Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie : laden in Duitsland wordt Stau aan de SUC

This site may earn commission on affiliate links.
Nadeel is dat zaterdag ook het retourverkeer vanuit Oostenrijk komt. Die komen bij dezelfde punten terecht. Tesla is een heerlijke reisauto, maar volgend jaar kon ik wel eens weer in een ICE stappen. Reistijd was nu al 25% meer dan met een ICE. Als er nog meer wachttijd bijkomt dan moet ik in twee dagen (reis was op de heenweg al 12.5 uur) en dan vind ik een ICE comfortabeler en goedkoper.
 
Nadeel is dat zaterdag ook het retourverkeer vanuit Oostenrijk komt. Die komen bij dezelfde punten terecht. Tesla is een heerlijke reisauto, maar volgend jaar kon ik wel eens weer in een ICE stappen. Reistijd was nu al 25% meer dan met een ICE. Als er nog meer wachttijd bijkomt dan moet ik in twee dagen (reis was op de heenweg al 12.5 uur) en dan vind ik een ICE comfortabeler en goedkoper.
Als je de accu steeds onder de 10% rijdt en je snel kan laden dan is 25% meer tijd echt niet nodig. Wel essentieel dat je bij vertrek op 100 % zit.
 
Sta bij Hilden met 130kW te laden. Stilte voor de storm?
271584F3-2C84-4601-BB21-74E84B106D27.jpeg
 
En wedden dat die nu net op de voorpagina van het AD of Telegraaf komt? :rolleyes:
Ik zou dat niet erg vinden. Mss dat Tesla dan eens in actie komt. Ja, ik weet dat dit extreme situaties zijn. Maar de parkeerplaats bij AH is meestal ook leeg. En degene die er naar toe rijdt wil er ook graag parkeren.
Overigens reed ik zojuist langs een FastNed. 4 voertuigen waren aan het laden. Nog nooit eerder gezien!