Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
Was dat maar zo. Je kunt bij zo'n service namelijk niet in de tegengestelde rijrichting weer de autoroute op. Dat komt door de peage, wat op zijn beurt de reden is dat er voor beide rijrichtingen afzonderlijk 6 stalls staan. Dus vanaf het kruispunt A5/A31 bij Langres in de richting van Reims, laden bij Chateauvillain en dan in dezelfde rijrichting tot de eerste afrit bij de D396. Daar keren voor de tolpoortjes om nog meer tijdverlies en extra peage te voorkomen - schat ik op een tientje door extra km en de onderbreking - en weer terug naar het kruispunt Langres. Bij elkaar circa 80 km. Helaas voor de route van Luxemburg naar Dijon geen optie, dus nog even wachten op SuC in Langres zelf.

Of zie ik dit verkeerd?
Ik zit nu een hapje te eten bij de Supercharger van Urvillers. Daar rijd je langs het benzinestation en dan over de parkeerplaats naar de SuC. En die is dus bereikbaar voor beide rijrichtingen. Je kunt gewoon weer terug naar het noorden als je wilt.
Volgende stop Châteauvillain.
 
Vandaag voor het eerst in Urmond geweest. Geen enkel probleem met de locatie maar die prutsers van Vd Valk kunnen nog steeds weinig fatsoenlijks op tafel zetten. Vooral de vleesinkopers moeten zich schamen.
Mijn ingewanden zijn nog aan het herstellen van de spare ribs van gisteren in Nivelles. Ik zal jullie de details besparen, maar ik ben niet blij met onze vrienden van de toekan.