Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
ik ben er vrijwel zeker van dat niet iedere DS bij tesla hier zelf van op de hoogte is.
Er is niets over SuCs vertelt, maar wij hebben al meer auto's opgehaald dus misschien is er vanuit gegaan dat dat al duidelijk was. Then again, de auto is ook niet door de DS zelf overhandigd.

Ik denk het niet... Kwam een paar weken geleden in Eindhoven iemand tegen die na het aanrijden aan de SuC met z'n eigen kabel begon te hannesen... Bleek de auto net te hebben gekregen. Was ook erg verbaasd dat we op weg waren naar Italië met een M S...
Dat gebeurde laatst bij Amsterdam naast mij ook, een taxichauffeur zag 't gebeuren en greep maar even in. Beste man bleek ook al 3 maanden de auto te hebben maar nog nooit bij een SuC. Aan de ene kant misschien punt voor de DS om beter uit te leggen maar aan de andere kant scheelt het misschien weer druk op de SuCs als ze da niet doen?

's ochtends is het overigens heerlijk rustig in Zuid-Oost - en neen - ik was niet op verre (door)reis. SeC wilde even iets laten testen en ik had een 20 minuten tijd teveel dus dan maar even bijladen. Kon ook makkelijk gezien er een taxi en een sig-red stonden (verder niemand).
 
Dat gebeurde laatst bij Amsterdam naast mij ook [eigen kabel], een taxichauffeur zag 't gebeuren en greep maar even in. Beste man bleek ook al 3 maanden de auto te hebben maar nog nooit bij een SuC.

Om eerlijk te zijn: dan heb je je als eigenaar ook wel erg weinig verdiept in wat je koopt of hebt gekocht.
Er zijn best veel ins en outs aan de wagen die minder bekend zijn maar dit lijkt me toch wel duidelijk ?
 
Om eerlijk te zijn: dan heb je je als eigenaar ook wel erg weinig verdiept in wat je koopt of hebt gekocht.
Er zijn best veel ins en outs aan de wagen die minder bekend zijn maar dit lijkt me toch wel duidelijk ?
Dat krijg je met simpele dingen soms ... veel makkelijker (behalve dan met een automatisch armpje zoals op youtube) kun je SuCen niet maken en zelfs dan is het nog ingewikkeld :)
 
Gisteren na bezoek aan Phantasialand geladen in Erfstadt, enkele andere eigenaars waren op de parkeerplaatsen aan de twee stalls die buiten dienst zijn zich wat aan het amuseren om de tijd te verdoen. Tot er plots twee VW golf de parkeerplaats opreden was het spelen snel gedaan en haastte ze zich in hun auto. Had de indruk dat het dealers waren. Moet er voor je leven gevreesd worden bij deze suc?
 
Gisteren na bezoek aan Phantasialand geladen in Erfstadt, enkele andere eigenaars waren op de parkeerplaatsen aan de twee stalls die buiten dienst zijn zich wat aan het amuseren om de tijd te verdoen. Tot er plots twee VW golf de parkeerplaats opreden was het spelen snel gedaan en haastte ze zich in hun auto. Had de indruk dat het dealers waren. Moet er voor je leven gevreesd worden bij deze suc?

Nou zeg, wij waren ook in Phantasialand en daarna bij Erftstadt. Ook een Golf gezien die daar stond maar dat was er eentje en hij stond niet op een laadplek. Misschien dat jullie na ons kwamen en dat hun "bezoek" inmiddels was gearriveerd :) Ik ben daar overigens nu een kleine tien keer geweest maar echt onheilspellend vind ik het niet. Wel kun je, als je erg laat in het begin van de nacht bent, wat ondernemende dames treffen die onzichtbare hondjes uitlaten.
 
Nou zeg, wij waren ook in Phantasialand en daarna bij Erftstadt. Ook een Golf gezien die daar stond maar dat was er eentje en hij stond niet op een laadplek. Misschien dat jullie na ons kwamen en dat hun "bezoek" inmiddels was gearriveerd :) Ik ben daar overigens nu een kleine tien keer geweest maar echt onheilspellend vind ik het niet. Wel kun je, als je erg laat in het begin van de nacht bent, wat ondernemende dames treffen die onzichtbare hondjes uitlaten.
Klinkt al een stuk beter Hans
 
1 september gaat Nebbenes in Noorwegen open eindelijk.....
nebbenes.jpg
 
Ziet er goed uit!
Zou de nieuwe opstelling ook bedoeld zijn om Model X'en met aanhanger de gelegenheid te geven om te kunnen laden? En zo ja, zouden dan alle SuCs omgebouwd gaan worden op termijn...

In ieder geval is bij deze SuC ook al voorzien in de komst van de Tesla bussen. :D

Of in ieder geval de standaard bij verdere verdichting van het netwerk zodat vakantierit met aanhanger gemaakt kan worden...

Over vakantie gesproken, binnenkort nog eens het oude idee van een family roadtrip van stal halen? Ik denk dat jullie kinderen er inmiddels ook aan toe zijn ;-)
 
Of in ieder geval de standaard bij verdere verdichting van het netwerk zodat vakantierit met aanhanger gemaakt kan worden...

Over vakantie gesproken, binnenkort nog eens het oude idee van een family roadtrip van stal halen? Ik denk dat jullie kinderen er inmiddels ook aan toe zijn ;-)

Goed plan. Zou je dat dit jaar nog willen doen of voorjaar? En heb je al meer gegadigden met kleine kids?
(Dit verder in ander draadje of via pm bespreken?)