roberto3176
Member
Bijvoorbeeld voor een laatste zwempartijVoor degenen die naar Italië rijden. Sla SuC Monte Ceneri over en rij 20 km door naar Melide. Daar 100 meter wandelen en je staat aan het Meer van Lugano. Echt schitterend!
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bijvoorbeeld voor een laatste zwempartijVoor degenen die naar Italië rijden. Sla SuC Monte Ceneri over en rij 20 km door naar Melide. Daar 100 meter wandelen en je staat aan het Meer van Lugano. Echt schitterend!
Ik ga daar deze zomer ook heen, maar ben een beetje afgeschrokken door de verhalen van hele nauwe straatjes bij Amalfi. Dus ik ga het met mijn iets oudere ICE proberen. Ik ben zelf ook best bang voor alle model 3 rijders die in de zomer nog gebruik willen maken van de x aantal maanden gratis superchargen en dus voor drukte kunnen gaan zorgen.Daar zijn we weer. De vakanties worden weer gepland, de dagen beginnen te lengen dus we kunnen weer gaan dromen.
Dit weekend een hotel in Sorrento geboekt. Best Western dus met DeC. 9 kW slechts maar toch; er zijn geen openbare laadpalen in de buurt.
Op de terugweg willen we naar Matera rijden, culturele hoofdstad van Europa, en dan weer terug naar Toscane. Dat wordt nog een heel gepuzzel. In Matera staan maar liefst 3 laadpalen van Enel maar de afstand naar de SuC richting Napels is dik 200 km.
Iemand die tips heeft over het een en ander, roept u maar! Zo nee dan post ik eind juni wel mijn bevindingen...
Daar was ik ook al eens. Met een huurauto van Sorrento via de Amalfikust naar Battipaglia. Het is idd verschrikkelijk eng daar. Weinig auto's zonder deuken.Ik ga daar deze zomer ook heen, maar ben een beetje afgeschrokken door de verhalen van hele nauwe straatjes bij Amalfi. Dus ik ga het met mijn iets oudere ICE proberen. Ik ben zelf ook best bang voor alle model 3 rijders die in de zomer nog gebruik willen maken van de x aantal maanden gratis superchargen en dus voor drukte kunnen gaan zorgen.
Zo kruis je de Vogezen in plaats van eromheen te rijden. Vind het zelf wel relaxt om via de Col de Bonhomme te rijden, de achterbank wil wel eens klagen en om zakjes vragen... Het is dè manier om van bijvoorbeeld Livigno naar thuis in België te rijden met slechts twee stops: Mulhouse (koffie) en Nancy (lunch).Bij Basel leidde de routeplanner me naar Nancy. Staan we nu te laden. Lekker rustig onderweg, geen baustellen en files. Alleen een stukje D-weg, een kilometer of 40?
Ik ga daar deze zomer ook heen, maar ben een beetje afgeschrokken door de verhalen van hele nauwe straatjes bij Amalfi. Dus ik ga het met mijn iets oudere ICE proberen. Ik ben zelf ook best bang voor alle model 3 rijders die in de zomer nog gebruik willen maken van de x aantal maanden gratis superchargen en dus voor drukte kunnen gaan zorgen.
Bij ons is de achterbank leeg. Tenzij ons boomertje mee gaat.Zo kruis je de Vogezen in plaats van eromheen te rijden. Vind het zelf wel relaxt om via de Col de Bonhomme te rijden, de achterbank wil wel eens klagen en om zakjes vragen... Het is dè manier om van bijvoorbeeld Livigno naar thuis in België te rijden met slechts twee stops: Mulhouse (koffie) en Nancy (lunch).
Die straatjes zijn op zich het problem niet. Wel dat die navigatie van Tesla je daar doorheen gaat sturende verhalen van hele nauwe straatjes bij Amalfi
Haha! Ik ook! Met een fiat punto bij Cepano meen ik. De route was een ideetje van google maps, trouwens. Gezien de reacties van de locals was ik niet de eerste...Die straatjes zijn op zich het problem niet. Wel dat die navigatie van Tesla je daar doorheen gaat sturen
Heb daar wel eens op drie wielen in iemand zijn voortuin moeten keren omdat er echt niets anders dan een Piaggio verder kon.
Was wel nog met het oude Navigon system, wellicht dat het nu verbeterd is.
Ik ga daar deze zomer ook heen, maar ben een beetje afgeschrokken door de verhalen van hele nauwe straatjes bij Amalfi. Dus ik ga het met mijn iets oudere ICE proberen. Ik ben zelf ook best bang voor alle model 3 rijders die in de zomer nog gebruik willen maken van de x aantal maanden gratis superchargen en dus voor drukte kunnen gaan zorgen.
Wow! zelfs de beelden vind ik spannend. ikz ie mezelf dit niet doen met 3 kids op de achterbank en een vrouw wiens vocabulair zich enkel zal beperken tot 'pas OP!'..Al die oude steden hebben smalle straatjes - bijgaand is Perugia. Leuke stukje is na de pijlen op 0:43... Heb me daar met m'n S nooit door laten weerhouden, Worden ze te smal dan neem je een andere weg -. En die drukte valt ook best mee... Ik zou om die reden nog geen seconde overwegen om met een ICE te gaan. Is gewoon veel te leuk om elektrisch te rijden.
Nog steeds D-weg? Tjee, in 15 jaar niets veranderd.Bij Basel leidde de routeplanner me naar Nancy. Staan we nu te laden. Lekker rustig onderweg, geen baustellen en files. Alleen een stukje D-weg, een kilometer of 40?
Ik ga niet eens met mijn 3 naar Mergoscia; het dorp waar mijn familie vandaan komt. Dan maar 2 uur lopen. Straatjes van 1.80mtr breed en geen mogelijkheid om te keren of achteruit te rijden; zeker niet in de tunnel 1 km voor het dorp. Het is altijd gokken of er een tegenligger aankomt of niet.Al die oude steden hebben smalle straatjes - bijgaand is Perugia. Leuke stukje is na de pijlen op 0:43... Heb me daar met m'n S nooit door laten weerhouden, Worden ze te smal dan neem je een andere weg -. En die drukte valt ook best mee... Ik zou om die reden nog geen seconde overwegen om met een ICE te gaan. Is gewoon veel te leuk om elektrisch te rijden.
Jawel. Er is een grote toltunnel bijgekomen. Ik ben er in 1994 voor het laatst geweest. Toen was die tunnel er nog niet. 6.10 euro.Nog steeds D-weg? Tjee, in 15 jaar niets veranderd.
Thanks. Als je het vergelijkt met Monte Ceneri dan zal dit wel korter "om" zijn?Melide is vanuit het zuiden wel goed te doen, je moet alleen na het laden weer een stukje terug rijden om weer op de snelweg te komen.