MusQueTear
Active Member
Jazeker, maar dat is wel een ander onderwerp!En - in geval van Tesla - een fantastische EV produceren waarmee zelfs de meest doorgewinterde criticus de mond gesnoerd wordt.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jazeker, maar dat is wel een ander onderwerp!En - in geval van Tesla - een fantastische EV produceren waarmee zelfs de meest doorgewinterde criticus de mond gesnoerd wordt.
Toen Audi in 2014 startte met de ontwikkeling van de e-tron concept was het geen sinecure om de zeer behoudsgezinde vakbonden te overtuigen om de lucratieve productie van de A1, na 500000 stuks en net goed op gang, te laten verhuizen en de ganse fabriek aan de e-tron te wijden én naar Co2-neutraal te evolueren. Een stap die nu pas de juiste blijkt te zijn. Om 3000 werknemers aan het werk te houden gaat het imho om meer dan enkel voldoen aan Europese normen, reken maar dat ze ook hun best gaan doen.
Carl, het zou idd de eerste keer niet zijn dat een autofabrikant vooral de subsidies opstrijkt en nadien toch doodleuk vertrekt uit België.Of die stap de juiste is? Ik hoop van wel maar hou toch nog steeds mijn hart vast voor Audi Vorst, al anderhalf jaar, want het kan ook doorgestoken kaart zijn; zie hier (laatste alinea): #443.
Carl, het zou idd de eerste keer niet zijn dat een autofabrikant vooral de subsidies opstrijkt en nadien toch doodleuk vertrekt uit België.
Carl, het zou idd de eerste keer niet zijn dat een autofabrikant vooral de subsidies opstrijkt en nadien toch doodleuk vertrekt uit België.
Dit wordt echte kolder!
VW zoekt parkeerplaats voor 200.000 auto's die niet meer voldoen aan de uitstootnorm!
Probleme mit WLTP: VW muss Autos auf BER-Flughafen abstellen
Silly me. Had het beter moeten lezen.In dit geval ligt het - volgens tekst van het artikel lig - toch anders.
Deze auto's zouden aan de nieuwe regelgeving voldoen, maar hebben nog geen type-goedkeuring. En mogen daarom de weg nog niet op.
Even terugkomen op mijn eerdere bericht over proefrit Hyundai Kona electric voor mijn vader.
Helaas, misverstand en proefritten zijn pas mogelijk in augustus. Wat erger is, is het volgende:
Wij moeten nu al aangeven of we tot koop overgaan (voordat we hebben kunnen proefrijden!) anders raken we onze productieplaats kwijt... en is levering pas mei/juni 2019...
Bij Tesla raak je je reserveringsplek/productieplaats niet kwijt, maar wordt je er gewoon in gestopt zodra je beslissing hebt genomen. Nu hopen dat de Model 3 op tijd komt voor mijn vader
In dit geval ligt het - volgens tekst van het artikel lig - toch anders.
Deze auto's zouden aan de nieuwe regelgeving voldoen, maar hebben nog geen type-goedkeuring. En mogen daarom de weg nog niet op.
Of een overheid die regels uitvaardigt, maar niet bij machte is om de opvolging of controle baas te krijgen?
Te weinig apparatuur?
In dat geval zullen er nog producenten op zoek moeten naar parking.
Wist niet goed waar te posten, dus hier maar.
Nieuw record op de Nordschleife...
Waanzinnig! Lijkt inderdaad alsof het versnelt wordt afgespeeld.Wist niet goed waar te posten, dus hier maar.
Nieuw record op de Nordschleife...