Range Rover. Mijn Cayenne Turbo kon als ik mijn best deed 1:9 rijden, maar het kon ook zo 1:4 zijn als ik wat door probeerde te stomen.

Daar komt die slechte naam vandaan.

Een Model Y (zelfs de performance) stoot in vergelijking maar een fractie uit.
 
Een YouTube video waarin een goed overzicht wordt gegeven van alle stappen bij de fabrikage van een Tesla auto. Een samenvoeging van allerlei stukjes video waarmee alle stappen achter elkaar zijn gezet voor een zoveel mogelijk compleet beeld. Met steeds een tekstje van wat op dat ogenblik gebeurt. 👍
Duurt 14 minuten, maar daarna gaat de video nog 3 minuten door met de BMW I4 fabrikage, heel raar (uitzetten aanbevolen).
YouTube: Rondleiding door fabriek van Tesla van de meest geavanceerde elektrische auto's
 
  • Like
Reactions: Nick-m and Maurice1
Een YouTube video waarin een goed overzicht wordt gegeven van alle stappen bij de fabrikage van een Tesla auto. Een samenvoeging van allerlei stukjes video waarmee alle stappen achter elkaar zijn gezet voor een zoveel mogelijk compleet beeld. Met steeds een tekstje van wat op dat ogenblik gebeurt. 👍
Duurt 14 minuten, maar daarna gaat de video nog 3 minuten door met de BMW I4 fabrikage, heel raar (uitzetten aanbevolen).
YouTube: Rondleiding door fabriek van Tesla van de meest geavanceerde elektrische auto's
Toch wel weer sterk van die Duitsers dat ze in 3 minuten doen waar Tesla er 14 nodig heeft!
 
Vandaag zowaar een blad van DPG Media gelezen waar geen stemmingmakerij in te vinden was en het is informatief en heeft een hoge amusement waarde. Ik kan het iedereen aanbevelen.
20230921_071512.jpg

20230921_071518.jpg
 
Mocht je nog een oom tegenkomen op de verjaardagsborrel die net onder z'n steen vandaan is gekropen.


Daar zitten er nog heel veel…… 😬: de kindertjes in kobalt mijnen, in de fik vliegen, maar 100km ver komen, rijden op vervuilende kolenstroom, netwerk gaat er aan, nergens kunnen laden, blablabla. Wat dat betreft lijken ze allemaal op mijn kinderen van 11 en 13. Heel creatief in het bedenken waarom je iets niet gaat doen. 😅

Inmiddels ga ik er niet meer tegenin, maar vraag ik alleen maar of ze ook zo goed hebben nagedacht over het gebruik van een fossiele auto. 😅 Krijg je vaak de perfecte imitatie van een koi karper 😂
 
  • Like
Reactions: Maurice1 and mnno
  • Like
Reactions: DuurzameHenk

Gelukkig heb ik nog een Model Y met sensoren :cool:
Ik niet, en het is inderdaad bagger. De auto piept en gilt regelmatig terwijl er niets aan de hand is, en de volgende keer geeft hij aan dat er nog 80cm ruimte is tussen de neus en de betonnen muur terwijl dit nog geen 40 centimeter is. De Daihatsu van mijn moeder heeft dit op dit moment nog beter voor elkaar.....
 
Ik niet, en het is inderdaad bagger. De auto piept en gilt regelmatig terwijl er niets aan de hand is, en de volgende keer geeft hij aan dat er nog 80cm ruimte is tussen de neus en de betonnen muur terwijl dit nog geen 40 centimeter is. De Daihatsu van mijn moeder heeft dit op dit moment nog beter voor elkaar.....
Tesla vision is nog altijd een enorme stap terug.
 

Gelukkig heb ik nog een Model Y met sensoren :cool:
Ik geloof dat je bij jet bestellen een waarschuwing krijgt dat de sensoren verwijderd zijn en de oplossing via camera’s nog op punt gesteld wordt.