Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Vroeg in de ochtend, met de eerste blik op je stijlvolle Tesla, kunnen we je hele dag goede maken.

This site may earn commission on affiliate links.
Succes mannen/vrouwen!

Hoe meer aanbod hoe beter.

Nog plannen voor service, franchising, tax free op Schiphol, telefonische helplijn voor dummies (@ €0, 50/minuut)?

Als ik dit forum zo lees zijn er volop kansen.

Nogmaals: Succes.
Bedankt voor de openminded steun, we zullen ons best doen om niemand te teleurstellen. (laatste helft van de zin google translated):oops:
 
  • Like
Reactions: HWS
Ze zullen wel legitiem bedrijf zijn, maar hun hele manier van presenteren is 'nep' en vooral anoniem.

I feel sorry that you have this feeling.
I know it's normal that in a community every newcomer need to be beat up first before he get accepted, so please go ahead, we have nothing to hide here ;)
We started with this business idea two months ago, and we started looking for good suppliers and packing our first orders in my garage, to serve our first customers started with our friends. By now we have sent more than 200 packages within NL, yesterday our first one to Belgium.
I can also imagine our competitors will not welcome us because our prices are really challenging them.

If you have any question about our company, please let me know, I am more than happy to take away your doubt and worry. You are even welcome to visit us in Woubrugge to see how we work and have a coffee.

(this time no google translate).
 
Ze zullen wel legitiem bedrijf zijn, maar hun hele manier van presenteren is 'nep' en vooral anoniem.

Op basis van referral hier Hond mee in auto ook een achterbank kleed voor onze jonge hond gekocht + console organiser.

Betaling, bevesting, factuur, verzendbevestiging en afhandeling is gewoon netjes, Kwaliteit artikelen is ruim in orde.
Nog geen 1 day delivery (een week bij mij), maar geen probleem.

Voor een beginnend bedrijf een dikke pluim,

Geef hun eerst eens ook wat crediet om op te starten (menigeen hier geeft Tesla veel meer crediet voor een veel mindere service ;))
 
Op basis van referral hier Hond mee in auto ook een achterbank kleed voor onze jonge hond gekocht + console organiser.

Betaling, bevesting, factuur, verzendbevestiging en afhandeling is gewoon netjes, Kwaliteit artikelen is ruim in orde.
Nog geen 1 day delivery (een week bij mij), maar geen probleem.

Voor een beginnend bedrijf een dikke pluim,

Geef hun eerst eens ook wat crediet om op te starten (menigeen hier geeft Tesla veel meer crediet voor een veel mindere service ;))
Je hebt tranen in mijn ogen Antonius, je compliment betekent zoveel voor ons.
We werkten lange dagen om alle ballen in de lucht te houden, omdat we nu slechts 3 mensen in het team hebben, kunnen we de bestelling de volgende dag nog niet leveren, sorry voor het wachten.
Met de goede groei zijn we al op zoek naar nieuwe collega's en een nieuw kantoor, hopelijk kunnen we volgende maand in een grotere ruimte werken dan mijn eigen garage, en kunnen we proberen ook installatieservices te leveren.
Blij om onze klant al te zien in TMC, nogmaals bedankt!
 
  • Like
Reactions: Hayden
Op basis van referral hier Hond mee in auto ook een achterbank kleed voor onze jonge hond gekocht + console organiser.

Betaling, bevesting, factuur, verzendbevestiging en afhandeling is gewoon netjes, Kwaliteit artikelen is ruim in orde.
Nog geen 1 day delivery (een week bij mij), maar geen probleem.

Voor een beginnend bedrijf een dikke pluim,

Geef hun eerst eens ook wat crediet om op te starten (menigeen hier geeft Tesla veel meer crediet voor een veel mindere service ;))

Begrijp mij niet verkeerd, wat mij betreft gun ik hen alle kansen.
Maar je verwijst naar een referral en dat is precies wat ik bedoel:
Rembrand
New Member

Joined: Sep 19, 2019
Messages:1
Iemand die zich alleen maar heeft aangemeld voor reclame... Waarschijnlijk iemand van dat bedrijf zelf.

Ik zeg nog een keer: wees eerlijk, stel je jezelf hier voor. Wie zijn die 3 personen werkzaam voor het bedrijf. Leg uit wat je zelf hebt ontwikkeld, laat fotos zien van de factory bv maar dat je ook producten dóórverkoopt. Daar verdien je veel meer krediet mee dat dat stiekeme gedoe.
Nergens op hun site staan wie ze zijn, zelfs niet onder "wie zijn wij". Alleen een moederbedrijf Sinovation B.V., wat een import en exportbedrijf is. Maar ook daar geen gegevens.
Hoe wil je dan dat klanten je vertrouwen en inkopen doen?

