Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie - Italië

This site may earn commission on affiliate links.
Redelijk nieuwe SuC in Kriens, Luzern, parkeergarage, 1 CHF per uur maar slagboom ging zonder te betalen open.
 

Attachments

  • 20221029_193553.jpg
    20221029_193553.jpg
    322.7 KB · Views: 113
Supercharger Melegnano. Hotel nog steeds gesloten, één poort is geopend. Moet je naar het toilet, loop de poort uit, direct naar rechts en doorlopen naar Las Vegas. Goktent he
In september op de heen en terugweg naar Toscane ook gebruik van moeten maken.
De enige SuC deze reis die:
- onhandig ligt: ver van de snelweg en je moet over een drukke (met file) provinciale weg
- geen voorzieningen
- door desolate ligging en hotel ook gewoon een ongemakkelijk gevoel geeft
 
In september op de heen en terugweg naar Toscane ook gebruik van moeten maken.
De enige SuC deze reis die:
- onhandig ligt: ver van de snelweg en je moet over een drukke (met file) provinciale weg
- geen voorzieningen
- door desolate ligging en hotel ook gewoon een ongemakkelijk gevoel geeft
Klopt idd indien hotel te Piacenza ook nog gesloten is, dat weet ik niet want ik kom er niet meer.
 
  • Like
Reactions: LaurensH
Weer een nieuw snellaadnetwerk erbij in Italie: Ewiva.
Van Volkswagen & EnelX
Hey maar is dat dan niet gewoon Enel in een nieuw jasje (gezien de logo's op de autos op de homepage?)
[Edit] met EU subsidie, gezien de vlag op t station dus dat zal wel net zoiets als Ionity worden.. [/Edit]
 
Weet iemand of het klopt dat als je wilt laden bij SuC Piotta je niet binnendoor naar het hotel hoedt te rijden maar er bij het tankstation af kunt en kunt aanbellen bij een grote schuifpoort die je kunt zien vanaf de snelweg? Ik heb det ergens gelezen maar weet niet of dat klopt.

PS ook gepost in SuC-draadje maar hier wellicht meer kans op reactie
 
  • Like
Reactions: OttoR
Geen idee. Maar idd, hij stopt vanzelf wel.

Inderdaad verder dan het plafond gaat hij niet ;)

Je kan hem wel instellen om lager te stoppen dan standaard, maar dat is dan overal. Zou geofenced moeten zijn, maar ik denk dat Tesla dat niet aan durft om geen schadeclaims te krijgen. Geolocatie is immers niet altijd gegarandeerd juist. Zeker niet in parkeergarages.
 
  • Funny
Reactions: _Mattie_