Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Voorsteltopic

This site may earn commission on affiliate links.
M'n eerste post op dit forum na een tijdje te hebben meegelezen. Ik ben Coen (35), doe iets bij de radio en kan niet wachten tot m'n Model S 85D wordt geleverd (alle opties behalve de achteruitkijkende stoeltjes). Ik heb de auto 25 november besteld en de levering staat nu op eind feb/begin mrt. Ik probeer me tot die tijd rustig te houden met het lezen van dit forum en filmpjes te kijken op Youtube van Tesla-rijders. Oh ja, en dagelijks inloggen op 'my Tesla' om te kijken of de status al veranderd is...maar voorlopig nog in de wachtrij van de fabriek (duurt laaang). Dank voor de nuttige tips die hier worden gegeven. Ik ben zelf woonachtig in Utrecht. Geen eigen oprit maar wel de nodige laadpalen in de buurt. Die zijn wel vrij druk bezet, en aangezien ik pas 's avonds thuiskom vraag ik me af hoevaak ik ga misgrijpen als ik er straks van afhankelijk ben.

Succes met wachten ,Coen!
EN welkom bij de club.
Nu eens kijken of Nick, je weet wel die van Simon, zichzelf hier ook nog komt voorstellen! ;)
 
:biggrin:
Maar het heeft in ieder geval geholpen. Anders had ik nog jaren met de classic rondgereden. (wat op zich niet erg is natuurlijk.)

ik heb je net 23punten en meteen een blikje erbij gegeven:wink:


:smile::biggrin: briljant

- - - Updated - - -

Sow! dat is lang wachten ;-) Ik ga morgen mijn order on Hold bevestigen en mag dan wachten tot maart 2016.
MS 90D Multicoat Red, standaard 19", black Next Generation, black Headliner, full options, all weather matten set, middenconsole

Mooi moment om mij voor te stellen.
Vader van 2 jongens, Droomde al van een Tesla roadster toen deze uitkwam. Nu sinds een jaar zelfstandige en met een prachtige afkoop regeling weggegaan bij de overheid. Maart 2016 stopt de salaris betaling en rijd ik in mijn Tesla :)

Goedemorgen allen!

Welkom Hans, Xfrank en Coen.


Gisteren naar Tesla Duiven gereden en daar alles nog een keer doorgesproken en op "bevestigen" geklikt!

Dat is al een hele ervaring:biggrin:, en nu maar wachten tot maart 2016.

Iemand informatie over zonnepanelen op je prive woning als zakelijke kosten en investering, als je ze tegelijk aanschaft met een Tesla? (of ene link naar het juiste topic?)
 
Panelen kun je zakelijk aanschaffen als je een zakelijke auto ermee oplaadt. Ook kunnen deze op privé woning geplaatst worden mits verwijderbaar (niet permanent).

Mijn business case ziet er overigens iets anders uit. Door de Tesla kom waarschijnlijk boven de 10.000 kWh, daardoor wordt de kWh prijs zo laag dat panelen niet meer renderen.
 
Panelen kun je zakelijk aanschaffen als je een zakelijke auto ermee oplaadt. Ook kunnen deze op privé woning geplaatst worden mits verwijderbaar (niet permanent).

Mijn business case ziet er overigens iets anders uit. Door de Tesla kom waarschijnlijk boven de 10.000 kWh, daardoor wordt de kWh prijs zo laag dat panelen niet meer renderen.
Alleen het aantal kWu boven 10.000 wordt voordeliger. Zit je met een verbruik van tussen 10.000 en 13.000 dan zijn zonnepanelen wel renderend mits je vrijwel je hele verbruik opwekt. Als je maar rond 20 panelen gebruikt dan gewoon vergeten. Je saldeert namelijk eerst de goedkope kWu weg.
 
Zo, mijn kogel is door de spreekwoordelijke kerk! Ik volg Tesla sinds medio 2014, en heb afgelopen zondag (eindelijk) de mijne besteld die in mei (als de lease van de huidige wagen eindelijk is afgelopen) geleverd zal worden! Het is een 70D geworden (prestaties zijn voor mij al meer dan voldoende, en het rijbereik van om en bij de 300km ook), met AutoPilot, premium package en panoramisch dak. Ik heb gekozen voor het deep blue, na een weddenschap die zoonlief en ikzelf wonnen tegen de wederhelft (die rood wilde).

Wop wop, nu aftellen. Dat wordt wel wat lastig.
 
Zo, mijn kogel is door de spreekwoordelijke kerk! Ik volg Tesla sinds medio 2014, en heb afgelopen zondag (eindelijk) de mijne besteld die in mei (als de lease van de huidige wagen eindelijk is afgelopen) geleverd zal worden! Het is een 70D geworden (prestaties zijn voor mij al meer dan voldoende, en het rijbereik van om en bij de 300km ook), met AutoPilot, premium package en panoramisch dak. Ik heb gekozen voor het deep blue, na een weddenschap die zoonlief en ikzelf wonnen tegen de wederhelft (die rood wilde).

Wop wop, nu aftellen. Dat wordt wel wat lastig.

Gefeliciteerd, tot de levering kan je jezelf helemaal gek maken door dit forum te blijven volgen.

Maar je eega laten meebeslissen over de kleur? Ts, ts. Gewoon zeggen welke het wordt. :cool:
 
Zo, mijn kogel is door de spreekwoordelijke kerk! Ik volg Tesla sinds medio 2014, en heb afgelopen zondag (eindelijk) de mijne besteld die in mei (als de lease van de huidige wagen eindelijk is afgelopen) geleverd zal worden! Het is een 70D geworden (prestaties zijn voor mij al meer dan voldoende, en het rijbereik van om en bij de 300km ook), met AutoPilot, premium package en panoramisch dak. Ik heb gekozen voor het deep blue, na een weddenschap die zoonlief en ikzelf wonnen tegen de wederhelft (die rood wilde).

Wop wop, nu aftellen. Dat wordt wel wat lastig.

Gefeliciteerd en sterkte met het wachten. De kleuren zijn beiden prachtig kan ik je vertellen:biggrin:.
 
Zo, mijn kogel is door de spreekwoordelijke kerk! Ik volg Tesla sinds medio 2014, en heb afgelopen zondag (eindelijk) de mijne besteld die in mei (als de lease van de huidige wagen eindelijk is afgelopen) geleverd zal worden! Het is een 70D geworden (prestaties zijn voor mij al meer dan voldoende, en het rijbereik van om en bij de 300km ook), met AutoPilot, premium package en panoramisch dak. Ik heb gekozen voor het deep blue, na een weddenschap die zoonlief en ikzelf wonnen tegen de wederhelft (die rood wilde).

Wop wop, nu aftellen. Dat wordt wel wat lastig.

Sterkte !

Welkom bij de club !!

Xavier
 
Zo, mijn kogel is door de spreekwoordelijke kerk! Ik volg Tesla sinds medio 2014, en heb afgelopen zondag (eindelijk) de mijne besteld die in mei (als de lease van de huidige wagen eindelijk is afgelopen) geleverd zal worden! Het is een 70D geworden (prestaties zijn voor mij al meer dan voldoende, en het rijbereik van om en bij de 300km ook), met AutoPilot, premium package en panoramisch dak. Ik heb gekozen voor het deep blue, na een weddenschap die zoonlief en ikzelf wonnen tegen de wederhelft (die rood wilde).

Wop wop, nu aftellen. Dat wordt wel wat lastig.


Gefeliciteerd Gerrit! Goede keuze! :)