You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan het toch weer een keer niet laten:Op de Provada zijn de overeenkomsten getekend voor een nieuwe van der Valk in Den Hoorn. (bij Delft)
Open in 2019. Mooie locatie voor een supercharger!
Voor de Frankrijkgangers: volgens de site van Tesla is de Supercharger op de A5 bij Chateauvillain nu open. Dat is een mooie nieuwe locatie als je de Autoroute des Anglais neemt. 290 km vanaf SuC Urvillers, 170 km vanaf SuC Reims en 148 km van SuC Beaune.
Voor de Frankrijkgangers: volgens de site van Tesla is de Supercharger op de A5 bij Chateauvillain nu open. Dat is een mooie nieuwe locatie als je de Autoroute des Anglais neemt. 290 km vanaf SuC Urvillers, 170 km vanaf SuC Reims en 148 km van SuC Beaune.
Wat mij betreft net aan de verkeerde kant... Had m liever op de A31 gezien, had ik hem meteen volgende week vrijdag kunnen gebruiken.Mooi. Dicht genoeg bij Langres naar je zin??
Mooi. Dicht genoeg bij Langres naar je zin??
Vanaf het eind van dit jaar is dit een mooie locatie. Dan wordt het namelijk interessant om Nijvel-Charleroi-Reims-Beaune te rijden. Dan is de A34 klaar en dan is die route korter en sneller dan via Luxemburg. Nu is het nog altijd 40-50 kilometer omrijden als je via Saint-Quentin gaat. Wat wel weer fijn is aan deze weg is is dat het zo veel rustiger is dan door het Moezel dal te rijden.Mooi. Dicht genoeg bij Langres naar je zin??
<HansMode>Geduld, die op de A31 komt aan het eind van het jaar</HansMode>Nee, wat mij betreft een gemiste kans. +/- 2 x 20 km omrijden wil je niet op doorreis.
Was dat maar zo. Je kunt bij zo'n service namelijk niet in de tegengestelde rijrichting weer de autoroute op. Dat komt door de peage, wat op zijn beurt de reden is dat er voor beide rijrichtingen afzonderlijk 6 stalls staan. Dus vanaf het kruispunt A5/A31 bij Langres in de richting van Reims, laden bij Chateauvillain en dan in dezelfde rijrichting tot de eerste afrit bij de D396. Daar keren voor de tolpoortjes om nog meer tijdverlies en extra peage te voorkomen - schat ik op een tientje door extra km en de onderbreking - en weer terug naar het kruispunt Langres. Bij elkaar circa 80 km. Helaas voor de route van Luxemburg naar Dijon geen optie, dus nog even wachten op SuC in Langres zelf.Nee, wat mij betreft een gemiste kans. +/- 2 x 20 km omrijden wil je niet op doorreis.
Klopt helemaal.Was dat maar zo. Je kunt bij zo'n service namelijk niet in de tegengestelde rijrichting weer de autoroute op. Dat komt door de peage, wat op zijn beurt de reden is dat er voor beide rijrichtingen afzonderlijk 6 stalls staan. Dus vanaf het kruispunt A5/A31 bij Langres in de richting van Reims, laden bij Chateauvillain en dan in dezelfde rijrichting tot de eerste afrit bij de D396. Daar keren voor de tolpoortjes om nog meer tijdverlies en extra peage te voorkomen - schat ik op een tientje door extra km en de onderbreking - en weer terug naar het kruispunt Langres. Bij elkaar circa 80 km. Helaas voor de route van Luxemburg naar Dijon geen optie, dus nog even wachten op SuC in Langres zelf.
Of zie ik dit verkeerd?
Dat idee had ik ook, maar dat blijkt minder praktisch dan je zou denken. In dat geval zouden ze behoorlijk wat afgraaf- en asfalteerwerk moeten doen. Nu maken ze gebruik van bestaande parkeerplaatsen.dat had men anders kunnen oplossen denk ik : de supercharger zelfe als afscherming tussen de twee rijrichtingen.
Zodanig dat men aan elke zijde van de kolom kan parkeren.
Met andere woorden; bvb voor 12 stalls : 24 parkeerplaatsen : 12 in de ene rijrichting, 12 in de andere en de 12 superchargers zelfe er tussen in.
Leuk om te horen dat er in Lummen een supercharger komt. Strategisch goed gelegen. Ik zie mij hier veel gebruik van maken binnen een jaar met M3.