Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Vroeg in de ochtend, met de eerste blik op je stijlvolle Tesla, kunnen we je hele dag goede maken.

This site may earn commission on affiliate links.
Goedemorgen early (and late) birds :)

Over productsuggesties gesproken @Heavy Rain, ik zoek een net dopje voor over de onderste laadopening van de Model 3. De Amerikaanse versie heeft andere charge ports dus de op Amazon en AliExpress veel aangeboden doppen kunnen we in Europa niet gebruiken. En ik geloof er niets van dat die opening met onze regen en sneeuw op termijn niet voor corrosie of elektrische storingen gaat zorgen.

Ik heb op eBay UK leveranciers gevonden maar de portokosten zijn net zo duur als het dopje zelf en dat vind ik ook weer zonde als er gewoon een lokaal alternatief is.

We bestellen de waterdichte CCS-poortafdekking (silicium) bij onze leverancier in Hong Kong, waar ze dezelfde CCS-laadpoort gebruiken. vanwege de grote vraag staan we nu in de rij, tegen eind oktober moeten ze in Nederland aankomen. Onze prijs zou ongeveer 12-15 euro moeten zijn.


On topic; @Heavy Rain heb je van die handige pasjes houders voor in de diepe middenconsole? De laadpasjes zitten daar handiger dan in de andere middenconsole.

Edit: zojuist een bestelling geplaatst. De trunk isolatie voor dat beetje extra afwerking wat Tesla niet in zich had. Ik kijk uit naar de levering!

Bedankt voor de bestelling en vertrouwen. We hebben inmiddels ongeveer 10 trunk-isolaties afgeleverd, allemaal tevreden, hoop voor jou hetzelfde geval zal zijn.

De levertijd zoals aangegeven op de website (15-18 dagen) is zeer conservatief, we kiezen ervoor om dure luchtvracht te gebruiken voor snellere levering, dus uw bestelling moet ergens klaar zijn volgende week, ik houd je op de hoogte.

@Heavy Rain . Mijn winkelwagen zit vol met handel om te bestellen. ;) Kijk even wat je voorraad hebt...ik kom het halen in woubrugge. Ook die trunk isolatie en de laadpoort dop. Handig

Nu hopen dat de kwaliteit goed bevalt!:)

We hebben nu de areowheel capkit, voetsteun en performance pedaalset, middenconsole organizer, kofferbak rubbermat, USB voor dashcam, performance spoiler, anti-regen spoiler etc. etc. op voorraad, je kunt langskomen als je wilt en een kijkje nemen :)

Volgende week zijn alle producten op onze website op voorraad.

Best of luck with your webshop and maybe we'll get in touch if you have more for Model X ;)

Dat is precies de volgende stap voor ons, we hebben al enkele monsters besteld, maar nog niet 100% tevreden over de kwaliteit, voor Model S en X is het aantal leveranciers niet zo groot als Model 3, we werken eraan.

@Heavy Rain : Doe je ook montage? Wil bijvoorbeeld de automatische achterklep en midden console wrap wel maar kan dat zelf niet (netjes) monteren..

Hoi Basvdpoel, het is in ons plan, maar nu we nog steeds inpakken vanuit mijn garage, kunnen we de installatie nog niet uitvoeren.
Misschien kun je het navragen bij Tesland, ze zijn net verhuisd naar een nieuw kantoor :)
Hopelijk kunnen we eind van het jaar of begin volgend jaar met de installatie beginnen.
 
Last edited:
Goedemorgen early (and late) birds :)
Bedankt voor de bestelling en vertrouwen. We hebben inmiddels ongeveer 10 trunk-isolaties afgeleverd, allemaal tevreden, hoop voor jou hetzelfde geval zal zijn.

De levertijd zoals aangegeven op de website (15-18 dagen) is zeer conservatief, we kiezen ervoor om dure luchtvracht te gebruiken voor snellere levering, dus uw bestelling moet ergens klaar zijn volgende week, ik houd je op de hoogte.

Hoppa, thanks! Ik kijk er naar uit.
 
