Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Model 3 Performance al 38 maal bij SEC geweest in 2 jaar

This site may earn commission on affiliate links.
Maar dan wist je dus vooraf al dat de auto zou gaan accelereren (want dat is wat hij doet als hij in AP staat en de maximumsnelheid op 100 km/u staat ingesteld)... Waarom heb je dan niet even de auto in park gezet?

De stack reageerde niet dus wist ook niet of alles klopte met de AP in 100 km. Kon dus niet in P zetten. Hetzelfde als er in het filmpje gebeurde. Je kan daar duidelijk zien dat de auto in P stand zetten niet lukt.

Wel voelde ik dat de auto met de voet op de rem weg wilde en ik begreep dit niet omdat het onlogisch is.

Het onderzoek in de USA richt zich op het feit dat door een voltage drop de auto er toch voor zorgt dat de auto veiligheid systemen overschrijft of negeert.

En dat de logs dan toch zeggen dat er een bepaalde handeling is gedaan en dit registreert als iets anders.

En Ja ondanks dat vele hier zeggen, de auto is daar tegen beveiligd en zou het niet moeten kunnen doen, doet de auto het toch.

Ik weet 100% zeker dat mijn auto dit gedaan heeft.
Maar ben ook heel benieuwd of het onderzoek in de USA dit kan bevestigen.

Data uit een Tesla halen buiten Tesla om is heel lastig dus je moet dan Tesla op haar blauwe ogen geloven.

In mijn artikel meer daar over.
 
Het onderzoek in de USA richt zich op het feit dat door een voltage drop de auto er toch voor zorgt dat de auto veiligheid systemen overschrijft of negeert.


Ontkracht door Hughes en Green. Twee onafhankelijke experts die zich regelmatig kritisch uitlaten over Tesla.

De melding was gedaan door een onderzoeker die fysiek IC’s heeft gemanipuleerd in de motor-inverter om een bepaald voltageverloop te krijgen in een inverter die überhaupt niet meer in de auto zat, op een testbank.

Er is geen ‘in vivo’ bewijs, en deze handelwijze omzeild de diverse hardwarematige veiligheidssystemen verderop in de auto.




Data uit een Tesla halen buiten Tesla om is heel lastig dus je moet dan Tesla op haar blauwe ogen geloven.


Voor de zesde en laatste keer, daarna zet ik dit topic op negeren: neem contact op met Jason Hughes. Wederom zijn website:



Via internet is al veel mogelijk, als de auto er fysiek heen moet dekt de $10.000 beloning voor het bewijs van wat jij beweert ruimschoots de kosten. Hughes trekt probleemloos alle logs uit welke Tesla dan ook.

Die beloning is door Hughes uitgeloofd, dus makkelijk zat. In de twee maanden voor 1 november kan dat ding wel in een container gepropt worden lijkt mij.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: mnno and Bionic
Oeps ik zeg niks voordat je zegt dat dit geen Tesla is


Dat ziet een blinde nog.

IMG_6369.jpeg



Ik ben wel klaar hier. Op negeren.
 
De stack reageerde niet dus wist ook niet of alles klopte met de AP in 100 km. Kon dus niet in P zetten. Hetzelfde als er in het filmpje gebeurde. Je kan daar duidelijk zien dat de auto in P stand zetten niet lukt.

Wel voelde ik dat de auto met de voet op de rem weg wilde en ik begreep dit niet omdat het onlogisch is.

Het onderzoek in de USA richt zich op het feit dat door een voltage drop de auto er toch voor zorgt dat de auto veiligheid systemen overschrijft of negeert.

En dat de logs dan toch zeggen dat er een bepaalde handeling is gedaan en dit registreert als iets anders.

En Ja ondanks dat vele hier zeggen, de auto is daar tegen beveiligd en zou het niet moeten kunnen doen, doet de auto het toch.

Ik weet 100% zeker dat mijn auto dit gedaan heeft.
Maar ben ook heel benieuwd of het onderzoek in de USA dit kan bevestigen.

Data uit een Tesla halen buiten Tesla om is heel lastig dus je moet dan Tesla op haar blauwe ogen geloven.

In mijn artikel meer daar over.
Het is onwaar dat de stalk niet reageert (en eigenlijk ook heel irritant dat je dat vol blijft houden terwijl je weet dat het niet waar is).

