RobsEV
Active Member
Ik heb met de AP in de file ook al een paar keer gehad de FCW ballistic gaat maar dat de AP/TACC niet afremmen. Nee geen voetje op het gas.
Toen zelf maar voluit op de rem gestamp. Nee, hier geen enkele vertrouwen in de AP van Tesla...
Je moet met de AP alerter zijn dan vroeger met alleen een domme CC.
Daarvan wist je wat de beperkingen zijn, het doet immers niets meer en niets minder dan domweg de snelheid handhaven.
TACC, AP en nu NOA leven soms een volledig eigen leven en doen de meest gevaarlijke en stompzinnige capriolen uithalen.
Ook het irriteren van medeweggebruikers lijkt nu standaard te zijn ingeprogrammeerd. Zoals het weigeren de Vmax of ingestelde snelheid te rijden terwijl er geen enkele reden is om niet de ingestelde Vmax te rijden.
Toen zelf maar voluit op de rem gestamp. Nee, hier geen enkele vertrouwen in de AP van Tesla...
Je moet met de AP alerter zijn dan vroeger met alleen een domme CC.
Daarvan wist je wat de beperkingen zijn, het doet immers niets meer en niets minder dan domweg de snelheid handhaven.
TACC, AP en nu NOA leven soms een volledig eigen leven en doen de meest gevaarlijke en stompzinnige capriolen uithalen.
Ook het irriteren van medeweggebruikers lijkt nu standaard te zijn ingeprogrammeerd. Zoals het weigeren de Vmax of ingestelde snelheid te rijden terwijl er geen enkele reden is om niet de ingestelde Vmax te rijden.