Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

V6.1 Beschikbaar ?

This site may earn commission on affiliate links.
Heeft er al iemand een idee wat het % energie juist weergeeft? Is dit echt het niveau in de batterij of is dit enkel de energie die bruikbaar is om te rijden, dus exclusief de Bricking protection en eventueel de Zero Mile protection
Staat daar iets van in de release notes?
 
Handig is nu ook, dat je in de navigatie op de bovenbalk kunt drukken om een overzicht te krijgen van de totale route en terug te keren via het knopje.

dit bespaard weer wat vettige vinger van in en uit te zoomen.

Onderaan het veldje met de opsomming van de straten druk je om te zien of de ingestelde route heen en terug haalbaar is, en hoeveel% energy je dan nog over hebt.
Als er een probleem is met het halen van de gekozen route, komt de pop-up automatisch. Hij meld dan eventueel dat het haalbaar is mits traag te rijden(gele waarschuwing), of dat het niet haalbaar is en hoeveel % energy je dan te kort komt (rode waarschuwing)...

Mooi TESLA, ik ben hier veel blijer mee dan met de V6.0:smile:

Dit begint ergens op te lijken! Wat dan in versie 6.2 moet komen wat navigatie betreft is dat je inzoomt op het scherm en dan met 2x tikken een locatie kan selecteren als eindbestemming. Ik weet altijd waar ik naar toe moet, maar heb zelden het adres paraat, zeker in het buitenland. A la Google maps dus.
 
Dit begint ergens op te lijken! Wat dan in versie 6.2 moet komen wat navigatie betreft is dat je inzoomt op het scherm en dan met 2x tikken een locatie kan selecteren als eindbestemming. Ik weet altijd waar ik naar toe moet, maar heb zelden het adres paraat, zeker in het buitenland. A la Google maps dus.
Adres gebruik ik zelden. Als je naar een bedrijf wilt type je gewoon de bedrijfsnaam in. Super functie.
 
Nu ook 6.1 hier.
Nog geen tijd gehad om ermee te spelen.
Ga dat straks wel merken als ik de A73 en de A2 mag ontwijken.
Gaat een lange rit naar huis zijn vandaag...
Nou ja zeg. Dat is precies wat ik vandaag miste toen ik de A73 en A2 moest ontwijken. Heb wel rustig in Urmond naar een alternatieve route zitten zoeken..:smile:

- - - Updated - - -

En dat hij dan onthoudt waar, zodat hij de volgende keer bij de McDrive zich stil houdt 
Hoezo? Heb toch geen navigatie nodig om een McDrive te vinden?:tongue:
 
Nou ja zeg. Dat is precies wat ik vandaag miste toen ik de A73 en A2 moest ontwijken. Heb wel rustig in Urmond naar een alternatieve route zitten zoeken..:smile:

ha, op de heenweg gaf de navigatie reeds aan dat er een fle was en heeft me bij Urmond eraf geleidt. Enkel bij Roosteren wat file gehad vanwege de afgesloten A2...
Toch jammer dat we als "normale" Model S eigenaren niet de adaptive driving kunnen krijgen... vindt het toch handig in file...

- - - Updated - - -
 
6.1 ook hier binnen. Toch gaat helaas niet alles vlekkeloos. Gisterenavond via de App ingesteld om tot 90% te laden wat om 4 uur mag beginnen. Laden is gedaan:

ImageUploadedByTapatalk1421312291.861537.jpg


Maar tot de oude waarde van 80% terwijl het driehoekje meer naar rechts staat:

ImageUploadedByTapatalk1421312366.726445.jpg


Iets om rekening mee te houden.

En nu maar hopen dat we in 6.2 kunnen instellen dat we om 7 uur de auto warm willen hebben. Ik rij te onregelmatig, dat gaat de auto niet leren met de nieuwe optie in 6.1. Of kijkt die dan in mijn agenda?