Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Even kort spieken op LinkedIn leert me ook dat er tussen merken en dealers wisselen. Een oud-collega zei me ooit dat als je ergens langer dan 5 jaar blijft, je blijft plakken, en je voor je eigen goed eigenlijk elke 3 tot 5 jaar moet wisselen.
Dat zou je ook kunnen toepassen op het merk auto dat je rijdt. Altijd hetzelfde merk auto rijden maakt je ook blind voor de tekortkomingen van je "eigen" merk. Wellicht dat je het ook zou kunnen toepassen op relaties, maar denk dat we daar maar niet aan gaan beginnen. ;)
 
Wow….Musk lijkt actief tegengewerkt te worden door US overheidsinstanties. Een hooggeplaatste officer noemt het zelfs ‘regulatory harassment’ en weigert mee te werken.


Het is al weer even geleden dat Elon Musk meldde dat hij door kringen aan de zijde van de democraten werd tegengewerkt (om het netjes uit te drukken).
Dit stuk komt op mij over als een evenwichtige beschrijving van de wijze waarop dat inderdaad blijkt te gebeuren.
Triest, de wijze waarop beide grote politieke partijen in de USA er blijk van geven zeer bedenkelijke spelletjes te spelen. :(
 
Het is al weer even geleden dat Elon Musk meldde dat hij door kringen aan de zijde van de democraten werd tegengewerkt (om het netjes uit te drukken).
Dit stuk komt op mij over als een evenwichtige beschrijving van de wijze waarop dat inderdaad blijkt te gebeuren.
Triest, de wijze waarop beide grote politieke partijen in de USA er blijk van geven zeer bedenkelijke spelletjes te spelen. :(
Het politieke landschap in de VS is door en door verrot. Als je de politiek aldaar alleen maar volgt door het lezen van de VK en aanverwanten, dan lijkt het alsof de Republikeinen het kwaad is en Biden cs de messias, maar het ligt allemaal net even wat genuanceerder.

Eng ook dat je volksvijand nummer 1 kan worden door vrijheid van meningsuiting te willen garanderen...
 
Het politieke landschap in de VS is door en door verrot. Als je de politiek aldaar alleen maar volgt door het lezen van de VK en aanverwanten, dan lijkt het alsof de Republikeinen het kwaad is en Biden cs de messias, maar het ligt allemaal net even wat genuanceerder.

Eng ook dat je volksvijand nummer 1 kan worden door vrijheid van meningsuiting te willen garanderen...
Nee, het is omgekeerd, zie de activiteiten van Trump c.s. die ALLE wijzigingen van de democraten zo nodig moest terug draaien, en die maar bleef roepen dat democratische presidentskandidaat de gevangenis in moest en dat de democraten evil want communisten zijn. Zonder reden overigens. Dat persoon heeft de VS maatschappij verdeeld in wit en zwart zonder enige nuance, alleen voor eigen gewin. Dat is de kern van het betoog van VK. Niet de zaak omkeren.
 
Het politieke landschap in de VS is door en door verrot. Als je de politiek aldaar alleen maar volgt door het lezen van de VK en aanverwanten, dan lijkt het alsof de Republikeinen het kwaad is en Biden cs de messias, maar het ligt allemaal net even wat genuanceerder.

Eng ook dat je volksvijand nummer 1 kan worden door vrijheid van meningsuiting te willen garanderen...
Hoho, pas op hoor met politiek debat aanzwengelen;)

Toch even een eenmalige reactie:
- Al ben ik voorstander van de een vrijheid van meningsuiting die absoluut is, zegt de huidige wetgeving helaas wat anders. Er zitten grenzen aan en Musk zit er tegenaan of erover
- Republikeinen met Democraten vergelijken is als een brute verkrachting midden op straat vergelijken met een kind dat een appel steelt uit een groentestalletje. En de verkrachters maar roepen: "maar kijk ook eens naar wat dat jongetje doet!!!'
 
  • Like
Reactions: job-lek
Nee, het is omgekeerd, zie de activiteiten van Trump c.s. die ALLE wijzigingen van de democraten zo nodig moest terug draaien, en die maar bleef roepen dat democratische presidentskandidaat de gevangenis in moest en dat de democraten evil want communisten zijn. Zonder reden overigens. Dat persoon heeft de VS maatschappij verdeeld in wit en zwart zonder enige nuance, alleen voor eigen gewin. Dat is de kern van het betoog van VK. Niet de zaak omkeren.
Als je goed leest zie je dat ik over het geheel spreek en daar hoort het wangedrag van Trump ook bij.

De problemen zijn niet van de ene op de andere dag gekomen met Trump.
 
Hoho, pas op hoor met politiek debat aanzwengelen;)

Toch even een eenmalige reactie:
- Al ben ik voorstander van de een vrijheid van meningsuiting die absoluut is, zegt de huidige wetgeving helaas wat anders. Er zitten grenzen aan en Musk zit er tegenaan of erover
- Republikeinen met Democraten vergelijken is als een brute verkrachting midden op straat vergelijken met een kind dat een appel steelt uit een groentestalletje. En de verkrachters maar roepen: "maar kijk ook eens naar wat dat jongetje doet!!!'
Beschuldig jij mij nou van het zijn van een verkrachter? Of vind jij dat diefstal ok is zo lang als er ook nog verkrachters zijn?

(Dat staat even los van of ik het eens ben met jouw vergelijking - quod non)

Gewoon even terug naar wat er staat in de brief die gaat over Musk/Starlink: dat is staatsterreur. Met de toeslagenaffaire weten we hoe kwalijk dat is hoop ik.
 
Mijn opmerking was ook niet politiek, maar zag op de pers.

Helaas valt dat dan om politieke redenen niet bij iedereen in het pulleke. ;)
Mijn quote was voor iemand die vroeg om meer politieke draadjes, dat gaat m niet worden (het verkiezingsdraadje werd ook al afgeschoten ;) )

punt is dat het ondertussen een discussie aan het worden is over of in de US de Democraten of de Republikeinen nu de boeven zijn. Dat is toch wel behoorlijk politiek. Of dat komt door jouw begin of door iets anders i don't care. maar ik denk dat het wel klaar is zo. (anders ga ik zo ook nog ff een epistel posten met quotes van Maarten van Rossum, ik denk dat je wel weet wie hij de boeven vindt :) )
 
  • Funny
  • Like
Reactions: job-lek and Enzo63
Oei terugroepactie van 2 miljoen Tesla's:


Dan worden de servers van Tesla voor de software update weer opgestart en heeft iedereen, indien van toepassing, overnacht de veiligheidsupdate.