Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

TeslaMate gratis in Google Cloud

This site may earn commission on affiliate links.
Nee, dat zou ik nog kunnen doen. Ik verwacht dat dat binnen GCP 'gewoon' te verhuizen is. Zal dit weekend eens kijken.
Zojuist een uur mee gestoeid. Ik ben niet erg bekend met GCP,AWS etc. dus voor iemand met meer ervaring zal het vast sneller kunnen, maar het is mij niet zo snel gelukt. Volgens mij moet je een image/snapshot van je instance maken en die in een andere zone terugzetten.

Ik switch wel naar de Pi :)
 
75ACCD53-CC69-4304-806F-D73E03DEA3F7.png
In de 1.21 beta versie van Teslamate is vandaag een nieuw rapport toegevoegd met de kilometeradministratie voor Dutch Tax
 
  • Like
Reactions: Maurice1 and Mark67
ok, heb me hier ook even mee bezig gehouden en alles geinstalleerd gekregen op een gratis google cloud VM.

Ik kan surfen naar m'n url maar ik geraak niet ingelogd. Geen enkele username / wachtwoordcombinatie uit de configuratie bestanden werkt.

Ik dacht eerst dat het aan de google vm lag dus heb ik even een lokale machine opgezet maar daar stuit ik op hetzelfde probleem.

Hoe log je in godsnaam in op een standaard teslamate installatie ?

Ook de password reset haalt niks uit. Begrijp er even niks meer van dus ik ga maar slapen.

Morgen nog wat verder knoeien dan :cool:
 
ok, heb me hier ook even mee bezig gehouden en alles geinstalleerd gekregen op een gratis google cloud VM.

Ik kan surfen naar m'n url maar ik geraak niet ingelogd. Geen enkele username / wachtwoordcombinatie uit de configuratie bestanden werkt.

Ik dacht eerst dat het aan de google vm lag dus heb ik even een lokale machine opgezet maar daar stuit ik op hetzelfde probleem.

Hoe log je in godsnaam in op een standaard teslamate installatie ?

Ook de password reset haalt niks uit. Begrijp er even niks meer van dus ik ga maar slapen.

Morgen nog wat verder knoeien dan :cool:
Heb je wellicht 2FA aanstaan bij Tesla? In dat geval die even uitzetten. Mocht dat niet zo zijn, dan moet je even in de loge kijken naar de foutmelding.
 
Heb je wellicht 2FA aanstaan bij Tesla? In dat geval die even uitzetten. Mocht dat niet zo zijn, dan moet je even in de loge kijken naar de foutmelding.

Heb alles nog even opnieuw stap voor stap geinstalleerd maar het lukt met niet om ingelogd te geraken op Teslamate. Er verschijnt ook gewoon niks in de logs als ik gegevens in het inlogscherm invoer.

Anderzijds heb ik nog een andere installatiemanual gevonden en heb ik nu de grafana url open gezet over https en daar kan ik wel perfect inloggen met de username / password die ik in de .env file heb gespecifieerd.

Enkel Teslamate lukt niet. Ik zoek dus nog wat verder maar mocht iemand een idee hebben ...