Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verzekering Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Krijg vandaag van anwb de nieuwe jaarpremie binnen voor de all risk verzekering van mijn SR+:
premie gaat van 707 naar 771 euro. Dat is 9% hoger o_O

B57587C6-9C6B-4BB8-BDFF-63A1BE3B2D4C.png


E5A66211-E7DF-407B-AA18-1D8525286248.png
 
  • Informative
Reactions: Maurice1
Zolang er niet bijstaat wat er allemaal in dat bedrag zit (Casco, WA, Rechtsbijstand, Ongevallen inzittenden enz) en kortingsregelingen, zeggen de bedragen niet heel veel ;)
Plus waar je woont, hoe oud je bent en wie weet wat die verzekeringen nog meer in hun profilering meenemen. De belastingdienst is transparant vergeleken met die verzekeringsmaatschappijen.
 
2021 LR model 3
138 per maand ex btw. Bij Univé. Dit is met 5 jaren schadevrij, verzekering als lesvoertuig, allrisk met 3 jaar nieuwwaarderegeling inzittendeverzekering etc alles erop en eraan.

kreeg de Tesla amper verzekerd als lesauto, offertes 250€ of meer per maand. de meeste durfde het niet eens aan hahah
 
2021 LR model 3
138 per maand ex btw. Bij Univé. Dit is met 5 jaren schadevrij, verzekering als lesvoertuig, allrisk met 3 jaar nieuwwaarderegeling inzittendeverzekering etc alles erop en eraan.

kreeg de Tesla amper verzekerd als lesauto, offertes 250€ of meer per maand. de meeste durfde het niet eens aan hahah
Je zou zeggen dat een lesauto juist minder schade rijd, je hebt immer twee chauffeurs die opletten😀
 
Heeft iemand ervaring met deze toko?

Ja, voor de MX een paar jaar geleden. Ze zaten toen "redelijk" marktconform, maar verhoogden de premie daarna doodleuk met 23% en verslechterde voorwaarden. Direct daarna de verzekering opgezegd.

Ik kreeg van de week ook een e-mail van EAS (dat is de verzekeraar achter Tesla Insurance) met een "speciaal verzekeringsaanbod", waarschijnlijk heb jij dit ook gehad? Ik was ook wel benieuwd naar de premie van deze verzekeraar maar door mijn eerdere ervaring zie ik sowieso toch maar van af.
 
  • Like
Reactions: Maurice1
Ja, voor de MX een paar jaar geleden. Ze zaten toen "redelijk" marktconform, maar verhoogden de premie daarna doodleuk met 23% en verslechterde voorwaarden. Direct daarna de verzekering opgezegd.

Ik kreeg van de week ook een e-mail van EAS (dat is de verzekeraar achter Tesla Insurance) met een "speciaal verzekeringsaanbod", waarschijnlijk heb jij dit ook gehad? Ik was ook wel benieuwd naar de premie van deze verzekeraar maar door mijn eerdere ervaring zie ik sowieso toch maar van af.
Correct, ook een mailtje ontvangen deze week. Ik heb een offerte aangevraagd, ben benieuwd of ze met iets competitiefs komen.
 
2021 LR model 3
138 per maand ex btw. Bij Univé. Dit is met 5 jaren schadevrij, verzekering als lesvoertuig, allrisk met 3 jaar nieuwwaarderegeling inzittendeverzekering etc alles erop en eraan.

kreeg de Tesla amper verzekerd als lesauto, offertes 250€ of meer per maand. de meeste durfde het niet eens aan hahah
Hi, accepteert Univé het Tesla bevestiging system of vereist Univé een ander volgsysteem in te bouwen (peilzender LoJack oid)?