Ik heb ook wel interesse in een volautomatische achterklep met voetsensor als je die in je gamma zou opnemen.
Montage doe ik wel zelf.

Ik heb er direct een op voorraad, het is een nieuw type dat je niet van de CAN-draad haalt, wat betekent dat je de Tesla-garantie niet verliest. Er zijn oude typen op de markt die stroom van CAN nemen, wees voorzichtig als je het ergens anders bestelt.

De voet sensor kan ik apart voor je bestellen (2-3 weken aangekomen), deze kan achteraf worden toegevoegd.
 
Ik heb er direct een op voorraad, het is een nieuw type dat je niet van de CAN-draad haalt, wat betekent dat je de Tesla-garantie niet verliest. Er zijn oude typen op de markt die stroom van CAN nemen, wees voorzichtig als je het ergens anders bestelt.

Als ik mij niet vergis zijn er gewoon (minimaal) twee verschillende besturingen op de markt. De ene gebruikt wel CAN (en laat dus bijv. op het scherm en je telefoon zien wanneer de kofferbak open is). De ander gebruikt het CAN signaal niet. Voordelen: niet intappen op het CAN-signaal en je kan de kofferbak via het scherm ook weer sluiten (de knop wordt niet grijs). Nadeel: je ziet in de app/op het scherm niet of de kofferbak (helemaal) gesloten is. Deze set laat de computer namelijk denken dat de kofferbak altijd gesloten is. De overige hardware (struts) komt kennelijk uit dezelfde fabriek als je het internet moet geloven :)

Afijn, ik ben best wel geïnteresseerd in de versie die jij aanbiedt. Wat is de prijs?
[Edit: prijs al gevonden in de webshop]
 
Last edited:
Als ik mij niet vergis zijn er gewoon (minimaal) twee verschillende besturingen op de markt. De ene gebruikt wel CAN (en laat dus bijv. op het scherm en je telefoon zien wanneer de kofferbak open is). De ander gebruikt het CAN signaal niet. Voordelen: niet intappen op het CAN-signaal en je kan de kofferbak via het scherm ook weer sluiten (de knop wordt niet grijs). Nadeel: je ziet in de app/op het scherm niet of de kofferbak (helemaal) gesloten is. Deze set laat de computer namelijk denken dat de kofferbak altijd gesloten is. De overige hardware (struts) komt kennelijk uit dezelfde fabriek als je het internet moet geloven :)

Afijn, ik ben best wel geïnteresseerd in de versie die jij aanbiedt. Wat is de prijs?
[Edit: prijs al gevonden in de webshop]

Ik ken dit verschil. We zijn niet van plan om de CAN-versie te verkopen, omdat een klant in Hong Kong weken geleden zijn achter-motor verbrandde als gevolg van de wijziging van de powerliftgate, misschien was de bekabelling niet goed gedaan, maar de exacte reden is onbekend.
En als gevolg daarvan moest hij ongeveer 8000 USD betalen om het probleem op te lossen omdat hij de garantie verloor. We willen niet dat wij of onze klant dit risico te nemen...
 
Wat ook fijn is dat er binnen enkele minuten op zaterdag antwoord komt om vragen via de mail.
Zodra de spulletjes binnen zijn en gemonteerd (pedaalset, Trunk isolatie, Frunk+ trunk opener, lucht inlaat rooster en deurslotbeschermers) zal ik de foto's plaatsen.

Hoor graag als je weer nieuwe items toevoegt aan de webshop
 
  • Like
Reactions: Heavy Rain
Wat ook fijn is dat er binnen enkele minuten op zaterdag antwoord komt om vragen via de mail.
Zodra de spulletjes binnen zijn en gemonteerd (pedaalset, Trunk isolatie, Frunk+ trunk opener, lucht inlaat rooster en deurslotbeschermers) zal ik de foto's plaatsen.

