Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

voormalige DDR arbeiders worden dringend gevraagd bij Tesla Berlijn

This site may earn commission on affiliate links.
Deze kwaliteit van vakmanschap kunnen ze zeker gebruiken. Bij mijn M3P hebben ze deze fase overgeslagen. Volgensmij is de gehele kwaliteitscontrole wegbezuinigd bij Tesla.

In elk geval niet bij Tesla in China. Die steken met kop en schouders boven de rest uit (0,7 klachten per 10.000 auto's)

Tesla China manufacturing shines as MIC Model 3 claims top spot in quality survey

En die auto's (SR+) krijgen we nmiddels ook in Europa. Ik denk dat het ligt aan de mentaliteit van de werknemers in Fremont of de opzet van de fabriek daar, geen idee. Van Giga Berlin verwacht ik ook hoge kwaliteit.
 
In elk geval niet bij Tesla in China. Die steken met kop en schouders boven de rest uit (0,7 klachten per 10.000 auto's)

Tesla China manufacturing shines as MIC Model 3 claims top spot in quality survey

En die auto's (SR+) krijgen we nmiddels ook in Europa. Ik denk dat het ligt aan de mentaliteit van de werknemers in Fremont of de opzet van de fabriek daar, geen idee. Van Giga Berlin verwacht ik ook hoge kwaliteit.
Toch grappig dat zelfs bij een volledig (zo ver mogelijk) gerobotiseerde fabriek de mens nog steeds een doorslaggevende factor is voor de kwaliteit.
 
  • Like
Reactions: michelh
In elk geval niet bij Tesla in China. Die steken met kop en schouders boven de rest uit (0,7 klachten per 10.000 auto's)

Tesla China manufacturing shines as MIC Model 3 claims top spot in quality survey

En die auto's (SR+) krijgen we nmiddels ook in Europa. Ik denk dat het ligt aan de mentaliteit van de werknemers in Fremont of de opzet van de fabriek daar, geen idee. Van Giga Berlin verwacht ik ook hoge kwaliteit.
Ja was mij bij de MIC's die ik van dichtbij gezien heb -en dat zijn er heel wat- ook al opgevallen. En ik heb ook van Grünheide redelijk hoge verwachtingen, ook al is het voormalig Oost-Duitsland.