Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Vroeg in de ochtend, met de eerste blik op je stijlvolle Tesla, kunnen we je hele dag goede maken.

This site may earn commission on affiliate links.
Deze geïnstalleerd:
Model 3: Trunk Insulation

Prima pasvorm, past exact bij de tesla stof. 10 Minuten werk. Net origineel.

En nog de setje "door lock latch cap", metaal met carbon look, plak je erop. Pasvorm is goed.

Trunk insulation ontvangen en geïnstalleerd. Ziet er mooi uit, installatie redelijk eenvoudig. De trunk barrier (schotje aan de zijkant, naast het rommelvakje), zit ook prima. Erg blij mee!

Bedankt voor de positieve feedback heren, ik hoop dat ik u weer van dienst kan zijn als u iets nieuws nodig heeft, ik probeer elke maand meer dan 10 soorten nieuwe producten te introduceren. :rolleyes:
 
Voor de geïnteresseerde misschien maar is afhalen ook mogelijk? Zo ja, Wanneer? Doordeweeks in de avond? Weekenden etc.
Natuurlijk bent je van harte welkom om een kijkje te nemen en de producten op te halen! We kiezen eindelijk voor het nieuwe kantoor in Alphen a/d Rijn of in Leiderdorp, op dit moment zijn we nog steeds bezig met inpakken in Woubrugge.

Dus tijdens werkdagen rond 18:00 uur, of in het weekend (op afspraak) zijn ook mogelijk. ;)
 
Trunk isolation gekocht omdat het mooier uitziet.

Maar valt me nu op dat de auto stiller is, valt met name op in de P. Natuurlijk niks gemeten (want nooit verwacht), mooi meegenomen.
Zal wellicht geen db's zijn, maar meer demping van frequenties (motor whine is ook minder).
Benieuwd of meer dit ervaren.
 
Trunk isolation gekocht omdat het mooier uitziet.

Maar valt me nu op dat de auto stiller is, valt met name op in de P. Natuurlijk niks gemeten (want nooit verwacht), mooi meegenomen.
Zal wellicht geen db's zijn, maar meer demping van frequenties (motor whine is ook minder).
Benieuwd of meer dit ervaren.
Ik denk gewoon dat het geluid zal worden verminderd door extra isolatie die je in de auto aanbrengt.
Mid-december zal de isolatie van de frunk klep en de voorwielisolatie bij ons beschikbaar zijn (zie foto's hieronder).
Naast de trunk isolatie, rubberen afdichtingen voor deuren + frunk+ trunk, rubberen strip voor dakpanelen die in onze winkel verkrijgbaar zijn, denk ik dat we kunnen streven naar een geluidsreducerend niveau voor een BMW 5-serie? :(
wheel iso.jpg
 
  • Like
Reactions: Lucas31
Ik denk gewoon dat het geluid zal worden verminderd door extra isolatie die je in de auto aanbrengt.
Mid-december zal de isolatie van de frunk klep en de voorwielisolatie bij ons beschikbaar zijn (zie foto's hieronder).
Naast de trunk isolatie, rubberen afdichtingen voor deuren + frunk+ trunk, rubberen strip voor dakpanelen die in onze winkel verkrijgbaar zijn, denk ik dat we kunnen streven naar een geluidsreducerend niveau voor een BMW 5-serie? :(View attachment 477741
Wat gaat die voorwielisolatie kosten?
 
ik ga de frunk isolatie plaatsen. Puur omdat het netter is (is nogal lelijk zonder), geluid is dan mooi meegenomen.
Dus reserveer maar 2.

Wielen, ga ik even wachten op de eerste testers.
Wellicht is voorwielisolatie niet zo effectief en dat ze het daarom niet doen, maar kan ook gewoon kosten zijn (denk het niet, zoveel duurder is dat niet).
 
Heb deze week gemerkt dat Heavy Rain prima service verleend.
Onderdeel was niet meer helemaal goed, werd totaal niet moeilijk over gedaan. kreeg mijn geld terug en onderdeel mocht ik houden. Zeer klantvriendelijk......ook in de aftersales

Voor mij een aanrader
Haha bedankt voor de feedback, onze klanten zijn allemaal redelijke en lieve mensen en u heeft extra betaald voor de service. ;)
Het grappige is, als ik klagen de frunk luchtveren naar onze leverancier in Hongkong, ze denken dat ik niet helemaal eerlijk totdat ik hem een video liet zien.
Hun producten zijn ontwikkeld in Hongkong en je weet hoe warm het daar is, ze hebben nooit lokale klachten gehad.
Wanneer de perslucht hier op lage temperatuur komt, geven de veren minder vermogen, zodat het deksel niet in de eerste centimeters omhoog kan worden geduwd. Ze proberen een extra veer zoals de trunkveren te plaatsen om dit probleem op te lossen, hopelijk krijg ik binnenkort het geüpgrade product, ik heb inmiddels alle frunk veren uit de webshop gezet.
 
Heb deze week gemerkt dat Heavy Rain prima service verleend.
Onderdeel was niet meer helemaal goed, werd totaal niet moeilijk over gedaan. kreeg mijn geld terug en onderdeel mocht ik houden. Zeer klantvriendelijk......ook in de aftersales

Voor mij een aanrader
Hier van de week ook de artikelen gekregen. Al hoewel het rommelig ging betreft het verkeerde pakket en paar keer heen en weer bellen, toch het juiste pakket ontvangen.