Voor nu heb ik al voldoende hierover mijn mening geuit. Ik ga deze thread 'verlaten'. Iedereen maakt zijn of haar eigen keuzes in het leven.
 
Last edited:
Begrijp mij niet verkeerd, wat mij betreft gun ik hen alle kansen.
Maar je verwijst naar een referral en dat is precies wat ik bedoel:
Rembrand
New Member

Joined: Sep 19, 2019
Messages:1
Iemand die zich alleen maar heeft aangemeld voor reclame... Waarschijnlijk iemand van dat bedrijf zelf.

Ik zeg nog een keer: wees eerlijk, stel je jezelf hier voor. Wie zijn die 3 personen werkzaam voor het bedrijf. Leg uit wat je zelf hebt ontwikkeld, laat fotos zien van de factory bv maar dat je ook producten dóórverkoopt. Daar verdien je veel meer krediet mee dat dat stiekeme gedoe.
Nergens op hun site staan wie ze zijn, zelfs niet onder "wie zijn wij". Alleen een moederbedrijf Sinovation B.V., wat een import en exportbedrijf is. Maar ook daar geen gegevens.
Hoe wil je dan dat klanten je vertrouwen en inkopen doen?

Voor nu heb ik al voldoende hierover mijn mening geuit. Ik ga deze thread 'verlaten'. Iedereen maakt zijn of haar eigen keuzes in het leven.
Bedankt voor het waarschuwen van iedereen, ik begrijp volledig dat je hier om mensen geeft.
Ik zie niet de noodzaak om elke collega in ons team in TMC te introduceren, details vertellen de waarheid altijd, bijvoorbeeld, een nep dropshopper besteedt geen weken aan het voorbereiden van een installatiegids video voor bijna elk product dat hij verkoopt...
 
omdat we nu slechts 3 mensen in het team hebben, kunnen we de bestelling de volgende dag nog niet leveren, sorry voor het wachten.
Wens je ook alle succes, maar dat ga je op deze wijze niet bereiken....

met 3 man, een net gestarte webshop, en dan vertellen dat je door de drukte niet de volgende dag kan leveren....Hetzelfde met je fake reviews hier. Stop daar gewoon mee en ga hard aan de slag. Dan komen de orders vanzelf.
 
heee kom op, we hebben zelf meerdere grote webshops en ook wij zijn klein begonnen.......ben blij dat er eentje in deze markt bij komt.
Waarderen en niet gelijk negatief zijn, top initiatief. Webshop opzetten en succesvol maken is niet zo makkelijk hoor.

Ik heb gelijk besteld (frunk/trunk set) en als je het als webshop "verkloot" lig je er toch zo uit, dus dat weten we gelijk maar hoor nog geen klanten klagen ;) (wel anderen)

Ze doen hun best, probeert zelfs alles te vertalen naar Nederlands, van mij mag die gewoon alles in het Engels doen.
 
heee kom op, we hebben zelf meerdere grote webshops en ook wij zijn klein begonnen.......ben blij dat er eentje in deze markt bij komt.
Waarderen en niet gelijk negatief zijn, top initiatief. Webshop opzetten en succesvol maken is niet zo makkelijk hoor.

Ik heb gelijk besteld (frunk/trunk set) en als je het als webshop "verkloot" lig je er toch zo uit, dus dat weten we gelijk maar hoor nog geen klanten klagen ;) (wel anderen)

Ze doen hun best, probeert zelfs alles te vertalen naar Nederlands, van mij mag die gewoon alles in het Engels doen.

762/5000


Om eerlijk te zijn, zou ik een beetje overdreven enthousiast kunnen zijn over mijn eigen zaak, dus ik stopte teveel suiker in mijn advertenties, nu heb ik de les geleerd.
Ik heb 12 jaar als ingenieur gewerkt en dit is mijn eerste keer om een bedrijf te starten.
Ik woonde al meer dan 10 jaar in Nederland, het is jammer dat ik nog steeds "boodschappen nievau" Nederlands spreek terwijl ik in een Amerikaans bedrijf werkte, en iedereen in dit land spreekt perfect Engels.

Maar zaken doen is heel ander verhaal, onze webshop moet in het Nederlands zijn en we moeten in het Nederlands communiceren, dit is een uitdaging voor mij, maar ik voel me tegenwoordig zo gelukkig omdat ik de vrijheid heb om voor mezelf te werken, en om praat met zoveel Tesla-fans die dezelfde smaak hebben.

Hier is niemand anders dan een oprechte man die hard werkt aan zijn droom.
 
Advies (voor elke serieuze webshop), regel een keurmerk. Webwinkelkeur is bv. voor starters ideaal (tot grote internationale shops), maar kan ook ander keurmerk zijn. Reviews, "sterren" en de juiste ondersteuning voor wat er op je shop moet staan.

Als je het goed doet verdien je een keurmerk in no-time terug (in veelvoud).