Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie : laden in Duitsland wordt Stau aan de SUC

This site may earn commission on affiliate links.
@ramonneke dat is nieuw voor mij en erg handig te weten! Kan je vertellen waar ik kan vinden welke SuC's 150kW chargers zonder paring hebben?

Ik weet deze niet bij naam, enkel dat ik er heb gestaan. Was toen een SuC met weinig plekken, iets van 6 misschien maar. Alle stalls hadden enkel een A nummer. Dus 1A, 2A, 3A, etc.

Dat is waar je nl. naar moet kijken. Niet specifiek naar je buurman maar kijken naar de labels om te zien of een stall pair vrij is.
 
Ze winden er geen doekjes om waar de komende tijd de meeste Tesla's vanuit Zeebrugge heen zullen gaan.
Weer een groot park vrij in Duitsland. 20 Stalls Tesla en 4 Ionity
Autohof Lutterberg aan de A7 tussen Kassel en Göttingen
upload_2020-3-30_14-35-26.png
 
  • Like
Reactions: Maurice1
Route gepland deze zomer langs de A3 naar onder andere Imst in Oostenrijk. Met kinderen van 7 en 9. Iemand nog leuke overnachtingsadressen of tussenstops rond Nurnberg of Zuid-Duitsland/Oostenrijk wat leuk is voor kinderen en waar de Tesla kan laden? Ik vind het ook prima om wat meer tijd te nemen en bij een lokaal speeltuintje af en toe bij te laden bij een Lidl of Kaufland.

En vraag: ik neig er naar om geen fietsendrager mee te nemen omdat AutoPilot dan niet werkt, klopt dat? Ben een grote fan van AP.
 
Route gepland deze zomer langs de A3 naar onder andere Imst in Oostenrijk. Met kinderen van 7 en 9. Iemand nog leuke overnachtingsadressen of tussenstops rond Nurnberg of Zuid-Duitsland/Oostenrijk
Supercharger Wiesbaden -> Aan de overkant van de straat zit Superfly Wiesbaden (vinden de kinderen geweldig).
Supercharger Pfaffenhofen -> Kennis van mij is daar deze week geweest. En hotel wat er langs ligt Hotel Straßhof moet goed zijn, evenals de bar, het restaurant en het terras. Toen hij belde stonden zijn kinderen op de trampoline van het speeltuintje van het hotel/pension.
 
Supercharger Wiesbaden -> Aan de overkant van de straat zit Superfly Wiesbaden (vinden de kinderen geweldig).
Supercharger Pfaffenhofen -> Kennis van mij is daar deze week geweest. En hotel wat er langs ligt Hotel Straßhof moet goed zijn, evenals de bar, het restaurant en het terras. Toen hij belde stonden zijn kinderen op de trampoline van het speeltuintje van het hotel/pension.

pfaffenhofen (boven München) lijkt mij wat om, om naar imst te gaan. Dan rij je weer naar het westen.
 
Vandaag e-mail bericht van Tesla ontvangen. Dankzij de maatregelen zal er weinig gereisd worden de komende maanden maar toch een interessante zet van Tesla.


View attachment 616062
Zeker interessant. Ik denk dat dit gaat leiden tot verhoogde tarieven op drukke momenten. En Tesla peilt met deze enquete of we daarmee inderdaad ons gedrag zullen gaan veranderen.
 
  • Like
Reactions: plushomme