Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

TMC Nieuwjaarsborrel op 8 januari, vanaf 16:00 in de buurt van Nieuwegein

Kom je naar de TMC nieuwjaaborrel op 8 januari, 16:00 in de buurt van Nieuwegein, NL?


  • Total voters
    46
  • Poll closed .
This site may earn commission on affiliate links.
Ik reed er net langs op de A2. Baal als een stekker dat ik een afspraak heb straks. Zeg na afloop even dat er geen zak aan was. Alvast bedankt.

Er IS geen zak aan. Ik heb griep en kan er niet bij zijn. :crying:
Anders zou ik mogelijk een groep Tesla-rijders infecteren.
Wil ik ze niet aandoen.
Als compensatie maar bezig gegaan om het hotel voor de E-rally te reserveren. Gelukt.
 
Part 1
ImageUploadedByTapatalk1452284259.695781.jpg
ImageUploadedByTapatalk1452284287.547494.jpg
ImageUploadedByTapatalk1452284303.234076.jpg
ImageUploadedByTapatalk1452284327.536564.jpg
ImageUploadedByTapatalk1452284343.354169.jpg
ImageUploadedByTapatalk1452284362.960769.jpg
ImageUploadedByTapatalk1452284376.511089.jpg
 
Er was geen zak aan...


Zo, dat op verzoek gezegd hebbende...

Het was te gek!!! Goede gesprekken, interessante mensen, mooie Model S'en, veel geleerd weer. Bedankt René voor de organisatie, de volgende keer ben ik er weer bij! ;)

Onderweg naar huis het enige gedaan wat een Model S niet kan: met een machtig wolfgehuil door de bochten van A12 naar A27 en naar de rondweg Utrecht crossen!
 
Stom, vergeet altijd foto's te maken. Gelukkig hadden we Ivo! Leuke foto's, zeer geslaagde receptie en diner. Leuk om de oude gezichten en weer wat nieuwe gezichten bij de forumnamen te zien. René, dank voor het initiatief. Zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft.
 
Volgens mij spotte ik op de achtergrond van foto 4 een flipchart en beamer - jullie hebben stiekem wat systemen voor de E Rally doorgenomen natuurlijk - alles voor een goede klassering !

Volgend jaar opfriscursus op de eerste vrijdag van 2017 met grotere attendance - als het vroeg gepland wordt moet ik het ook redden !
 
Leuk om veel forum leden nu eens in het echt te ontmoeten. Het regelen heb ik met plezier gedaan, en bij deze nog dank aan Arthur en Ronald voor het oppikken van een deel van de dranknota. Was niet nodig, of zelfs de bedoeling, maar zeer gewaardeerd!

Wie biedt zich aan om een plekje te zoeken voor een volgende keer?
 
René, bedankt voor het drankje en de organisatie. Jammer dat mijn tijd beperkt was.

Ik hoop dat er nu een jaarlijkse traditie is ontstaan. Elke eerste vrijdag na 1 januari van het nieuwe jaar.
Lokatie vond ik ook erg goed. Sterker, een ideale lokatie voor 8 ...
en laat Tesla die dan voor 1 januari geregeld hebben...
 
Dank voor het organiseren en ook voor de foto's, leuk!
Ondanks dat ik het eerste uur gemist heb vond ik het wel een geslaagde happening. Face-to-face is toch anders dan een beetje anoniem op een forum schrijven vind ik.
Het eten smaakte prima en de zalmschotel had zelfs een vleugje exclusiefs, hoewel dat ook een beetje voor de hoeveelheid gold - maar niet echt storend.