Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie - Kroatië

Goed idee, een apart Kroatië Topic!


  • Total voters
    69
This site may earn commission on affiliate links.
Even mijn geluk hier beproeven.

We twijfelen over 2 campings:
  1. Camping Mon Perin in Bale en
  2. aminess maravea camping resort bij Novigrad.
Op de sites kon ik nergens terugvinden of er laadpalen aanwezig zijn op of vlak bij de campings. Iemand die daar toevallig is geweest en meer informatie heeft? (eventueel ook hoe het verblijf daar is bevallen :) )
Geen ervaringen met deze campings.
Wel een aanrader van camping:

Istra Premium Camping Resort

Hier hebben ze gewoon 4 laadpunten waar je als gast gratis gebruik kan van maken.
Wel afgeschermd dus als je er niet verblijft kan je niet laden. Je moet de laadpas aan de receptie vragen.
Maar echt een top camping!

In Porec waren er ook een aantal laadpalen.
 
Wij gaan deze zomer met knze kinderen op vakantie naar Rovinj en willen dat met onze Model 3 LR gaan doen. Na het lezen van jullie reacties hier geeft het genoeg vertrouwen ;).

Ik ben erg benieuwd met welke snelheid jullie rijden, met name in Duitsland, of kan adviseren welke snelheid handig is ivm het verbruik?

Alvast bedankt!
 
Wij gaan deze zomer met knze kinderen op vakantie naar Rovinj en willen dat met onze Model 3 LR gaan doen. Na het lezen van jullie reacties hier geeft het genoeg vertrouwen ;).

Ik ben erg benieuwd met welke snelheid jullie rijden, met name in Duitsland, of kan adviseren welke snelheid handig is ivm het verbruik?

Alvast bedankt!
Meestal 130 met af en toe een uitschieter naar 249. Boven de 130 vind ik teveel geluid maken.
 
  • Like
Reactions: Richard Hagen
Als AP op staat heb je geen reserve nodig. Hij houdt zich wel aan de 150.
Soms kom je in een situatie dat je wilt inhalen en als de snelheidsverschillen klein zijn kan het inhalen lang duren. Als je 145 op AP rijd kun je zonder AP uit te schakelen nog even wat extra snelheid maken zonder dat AP uitschakelt. Zou je 150 rijden en je versnelt dan is zal AP zichzelf uitschakelen.
 
  • Like
Reactions: Richard Hagen
Wij gaan deze zomer met knze kinderen op vakantie naar Rovinj en willen dat met onze Model 3 LR gaan doen. Na het lezen van jullie reacties hier geeft het genoeg vertrouwen ;).

Ik ben erg benieuwd met welke snelheid jullie rijden, met name in Duitsland, of kan adviseren welke snelheid handig is ivm het verbruik?

Alvast bedankt!
150 vond ik prima rijden. Max voor auto-pilot, acceptabel verbruik en geluid.
Mooie aan Duitsland is trouwens dat je af en toe lekker hard kan gaan, zonder dat auto-pilot daarna gereset moet worden 😇
 
  • Like
Reactions: Maurice1