Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
Ach dit komt wel goed. Die jongens van de eenheden politie zijn echter fanaten waar voor je moet oppassen.
Cartman-respect-my-authority.jpg
 
Heeft iemand toevallig een idee van de drukte bij SuC Wenen (Wien-Tech Park) in de ochtend (reken op 11:00 a 12:00 op een woensdag)? (edit: tijd even aangepast naar accuratere schatting)

Over +/- 2 weken rijd ik vanaf net iets boven Boedapest naar huis (Enschede). Wenen heeft maar 4 stalls en ik meen wel eens gehoord te hebben dat die locatie soms vrij druk is. De eerstvolgende is St. Valentin, maar die is in totaal 422 km rijden vanaf mijn hotel en met een 100% range van 385 km typical wordt dat wel rustig rijden. Maar ik rijd liever iets langzamer dan dat ik een tijdje zonder te laden moet wachten bij een SuC. Vooral als het laden daarna ook nog traag zou gaan door de volle bezetting.

De heenweg ga ik dit probleem niet hebben, want ik overnacht 2 nachten in Wenen, dus ik fix wel ergens een volle accu in die 2 dagen :)
 
Last edited:
Om die tijd valt het wel mee. Maar als je van shoppen houdt kun je bij Parndorf aan de DeC en hebt er dan in een half uurtje 25 tot 50 km bij afhankelijk van je lader.
Goede tip, handige plek om inderdaad even een half uurtje of een uurtje wat bij te laden en dan is het sowieso wel makkelijk haalbaar (ik heb een enkele lader overigens). Heb wel eerder 400 km uit een acculading gehaald, maar 422 km is toch even spannend :)

Thanks!
 
Ik sta weer eens in Beaune te laden. Ze zijn er 4 laders aan het bijplaatsen.
Nog 4 er bij? Ik heb niet het idee dat het er momenteel zo druk is? Heb er nooit meer dan 2 andere auto's gezien.

Overigens wel positief dat blijkbaar hotels ook dermate welwillend zijn om uitbreiding te faciliteren, ten behoeve van de grootschalige elektrificatie wanneer de Model 3 in de EU op de markt komt!
 
Nog 4 er bij? Ik heb niet het idee dat het er momenteel zo druk is? Heb er nooit meer dan 2 andere auto's gezien.

Overigens wel positief dat blijkbaar hotels ook dermate welwillend zijn om uitbreiding te faciliteren, ten behoeve van de grootschalige elektrificatie wanneer de Model 3 in de EU op de markt komt!
Ik heb ook de indruk dat het er nooit druk is. We staan nu ook Maar met 3 auto's te laden. Maar ze willen vast voorbereid zijn op de zomervakantie een de hordes aan M3s volgend jaar