Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verzekering Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Had exact hetzelfde. Hahaha oplichters
Bij mijn offerte staan er nog twee regels onder:
totaal per 1 maand(en) inclusief termijn toeslag
netto premie (inclusief bonus/malus)

Misschien bij jullie op een volgend blad? Ik bespaar wat regels door geen bijtellingsbeschermer te nemen.

Edit: de assurantie belasting staat ook bij mij op een volgend blad.
 
Bij mijn offerte staan er nog twee regels onder:
totaal per 1 maand(en) inclusief termijn toeslag
netto premie (inclusief bonus/malus)

Misschien bij jullie op een volgend blad? Ik bespaar wat regels door geen bijtellingsbeschermer te nemen.

Edit: de assurantie belasting staat ook bij mij op een volgend blad.
Poep. Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Dat is de bruto premie. Wat stom van me. Gelukkig was ik niet de enige ;-)

Maar dan valt het kwa kosten toch wel mee?

edit - snap nu wat je bedoelt met 'sparen van regels'
 
Bij nader inzien lijkt InsureMyTesla me helemaal niet zo gek. De B/M korting (ik heb 21 jaren) is relatief laag (62% op WA en 50% op casco), maar belangrijker is natuurlijk wat je onder de streep betaalt. Met een relatief lage korting toch nog redelijk weg komen, betekent dat de bruto premie relatief gunstig is. En dat heeft weer voordelen waneer je toch een keer een schade moet claimen en terug valt in B/M trede.

Nieuwwaarde / aanschafwaarde regeling lijkt ook heel goed te zijn.

Zie ik iets vekreerd?
 
  • Like
Reactions: Michel3
Bij nader inzien lijkt InsureMyTesla me helemaal niet zo gek. De B/M korting (ik heb 21 jaren) is relatief laag (62% op WA en 50% op casco), maar belangrijker is natuurlijk wat je onder de streep betaalt. Met een relatief lage korting toch nog redelijk weg komen, betekent dat de bruto premie relatief gunstig is. En dat heeft weer voordelen waneer je toch een keer een schade moet claimen en terug valt in B/M trede.

Nieuwwaarde / aanschafwaarde regeling lijkt ook heel goed te zijn.

Zie ik iets vekreerd?
bijna 200 euro per maand als ik die offerte van jou zie.
 
Zojuist een hele aardige meneer gesproken bij InsureMyTesla. Maakte hele fatsoenlijke indruk. Zocht mijn on-line offerte er bij en gaf gelijk al wat tips:

- Bijtellingbeschermer is niet zinvol op dit moment, want de regeling voor 2020 is hetzelfde als voor 2019. Dus eventueel eind 2020 toevoegen.
- Premie met EAP is zo'n 10% lager dan zonder (ik zag dat in de offerte nog niet direct tot uiting komen, maar daar moet ik nog even naar kijken).
- SVI en OVI is dubbel op. Bij SVI zit OVI al inbegrepen.

Heb nog wat vragen neer gelegd over mijn persoonlijke situatie waar hij op terug zal komen (de manier waarop ik mijn auto in zet is 'naar de letter' verhuur en dus uitgesloten, maar 'naar de geest' gewoon gebruik). Maar als het antwoord positief uitvalt denk ik dat dit hem voor mij gaat worden.
 
  • Like
  • Informative
Reactions: Michel3 and CL600
Zojuist een hele aardige meneer gesproken bij InsureMyTesla. Maakte hele fatsoenlijke indruk. Zocht mijn on-line offerte er bij en gaf gelijk al wat tips:

- Bijtellingbeschermer is niet zinvol op dit moment, want de regeling voor 2020 is hetzelfde als voor 2019. Dus eventueel eind 2020 toevoegen.
- Premie met EAP is zo'n 10% lager dan zonder (ik zag dat in de offerte nog niet direct tot uiting komen, maar daar moet ik nog even naar kijken).
- SVI en OVI is dubbel op. Bij SVI zit OVI al inbegrepen.

Heb nog wat vragen neer gelegd over mijn persoonlijke situatie waar hij op terug zal komen (de manier waarop ik mijn auto in zet is 'naar de letter' verhuur en dus uitgesloten, maar 'naar de geest' gewoon gebruik). Maar als het antwoord positief uitvalt denk ik dat dit hem voor mij gaat worden.

