You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nou toch een goede foto kunnen maken en de bijhorende factuur .
Vast de letterlijke quote van Hospik van zijn service-aanvraag.Da's toch ook droevig. Dat zelfs Tesla het verschil tussen kW en kWh niet snapt (screenshot van probleemomschrijving)
Da's toch ook droevig. Dat zelfs Tesla het verschil tussen kW en kWh niet snapt (screenshot van probleemomschrijving)
PS: Je 06-nummer staat er zichtbaar op
Gewoon zoals het was. Je kunt het hier terugvinden: Voertuiggarantie. Je refurbished accu veranderd hier niets aan. Je krijgt geen garantie op garantie etc.Nu is nog steeds de hamvraag waar de SEC medewerker geen antwoordt op kon geven .
Hoeveel garantie heb ik nu op het accupakket ?
En heb je al iets van Tesla vernomen watvoor een accu je ervoor terug gaat krijgen?
Kreeg jij een loaner mee? Ik dacht dat een loaner niet onder de accugarantie viel. Of heb jij jouw auto als occasion bij Tesla gekocht en nog in de volledige garantie?Nee de enige communicatie tot dusver is sms: " Diagnose aan uw Tesla is gesteld, de HV battery wordt uigewisseld vanwege een interne fout. We zullen u opnieuw informeren als benodigde delen gearriveerd zijn. Vooralsnog verwachten we levering in de komende week"
Hierop heb ik de vraag gesteld of de dit nog 'gunstige' gevolgen heeft voor mijn actieradius (was 365 bij 100%) en of nog andere storingen in de wagen waren.
Hierop deze reactie; "Er wordt een vergelijkbaar accupakket gemonteerd. In diagnose naar de oorzaak van de stranding zijn tot dusver geen andere issues aan het licht gekomen"
Volgens de tesla app staat is de accu al losgekoppeld/gedemonteerd want heb 0km bereik, en hier staat ook in aangegeven "Naar schatting gereed op dec. 7e om 11:15"
Dus geen specifiekere informatie voor de accu op dit moment. Wel had ik paar maand geleden nog een foto van de sticker van mijn huidige pakket gemaakt. Dit was: 85kWh, 400VDC en artno 1014114-00-D
Wel moet ik tot dusver mijn complimenten over Tesla Groningen uitspreken, die vrijdag telefonisch goed geholpen op de service desk en drop-in bij groningen was ook mogelijk. Alleen moest zelf de ANWB regelen voor transport naar Groningen (van af Emmen) maar ook die werkte goed mee. En maandag om kwart voor 10 stond er al een Loaner voor me klaar.
Kreeg jij een loaner mee? Ik dacht dat een loaner niet onder de accugarantie viel. Of heb jij jouw auto als occasion bij Tesla gekocht en nog in de volledige garantie?
Tja, dat is de vraag. Ik heb begin dit jaar een nieuwe (refurbished) accu in de auto gekregen. Gevraagd om een bijhorende loaner en dat ging toen niet. Maar goed, het zal niet de eerste keer zijn dat SeC's elkaar tegenspreken...Ik heb zonder er extra om te vragen o.i.d. een loaner mee gekregen.
En nee ik heb de auto particulier gekocht (van ook weer een particulier die hem zelf uit de lease had overgenomen).
Nu ben ik wel benieuwd of hier nog wat achter weg komt of dat ik daarmee geluk / service van de zaak heb.
Tja, dat is de vraag. Ik heb begin dit jaar een nieuwe (refurbished) accu in de auto gekregen. Gevraagd om een bijhorende loaner en dat ging toen niet. Maar goed, het zal niet de eerste keer zijn dat SeC's elkaar tegenspreken...
Dit herken ik wel. Mijn 'S' is uit 2013, ik waan mij soms in een andere wereld als ik in een jongere stap. Zelfs de 2015 auto's zijn enorm verbeterd t.o.v. de echte Classic's.Ik heb vanmorgen bericht gehad dat de accu vandaag was binnen gekomen. Verder dat ze verwachten deze begin volgende week gereed te hebben. Dus ik hoor het volgende week en zal het hier melden.
Moet wel zeggen dat deze loaner p85 anders aanvoelt als mijn eigen p85, iets nerveuzer maar ook wat sneller dan mijne. Maar goed kan ook aan de staat van de accu liggen volgende week weet ik ook hiervan meer. Ik denk dat deze loaner een test auto is voor nieuwe onderdelen omdat hierin ook de 4g upgrade zit (heb ik ook in mijn eigen btw) en de motor behoorlijk stil is (vast ook al eens vervangen)
Dit herken ik wel. Mijn 'S' is uit 2013, ik waan mij soms in een andere wereld als ik in een jongere stap. Zelfs de 2015 auto's zijn enorm verbeterd t.o.v. de echte Classic's.
Nee joh, het rijdt mss wat strakker, maar in de loop van de tijd zijn er te veel leuke features wegbezuinigd. Een classic heeft tenminste nog:
- open dak
- frunk ruimte
- CC zonder interventie
- CC hendel zit op de juiste plaats en is normaal te bedienen ipv dat halve stokje op de nieuwlichters
- levenslang gratis superchargen(alhoewel beperkt in snelheid tegenwoordig)
- fatsoenlijke achteruitrijverlichting
- non-existing center console
- bevestigingspunten voor een dakdrager
- levenslang premium connectivity subscription
- pouch in bestuurdersstoel
...Als je een nieuwe eigenaar vraagt om in een classic te stappen, dan ervaart die ook 'een hele andere wereld' van onhandig bediening en plaatsing van CC-pookje (van diezelfde bedienings elementen die jij als plus punt benoemt) etc etc om 'het oude CC-pookje' even aan te halen; Net als de richtingsaanwijzers is de CC-pook super onhandig in gebruik, laat staan dat het rekening houd met het verkeer