You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De Tesla navigatie laat je geloof ik met 20% aankomen op je volgende SuC. Dat vind ik echt te veel. Ik mik liever op 10% en vind het geen ramp als dat 5% wordt naarmate je dichterbij komt. Onder de 5% ga ik wel alternatieven zoeken of langzamer rijden. Ik houd ook altijd ABRP erbij om beter in te schatten hoeveel SoC ik nodig heb tot de volgende SuC. Daarmee kan ik meestal 10 tot 15 minuten eerder vertrekken ipv te wachten tot de Tesla vindt dat hij vol genoeg is.Volgens Tesla nav (die telkens te behoudend is) kan ik hierna zo in 1x door naar Serfaus (via Fernpass).
Had niet verwacht dat ik het met maar 2x laden zou halen, zoals Tesla nav thuis zei. Ik dacht altijd dat die veel te optimistisch was...
OMG. Met dat soort files is een volle SuC duidelijk niet je grootste probleem...Bij grens (05:30) begon de stau, paar keer eventjes echt stil gestaan en grootste gedeelte tot aan hier langzaam gereden.
Dat wordt nog wat vandaag...
Wat bestaat die service uit? Vrije plek toewijzen?Ik kreeg gisteren (na het laden) na het er met hem over gehad te hebben nog van een Ranger te horen dat hij CCS ombouw had kunnen doen terwijl ik aan het eten was (ER kon dan overigens niet geladen worden). Vandaag geen Rangers bij de SuC alleen adviseurs. Ze proberen het leed dan toch wel weer enigzins te verzachten door service te verlenen tijdens de wintersport drukte.
Zo lijkt iedereen wel gelijk te krijgen. Er is stau bij de supercharger, maar het zijn geen files des doods. Ondanks al dat geklaag over Ionity komt het netwerk op een dag als vandaag al zichtbaar goed van pas. Ook voor de Tesla rijder.
Dat dacht ik ook, maar ben SuC voorbij gereden voor een Ionity... Om vervolgens niets dan communicatiefouten te krijgen. Iemand een tip...?Zo lijkt iedereen wel gelijk te krijgen. Er is stau bij de supercharger, maar het zijn geen files des doods. Ondanks al dat geklaag over Ionity komt het netwerk op een dag als vandaag al zichtbaar goed van pas. Ook voor de Tesla rijder.
IONITY heb ik net nog gebruikt. Lekker 140kW naar binnen toe direct aan de snelweg! Betaal ik dan graag voor via Maingau.Zo lijkt iedereen wel gelijk te krijgen. Er is stau bij de supercharger, maar het zijn geen files des doods. Ondanks al dat geklaag over Ionity komt het netwerk op een dag als vandaag al zichtbaar goed van pas. Ook voor de Tesla rijder.
Wat bestaat die service uit? Vrije plek toewijzen?
Dat is wel een prima service. Zo'n ccs zou ik ook wel willen hebben maar 500 euro is veel, is lease en over een kleine 2 jaar gaat hij eruit.Ze vragen of je klachten hebt waar je even naar gekeken wilt hebben of een CCS uitbreiding bijvoorbeeld....
Om een beetje soepel te reizen wil ik gewoon minimaal 120kw bij aanvang hebben. Als je in de rij komt te staan krijg je max 60kw en dan vindt ik het echt niet fijn meer. 3 uur laden is 30% meer reistijd.Nou, het is vooral geen file. Ja, een wachtrij her en der die aardig binnen de perken blijft. De wegen zijn wel een ramp.
Zo lijkt iedereen wel gelijk te krijgen. Er is stau bij de supercharger, maar het zijn geen files des doods. Ondanks al dat geklaag over Ionity komt het netwerk op een dag als vandaag al zichtbaar goed van pas. Ook voor de Tesla rijder.
Met een Maingau pas dacht ik 0,35. De rekening komt laterbetaal je dan de volle mep? (0,80)
Ik vroeg het maar omdat ik gisteren aan IONITY in België stond en de paal zelf 0,79 aangaf, newmotion 0,80 en ik dacht maingau iets van een 0,60.....dan ben ik maar verder naar een SUC gereden. Ik moet het allemaal niet uit eigen zak betalen maar dat vond ik erover...Met een Maingau pas dacht ik 0,35. De rekening komt later