Hoor graag als je weer nieuwe items toevoegt aan de webshop

Ik spaar elke minuut om iedereen gelukkig te houden, vandaag moet ik gaan winkelen met mijn vrouw, ze is al een beetje overstuur dat ik mijn hoofd te diep in mijn Tesla-accessoiresbedrijf begraaf.:(

Er komen inderdaad nieuwe items aan, b.v. een behuizing om je wall connector te beschermen wanneer deze buiten wordt gemonteerd, en spatborden voor 4 wielen, ik zal de kwaliteit eerst controleren en vervolgens op de website plaatsen.

Nog fijne weekend TMCer's!
 
Wat leuk, ik heb een collega!
Ik zie dat je ook velgrandbeschermers verkoopt, welk merk is dat?
En de spoiler: Tesla model 3: Pure Carbon Fiber Spoiler (OEM)
Ik vind dat geen geld voor een originele OEM spoiler. Mag ik er gelijk 20 bij je bestellen?
#sarcasticmode “off” :)
Tesla bezitters zijn volwassen mensen, kunnen zelf goed bepalen waar ze wel en niet kopen en wat ze uitgeven.....
 
  • Like
Reactions: Heavy Rain
Wat leuk, ik heb een collega!
Ik zie dat je ook velgrandbeschermers verkoopt, welk merk is dat?
En de spoiler: Tesla model 3: Pure Carbon Fiber Spoiler (OEM)
Ik vind dat geen geld voor een originele OEM spoiler. Mag ik er gelijk 20 bij je bestellen?

Hallo collega, eerst gefeliciteerd met je nieuwe kantoor Herbie:)

De velgrandbeschermers die we verkopen zijn geïmporteerd uit China, het is gemaakt in Shanghai met een fabrikant heet"Shenhua", niet beroemd merk, maar we hebben de kwaliteit zorgvuldig gecontroleerd en we hebben er vertrouwen in. Het zijn allemaal plastic producten, geen rocket science toch? En als onze klant niet tevreden is, ze het recht hebben om hun geld terug.

Over de puur carbonfiber spoiler, het is geen officieel Tesla-product, het is handgemaakt (ik voeg hier twee foto's bij om de prachtige textuur van puur carbonfiber te tonen).
Tesla Model 3 Puur Carbon Fiber Spoiler 4.jpg
Tesland 1.jpg

Zoals ik in mijn post zei, ken ik als Chinees misschien de juiste mensen en de juiste plek beter, om een goede prijs-kwaliteitsverhouding te krijgen.

We hebben nu alleen plan voor detailhandel, nog geen plan voor de groothandel.

Wens je alle succes!:)
 
Last edited:
Advies (voor elke serieuze webshop), regel een keurmerk. Webwinkelkeur is bv. voor starters ideaal (tot grote internationale shops), maar kan ook ander keurmerk zijn. Reviews, "sterren" en de juiste ondersteuning voor wat er op je shop moet staan.

Als je het goed doet verdien je een keurmerk in no-time terug (in veelvoud).

Bedankt en ik volg je goede advies, heb vandaag de keurmerk aangevraagd, ze zullen onze documenten volgende week controleren.
We hebben nu wel een beoordelingsfunctie op de website, maar ik ben er nog bezig om de sterren duidelijker te maken :rolleyes:
 
Hallo collega, eerst gefeliciteerd met je nieuwe kantoor Herbie:)

Over de puur carbonfiber spoiler, het is geen officieel Tesla-product, maar een OEM-ontwerp, ze zijn allemaal handgemaakt product met een goede kwaliteit (ik voeg hier twee foto's bij om de prachtige textuur van puur carbonfiber te tonen).
View attachment 462951 View attachment 462952
Zoals ik in mijn post zei, ken ik als Chinees misschien de juiste mensen en de juiste plek beter, om een goede prijs-kwaliteitsverhouding te krijgen.

De OEM spoiler heeft een matte finish, niet hoogglans....... wellicht iets om mee te nemen voor de volgende batch.....PM me maar, dan maak ik paar detail foto's van de spoiler voor je.
 
Gewoon OEM look spoiler van maken (doen er meer) en netjes erbij zetten dat het een replica is van de originele spoiler en de finish aangeven. Want hij ziet er zo te zien erg mooi uit.
Zou wel even "uitzoeken" of het een goede replica is qua maatvoering.