You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bij mij ook versienummer terug van 2020 naar 2019.
Vraag me af of echt de kaarten zijn terug gezet of dat ze truc hebben uitgehaald met versienummers.
Ik zit wel degelijk weer op 2019 en zo reageert de AP/CC ook. Over een 80 weg die ik vaak neem ging met de 2020 kaarten de auto bij een 60 bord terug naar 60. Nu met de 2019 kaarten rijdt de auto gewoon stug 80 door.Bij mij ook versienummer terug van 2020 naar 2019.
Vraag me af of echt de kaarten zijn terug gezet of dat ze truc hebben uitgehaald met versienummers.
Misschien zijn de kaarten niet 2020, maar de satellietbeelden in Google wel.
Je kunt verdorie de ..... van de buurvrouw zien. *)
View attachment 569495
*) parasol
Klopt, satellietbeelden worden via de internet verbinding live opgehaald.
Hij zoomt zonder route ook default verder in nu lijkt het?Ja live van Google (maps). Maar dat zijn geen live beelden. Dat zijn beelden die met enige regelmaat ververst en bewerkt worden. Kennelijk is er in de periode met heldere luchten weer een verse set gemaakt. Kwaliteit is echt beter dan een half jaar geleden.
Kan ik bevestigen. Is een regressie volgens mij hoewel ik nooit de 2020 kaarten heb gehad.Heb ook de kaart uit 2019 en afgelopen weekend wat merkwaardige zaken:
2.Op A2 bij Beesd gaf Tesla 120 overdag en 130 's avonds aan, de oude snelheidslimieten
Over punt 3, dat is ook vaste prik bij invoegen op de A59 nabij Waalwijk. In de 2020 versie was deze bug weg.Heb ook de kaart uit 2019 en afgelopen weekend wat merkwaardige zaken:
- Routeplanner stuurde me andere kant op dan getoonde route op kaart.
Reed op A9 Amstelveen naar Nieuw Vennep. Route op kaart liet correcte route van A9 naar A4 naar Schiphol Rotterdam zien (rechts naar A4), maar de aanwijzing die ik kreeg was fout: rechtdoor (links op A9 blijven) via A9 Alkmaar Haarlem. Zie foto in bijlage.
Heel vreemd dat route aanwijzing afwijkt van de kaart.- Op A2 bij Beesd gaf Tesla 120 overdag en 130 's avonds aan, de oude snelheidslimieten
- Oprit Rosmalen op A2 naar noorden: op oprit zegt Tesla max snelheid 130 en accelereert door, zodra op snelweg weer terug naar 100
Idem bij mij (2017 MX HW3 FSD)!! Ik heb de update zien binnenkomen, maar 't viel me vorige week ineens op dat hij weer op 2019 staat nu. En mijn MCU1 was de hele vakantie weer niet vooruit te branden.... ik heb de dashcam uitgezet, dat leek iets te schelen...Gisteren kreeg ik weer een navigatieupdate maar bij mij is de navigatie weer teruggezet naar de 2019.20.10482 ???
Ik zag gisteren overdag iets soortgelijks bij het het oprijden van de A2 bij Best-West: activeren NoA zette hem op 130, en dat liet het verkeersbordje ook zien. Dat was de laatste tijd keurig 100... pas op de A2 zelf sprong hij (het verkeersbordje op het scherm) weer terug naar 100.Kan ik bevestigen. Is een regressie volgens mij hoewel ik nooit de 2020 kaarten heb gehad.
Van 2019-20 naar 2019-21, dat schiet nogal op zeg!Ik kreeg gisteren toch weer een navi update:
Van EU-2019.20-10482
View attachment 584198
Naar EU-2019.21-12489
View attachment 584196
Ik heb nog geen kans gezien om te kijken wat er anders is, ik HOOP dat hij niet meer op alle op- en afritten van snelwegen '130' denkt (overdag) ipv 100...
Wel 2000 revision levels erbij.Van 2019-20 naar 2019-21, dat schiet nogal op zeg!
Moet dat? Hoeft dat?Probleem blijft dat Tesla weinig communiceert wat er nu verandert per versie.