Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
wat heet 'beloofd' ? Ik blijf erbij dat we blij mogen zijn met elke supercharger erbij.
En er zijn dit jaar al 169 nieuwe Suc's bijgekomen (waarvan 61 in juli en augustus) - en ik-weet-niet-hoeveel uitgebreid.
Ik zeg : Dank U, Tesla !

Overigens, op de site van Tesla staat :
"De bovenstaande kaart laat zien welke locaties er bij gaan komen, en de timing daarvan. De exacte locatie en timing kan afwijken."
Dirk, Brugge 'coming soon'. Ik zie er al naar uit nu ik terug in Brugge woon.
Ik denk al te weten waar die zal komen, nl. aan de Kinepolis zoals in Kortrijk. Ligt nabij de A10/E40 en de N31 en er is parking zat...
 
  • Informative
  • Like
Reactions: S-19910 and FVO
Wat voor een locatie ligt die lader in Mulhouse!? Iemand daar al geraakt zonder verkeerd te rijden? Zondag verkeerd gereden richting Zwitserland en zonet naar huis weer helemaal verkeerd gereden, 26 ronde punten in een of ander k*tindustriepark. En dan moet je maar weten dat je een paralelstraat moet nemen om op de parking van dat hotel te geraken. En die onnozele navigatie die gaat hier in de gehele omgeving de mist in met al die ronde punten. En moest hij nog deftig Franse plaatsnamen uitspreken zou ook al helpen...

Wat zou het tof zijn moesten die suc gewoon eens aan de snelweg liggen.
 
Wat voor een locatie ligt die lader in Mulhouse!? Iemand daar al geraakt zonder verkeerd te rijden? Zondag verkeerd gereden richting Zwitserland en zonet naar huis weer helemaal verkeerd gereden, 26 ronde punten in een of ander k*tindustriepark. En dan moet je maar weten dat je een paralelstraat moet nemen om op de parking van dat hotel te geraken. En die onnozele navigatie die gaat hier in de gehele omgeving de mist in met al die ronde punten. En moest hij nog deftig Franse plaatsnamen uitspreken zou ook al helpen...

Wat zou het tof zijn moesten die suc gewoon eens aan de snelweg liggen.

hebben er overnacht in het hotel daar idd, was ook even verkeerd gereden ;-)
 
Frankrijk blijft wel nog steeds een land waar je zonder veel zorgen of nakijken van suc naar suc kan rijden. Bij de heenreis: Straatsburg: leeg, Mulhouse: 1 taxi. Bij de terugreis: Mulhouse: leeg, Metz: leeg. In Arlon was ik ook alleen, en daarnet stond er enkel een Model S van Van der Valk zelf. Maienfeld is zowat de enige waar er actief twee stonden te laden.
 
  • Informative
  • Love
Reactions: FVO and Andre
Wat voor een locatie ligt die lader in Mulhouse!? Iemand daar al geraakt zonder verkeerd te rijden? Zondag verkeerd gereden richting Zwitserland en zonet naar huis weer helemaal verkeerd gereden, 26 ronde punten in een of ander k*tindustriepark. En dan moet je maar weten dat je een paralelstraat moet nemen om op de parking van dat hotel te geraken. En die onnozele navigatie die gaat hier in de gehele omgeving de mist in met al die ronde punten. En moest hij nog deftig Franse plaatsnamen uitspreken zou ook al helpen...

Wat zou het tof zijn moesten die suc gewoon eens aan de snelweg liggen.

Zoveel mensen, zoveel meningen. ;)

Tesla gebeurtenissen
 
  • Like
Reactions: ebullio
Dirk, Brugge 'coming soon'. Ik zie er al naar uit nu ik terug in Brugge woon.
Ik denk al te weten waar die zal komen, nl. aan de Kinepolis zoals in Kortrijk. Ligt nabij de A10/E40 en de N31 en er is parking zat...
Grote parking, dat wel, maar daar avond' s al eens gepasseerd?
Staat steevast vol geparkeerd met cinemagangers (waaronder mezelf), en auto's moeten regelmatig in de berm parkeren omdat de parking vol staat. Ik hou mijn hart vast voor ice-en als de suc daar komt.
Wel een toplocatie, dat wel.
 
Is natuurlijk allemaal speculatie, maar ben gisteren gepasseerd aan VDValk Brugge in Oostkamp. Daar hebben ze rechts van het gebouw net een stukje parking waar een auto of 12 (!) kan staan, én, was afgespannen met rood/wit lint… .
Ligt eigenlijk ook heel comfortabel net bij de afrit Oostkamp, met mogelijkheid om iets te eten en/of drinken… .

De locatie Kinepolis ligt net iets verder van de snelweg, en het verkeer kan daar tijdens de week behoorlijk druk zijn.

Enfin… afwachten wat het wordt.
 
Is natuurlijk allemaal speculatie, maar ben gisteren gepasseerd aan VDValk Brugge in Oostkamp. Daar hebben ze rechts van het gebouw net een stukje parking waar een auto of 12 (!) kan staan, én, was afgespannen met rood/wit lint… .
Ligt eigenlijk ook heel comfortabel net bij de afrit Oostkamp, met mogelijkheid om iets te eten en/of drinken… .

De locatie Kinepolis ligt net iets verder van de snelweg, en het verkeer kan daar tijdens de week behoorlijk druk zijn.

Enfin… afwachten wat het wordt.

Gebeurt daar meer, is stukje parking voorbehouden voor klanten die event hebben
 
IMG_3228.JPG

Uitzicht bij de koffie bij Supercharger Lermoos (ideale stop op terugweg van een Italiaans roadtripje).

Waren ze allemaal maar zo :cool:.