Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verbruik model X

This site may earn commission on affiliate links.

Attachments

  • 4C52A2DD-070E-4AE7-B864-B8275946E66B.jpeg
    4C52A2DD-070E-4AE7-B864-B8275946E66B.jpeg
    266.3 KB · Views: 65
Heel netjes, dat haal ik niet als gemiddelde. Maar zo te zien geniet je wel lang van je vakantie.:)
Ha die vakantie is inderdaad wel heel lang. Ach elke dag een vakantie gevoel.
Zuinigheid staat of valt met hoe je rijdt. Maar in het geval van mijn x heb ik 19 inch et 35 monaco gp6 mat zwart. Michelin primacy 4 exrta load 235/55/19 met 3.3 bar. Qua geluid is het iets beter als de 22 inch die er eerst op zaten, maar is wel een minpunt van het tesla ontwerp. Comfort 200pct beter. Ik denk wel als je sportief gaat rijden de breedte wel mist. Maar ja ik ga liever voor comfort en range. Tevens hoop ik zo langer met de batterij te doen (lees laad cycles).
 
  • Like
Reactions: Camelroel
Valt me eerlijk gezegd nog mee. Je zou hem nog wat kunnen laten zakken, vast ook niet slecht voor je verbruik.
Dit is standaard. Op lagere standen vind ik hem nog minder comfortabel over verkeersdrempels daar was mijn Disco 3 V8 een stuk beter in.
Op hogere snelheden gaat ie automatisch naar laag dus voor het verbruik zal het weinig uitmaken.
 
Ha die vakantie is inderdaad wel heel lang. Ach elke dag een vakantie gevoel.
Zuinigheid staat of valt met hoe je rijdt. Maar in het geval van mijn x heb ik 19 inch et 35 monaco gp6 mat zwart. Michelin primacy 4 exrta load 235/55/19 met 3.3 bar. Qua geluid is het iets beter als de 22 inch die er eerst op zaten, maar is wel een minpunt van het tesla ontwerp. Comfort 200pct beter. Ik denk wel als je sportief gaat rijden de breedte wel mist. Maar ja ik ga liever voor comfort en range. Tevens hoop ik zo langer met de batterij te doen (lees laad cycles).
Volgens de Tesla CoC moet de Model X bij 19" velgen gebruik maken van 265/50/R19 banden.

Gaat dat wel goed met die smalle 235/55/R19 ? Remkracht, grip, draagkracht, verzekeringsvoorwaarden, etc..