Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
Ik weet niet meer of er een apart draadje is voor SuC's in België maar Lokeren kan aan de lijst worden toegevoegd. We gaan in NL zo langzamerhand jaloers worden op onze Belgische vrienden.
Schermafbeelding 2017-10-06 om 19.58.28.png
 
Afgelopen weken een paar keer bij de SuC in Amsterdam geweest, maar direct rechtsomkeert gemaakt.
Stond elke keer helemaal vol, met wachtenden ernaast.
Je zou toch zeggen dat ze direct eerbiedig plaats zouden maken voor mijn prachtige Classic.
Waar moet dat heen met deze maatschappij... ;)
Ff serieus: zou Tesla niet kunnen uitbreiden naar het terrein ernaast?
Volgens mij groeien ze er compleet uit hun jasje daar, hoewel het qua exposure een perfecte plek blijft.
 
  • Funny
  • Like
Reactions: brderyck and FVO
Afgelopen weken een paar keer bij de SuC in Amsterdam geweest, maar direct rechtsomkeert gemaakt.
Stond elke keer helemaal vol, met wachtenden ernaast.
Je zou toch zeggen dat ze direct eerbiedig plaats zouden maken voor mijn prachtige Classic.
Waar moet dat heen met deze maatschappij... ;)
Ff serieus: zou Tesla niet kunnen uitbreiden naar het terrein ernaast?
Volgens mij groeien ze er compleet uit hun jasje daar, hoewel het qua exposure een perfecte plek blijft.

Aangezien ik van de toekomst gebruik wil maken van SuC Amsterdam ben ik toch benieuwd rond wat voor tijden het daar "file" is?
Hoe is het daar in de avonduren? 20-24 uur?
 
Aangezien ik van de toekomst gebruik wil maken van SuC Amsterdam ben ik toch benieuwd rond wat voor tijden het daar "file" is?
Hoe is het daar in de avonduren? 20-24 uur?
Nu is Amsterdam druk door waarschijnlijk mensen uit Amsterdam maar ook doorreizigers.
Als straks Breukelen met een enorm aantal stalls er is valt die laatste categorie grotendeels weg.
Nu is het overigens druk op tijden als eind van de ochtend (als men redelijk leeg gereden is) en in de middag, avondeten. Daarbuiten kun je meestele wel terecht.
Maar je kunt er pas echt iets van zeggen als effect van Breukelen kan worden gezien.
 
De avonduren (20:00-24:00) bij de SuC Amsterdam zijn best te doen. Niet heel erg druk. Ik heb gemerkt dat tussen 16:00 en 19:00 uur het wel een beetje dringen is.
Paar puntjes met betrekking tot de SuC Amsterdam.
- de laadplekken en de parkeerplaatsen staan m.i. een beetje te dicht op elkaar. Als je de pech hebt om een stall te gebruiken die tegenover een bezette parkeervak staat, moet je wel even steken met een X.
- de laadsnelheid valt me de laatste week wat tegen. Had van technical support begrepen dat ze die locatie in snelheid hadden beperkt. Hopelijk lossen ze dat snel op.
- koffiemachine is echt prima :)
 
Afgelopen weken een paar keer bij de SuC in Amsterdam geweest, maar direct rechtsomkeert gemaakt.
Stond elke keer helemaal vol, met wachtenden ernaast.
Je zou toch zeggen dat ze direct eerbiedig plaats zouden maken voor mijn prachtige Classic.
Waar moet dat heen met deze maatschappij... ;)
Ff serieus: zou Tesla niet kunnen uitbreiden naar het terrein ernaast?
Volgens mij groeien ze er compleet uit hun jasje daar, hoewel het qua exposure een perfecte plek blijft.
Er zou een SuC met 20+ stallen gemaakt worden op een ander terrein. Zo kan op het huidige locatie Showroom en Service blijven.
 
Foodstrip? Dat kan je echt geen eten noemen wat ze daar verkopen.
Ik ben wel een beetje klaar met Superchargers bij al die junk hangouts
Volgens mij is er nog wel wat leegstand op dat terrein, dus een Tesla Resto, zou wellicht een leuke aanvulling kunnen zijn. Afhankelijk van de laadsnelheid kan je een 1 tot 3 gangen menu aanbieden. ;)
Die junks verdwijnen vanzelf wel zodra er meer beweging in “hun territorium” is en fellere verlichting.