Het enige is dat het niet zichtbaar kan zijn geweest in het scherm als deze bevroren is. Maar ja, je schreef dat het scherm nog niet bevroren was. Dus dat staat er weer een beetje haaks op. Hoe dan ook, bevroren of niet, je kan gewoon in park zetten als het scherm niet werkt en dan hoor je dat deze in park gaat (meer specifiek, je hoort de parkeerrem initiëren). Dus daar kun je je ook niet in vergissen als het scherm niet werkt, tenzij je de muziek hard hebt aanstaan, maar dan moet je die maar even op stil zetten.

En jij weet niet 100% zeker dat jouw auto dit gedaan heeft. Je bent daarvan overtuigd. Dat is echt iets wezenlijk anders. En het is echt in jouw belang om dat te gaan beseffen.

Wat jij beweert kan alleen maar als gelijktijdig minimaal 3 sensoren (en waarschijnlijk meer) hebben gefaald en dan ook nog op zo'n manier dat het niet wordt opgemerkt. Van wat ik altijd heb begrepen is het ontwerp zo dat dit per definitie onmogelijk is. Eerdere onderzoeken naar SuA hebben in ALLE gevallen uitgewezen dat het een driver error was. En weet dat ook die bestuurders 100% zeker waren van hun zaak.

Nogmaals: als wat jij zegt klopt is er zowel iets fout gegaan in de registratie van het rempedaal EN het gaspedaal. Let wel eenmalig en op precies hetzelfde moment. Terwijl voor het gaspedaal er minimaal twee sensoren zijn. Die dan beiden gefaald moeten hebben. En ook nog zodanig dat het niet is gedetecteerd.

Grasping at straws als je het mij vraagt. En dan ben ik nog heel coulant.
 
Oeps ik zeg niks voordat je zegt dat dit geen Tesla is
Als jij hierin een Model 3 ziet, dan begin ik ook te twijfelen aan dat jouw scherm niet goed werkt. Het zou immers ook kunnen dat je het verschil tussen een D en een R niet ziet.

Behalve de kleur en dat het ook een sedan is, zijn er werkelijk geen overeenkomsten!
 
Ik gun iedereen zijn pleziertjes en iedereen moet lekker doen waar die zin in heeft. Maar als je publiekelijk gaat roepen wat het allemaal kost, dan ben je gewoon een pauper.

@Persfoto heeft het “verhaal der verhalen” ook al op LinkedIn staan. De enige journalistieke kwaliteit waar ik hem op heb weten te betrappen is het genereren van clickbait titels: "Tesla confirms MAJOR Software problem". Teksten als "dan zou je toch niet willen dat een moeder met een kind op de fiets achter je Tesla staat" zal het vast goed doen op SBS 6.

@Persfoto heeft gelijk dat het probleem van het scherm opgelost moet worden. Dat het SeC roept dat ze het niet kunnen is niet acceptabel. De rest er omheen is drama en doet niet zoveel ter zake.
Ervoor.zag ik 100 staan toen ik de voet op de rem had en stil stond.
Dus scherm zat niet vast.
Jouw MCU lijkt gewoon (soms?) heel erg traag. Zo traag dat het lijkt dat die hangt.

Scherm zat niet vast. Toch even naar de SeC om het scherm even goed vast te zetten. 😉
 
  • Like
Reactions: Maurice1 and RobsEV

Wat is smaad​

Smaad is het moedwillig zwartmaken van een ander en een zwaarder delict dan belediging. Dit zwartmaken kan geschieden via een geschrift (smaadschrift), of mondeling maar bijvoorbeeld ook op Facebook. Voor strafbaarheid van smaad is het vereist dat u anders dan uit noodzakelijke verdediging of uit goede trouw, iemand beschuldigt van iets, waarbij het niet eenvoudig vast te stellen is of deze feiten onwaar zijn. Zelfs wanneer u de waarheid aan het licht stelt, kan u strafbaar zijn.
Op smaad staat en maximale gevangenisstraf van zes maanden of een geldboete van de derde categorie. Pleegt u smaad via een geschrift (via teksten of afbeeldingen), dan is de maximale straf één jaar cel of een boete van de derde categorie.

Wat is laster​

Laster is het moedwillig iemand beschuldigen van een onwaar feit. Het verschil tussen smaad en laster is dus dat het bij laster altijd gaat om beweerde feiten die niet waar zijn. Dus enkel wanneer u iemands goede naam aantast door onware feiten bent u strafbaar op grond van laster. Wanneer u de waarheid vertelt en iemands goede naam aantast, kan dit smaad zijn. Op het plegen van laster is een maximale straf gesteld van twee jaren gevangenisstraf of een boete van de vierde categorie.