En heb je bij Insuremytesla nog een extra Lojack nodig? Of kan het zo met het huidige alarmsysteem?
 
Allsecur vraagt geen lojack of andere peilzender. Ze hebben afspraken gemaakt met tesla, eigen veiligheidssysteem voldoet. Geldig voor alle Tesla’s.
Via Allsecur website zonder kenteken verzekering aanvragen nu net lukt niet, div pulldowns geven geen keuzeopties. Gebeld en op basis VIN, hebben we nu, lukt ook niet. Kenteken is dus essentieel blijkbaar bij Allsecur. [email protected] om kenteken gevraagd dus.... of zie ik iets over het hoofd?:rolleyes:
 
Via Allsecur website zonder kenteken verzekering aanvragen nu net lukt niet, div pulldowns geven geen keuzeopties. Gebeld en op basis VIN, hebben we nu, lukt ook niet. Kenteken is dus essentieel blijkbaar bij Allsecur. [email protected] om kenteken gevraagd dus.... of zie ik iets over het hoofd?:rolleyes:

Ik had ze het kenteken van de testauto gegeven. Daarmee kunnen ze iets meer
 
Via Allsecur website zonder kenteken verzekering aanvragen nu net lukt niet, div pulldowns geven geen keuzeopties. Gebeld en op basis VIN, hebben we nu, lukt ook niet. Kenteken is dus essentieel blijkbaar bij Allsecur. [email protected] om kenteken gevraagd dus.... of zie ik iets over het hoofd?:rolleyes:
Jooop deelde toch zijn kenteken en meldcode?
De auto is dus wel gekoppeld, heeft een kenteken (XN-915-G) en een meldcode (laatste 4 letters van de VIN, in dit geval 0077)
 
Als je bij allsecure even een S 75 invult krijg je aan t eind te zien:
  • De auto moet zijn beveiligd met een systeem dat minimaal voldoet aan de normen van VbV/SCM alarmsysteem met hellingshoekdetectie (voorheen SCM-klasse 3) aangevuld met een goedgekeurd VbV/SCM voertuigvolgsysteem (voorheen SCM klasse 4 of 5).
Dus hoe zit dat dan?
 
Als je bij allsecure even een S 75 invult krijg je aan t eind te zien:
  • De auto moet zijn beveiligd met een systeem dat minimaal voldoet aan de normen van VbV/SCM alarmsysteem met hellingshoekdetectie (voorheen SCM-klasse 3) aangevuld met een goedgekeurd VbV/SCM voertuigvolgsysteem (voorheen SCM klasse 4 of 5).
Dus hoe zit dat dan?
Navraag heeft geleerd dat Tesla wordt uitgezonderd. Dus vraag het vooral even na.
 
M
Via Allsecur website zonder kenteken verzekering aanvragen nu net lukt niet, div pulldowns geven geen keuzeopties. Gebeld en op basis VIN, hebben we nu, lukt ook niet. Kenteken is dus essentieel blijkbaar bij Allsecur. [email protected] om kenteken gevraagd dus.... of zie ik iets over het hoofd?:rolleyes:
Fyi net offerte van Allsecur ontvangen op basis M3 LR AWD Blauw NO Eap, dus 60400: Wa+Voll.Casco = 1245/jr + verleng.nwwaarde tot 3jr is 48 extra. 6 schadevrije jaren en NIET meer wonend in A'dam maar weer in Zld.... ;)
Geen extra eisen re beveiliging. Offerte verder op basis: net bekend kenteken en laatste 4 cijfers VIN, 258kW vermogen, 0-100 4,8sec (stonden niet in Rdw) én idd 0 cilinders....:confused:
 
Last edited:
M

Fyi net offerte van Allsecur ontvangen op basis M3 LR AWD Blauw NO Eap, dus 60400: Wa+Voll.Casco = 1245/jr + verleng.nwwaarde tot 3jr is 48 extra.
Geen extra eisen re beveiliging. Offerte verder op basis: net bekend kenteken en laatste 4 cijfers VIN, 258kW vermogen, 0-100 4,8sec (stonden niet in Rdw) én idd 0 cilinders....:confused:
Thx for sharing