Geert.Snijders
Member
Wat vraag je dan voor je 'oude' pack Geert, als ik die bij een Tesla SeC op kan halen...?
Hahaha, nou hij is niet Gratizzz
Nee, ik wilde de oude pack waarderen, en aangezien Tesla dit niet doet via een inruil prijs, doe ik het zelf.
De prijs van een nieuwe 90kwh pack is 24K, dus voor 85/90 x 24K voor mijn oude. Minus de slijtage natuurlijk.
Het plan erachter is dat nu de 5jr 0% bijtelling afloopt, ik de auto in privé overneem. Klinkt logisch toch?
Dan blijf ik met een ruime representatieve auto en gratizzz supercharging rijden... in privé.
Echter, alleen de auto, de pack blijft eigendom van mn holding en wordt dan aan mij privé vol(!) ter beschikking gesteld.
Bijtelling op packs is 0% geloof ik. De holding ontvangt hiervoor natuurlijk een zakelijke vergoeding (geen 19ct/km declaraties).
Verder gelden natuurlijk gangbare regels die ik in een Batterij gebruiksovereenkomst zal verwoorden. 'Als een goed huisvader ervoor zorgen' etc etc.