Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat de andere automerken doen

This site may earn commission on affiliate links.
image.jpg


Bron: FD 5 juli
 
Het werd toch bevestigd dat er meteen op 150KW DC kon geladen worden.
Op het gewoon stopcontact tot 2.3kw. Met 3X 400VAC kan het op 11KW of optioneel 22KW . Vreemd wel dat de laadpoort naargelang de versie van kant wisselt.
Per versie....bedoel je de versie met de optionele duocharger?
Wellicht dat het ivm bedrading dan handig is de laadpoort aan de andere kant te plaatsen?
 
Gisteren Bocadero ontdekt in Antwerpen, en dit op de parking gevonden...
Ik vindt het heel mooi en geslaagd van buiten (behalve dit kleur, maar iedereen zijn smaak).
i-Pace positioneren als SUV is voor mij verrassend.
Dit is meer een CUV van buitenmaten.

Imho een zeer mooie BEV.
Alleen spijtig dat ze geen Jaguar Supercharger netwerk voorstellen (of geen deal hebben met Tesla en het Supercharger netwerk)

Ivm EV parking: parking Rijnkaai heeft twee EV gereserveerd plaatsen in het hoek dichtst by de ingang van Bocadero. Alleen vreemd dat er geen laadpaal is, maar ok. En merkwaardig genoeg, beiden plaatsen waren vrij, terwijl het hele parking vol was en auto's zochten naar vrije plaats. Zeer beschaafde klanten :)

IMG_1984.jpg
IMG_1986.jpg


IMG_1985.jpg
 
  • Informative
  • Like
Reactions: FVO and CO2CLEAN
Ik begrijp niet waarom die camera-buitenspiegels zo aan de buitenkant moeten hangen. Het lijkt me dat de camera positie op de Tesla's een even goed beeld geeft, en minder luchtweerstand veroorzaakt. Maar zij mogen nog niet de spiegels verwijderen.

Ik ben overigens benieuwd waar Audi dat wel zal mogen.

De dubbele klep op de frunk is ook te gek voor woorden. De frunk is de voornaamste bagageruimte voor mij.
 
Die buitenspiegel-camera oplossing lijkt mij slecht werken. Met normale spiegels, zoals elke auto die heeft, kun je het beeld dat je in de spiegel ziet veranderen door je hoofd te verplaatsen. Wat lager kijken, wat hoger kijken, hoofd naar links of naar rechts. Het totale veld dat je in de spiegel kunt zien is daardoor vrij groot.

Met deze camera oplossing zie je letterlijk alleen datgene dat die monitoren tonen en je kunt daar niets aan verbeteren (of je moet al met de instellingen spelen). Zeker met inparkeren lijkt me dit vervelend