Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat de andere automerken doen

This site may earn commission on affiliate links.
Zo, geen enkele dealer die nu nog elektrische auto's gaat verkopen, zonder de aangegeven range enorm te nuanceren, terwijl hij ondertussen de klant in een 'schone' diesel praat...

wie onder de Nederlands forumleden heeft het lef (en de centen) om een ICE te kopen; en nadien te procederen dat het opgegeven bereik per liter niet wordt gehaald ?
wie laat zich wegslepen met een lege tank ?

of nog : dat de emissie-normen niet worden bereikt ? dat laatste is een inkopper.
 
Last edited:
wie onder de Nederlands forumleden heeft het lef (en de centen) om een ICE te kopen; en nadien te procederen dat het opgegeven bereik per liter niet wordt gehaald ?
wie laat zich wegslepen met een lege tank ?

of nog : dat de emissie-normen niet worden bereikt ? dat laatste is een inkopper.
Mja wordt op dit moment moeilijk om het equivalent te bewerkstelligen met alom benzinestations... De emissie eisen hebben met deze specifieke casus weinig te maken.

Ik hoop echter dat binnen afzienbare tijd dit werkelijk mogelijk is. Dat er nauwelijks meer benzine langs de weg gekocht kan worden omdat het hele wagenpark elektrisch is op wat klassiekers na, en dat de laatste ICE verkoper wordt aangeklaagd omdat ie een ICE verkocht heeft onder valse voorwendselen over beschikbaarheid van brandstof etc. ;)
 
25000 palen waar je je leaf in pakweg 5 minuten weer op kunt laden? Appels en appels...

neen, daar gaat het niet om.
het gaat erom dat iemand kwaadwillig moet zijn om keer op keer (34 maal !!) een electrische auto leeg te rijden, met zoveel laadpalen.

dit is gewoon doorgestoken kaart om het elektrisch rijden in een slecht daglicht te stellen.
 
  • Like
Reactions: BartJ
neen, daar gaat het niet om.
het gaat erom dat iemand kwaadwillig moet zijn om keer op keer (34 maal !!) een electrische auto leeg te rijden, met zoveel laadpalen.
dit is gewoon doorgestoken kaart om het elektrisch rijden in een slecht daglicht te stellen.
Het getuigt van opperste stommiteit, en een zekere mate van opzet om 34x leeg te rijden. Wel is de wet nogal duidelijk over misleiding en heel formeel gesproken is hiervan sprake. Dat staat nou eenmaal zo in de wet. Om die simpele reden is Wilders ook veroordeeld terwijl dit hem alleen maar electoraal voordeel oplevert.
Als we niet willen dat dit gebeurt moeten ze de wet maar veranderen.
 
neen, daar gaat het niet om.
het gaat erom dat iemand kwaadwillig moet zijn om keer op keer (34 maal !!) een electrische auto leeg te rijden, met zoveel laadpalen.

dit is gewoon doorgestoken kaart om het elektrisch rijden in een slecht daglicht te stellen.
Dat was ook mijn eerste gedachte. Maar er is ook Hanlon's razor - Wikipedia.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."
 
  • Like
Reactions: S-19910
Het getuigt van opperste stommiteit, en een zekere mate van opzet om 34x leeg te rijden. Wel is de wet nogal duidelijk over misleiding en heel formeel gesproken is hiervan sprake. Dat staat nou eenmaal zo in de wet. Om die simpele reden is Wilders ook veroordeeld terwijl dit hem alleen maar electoraal voordeel oplevert.
Als we niet willen dat dit gebeurt moeten ze de wet maar veranderen.
Dat zei een wijkagent ons ook eens toen hij polshoogte kwam nemen bij de nieuwjaarsborrel in onze wijk die wat al te gezellig werd. Mijn toenmalige buurman, destijds net Secretaris Generaal van Justitie legde aan de agent uit wie hij was. De agent reageerde uiterst correct door aan te geven dat t m weinig uitmaakte wie hij was. Als hij het anders wilde moest ie de regels maar aanpassen:p.
 
  • Like
Reactions: FVO and CO2CLEAN
wie onder de Nederlands forumleden heeft het lef (en de centen) om een ICE te kopen; en nadien te procederen dat het opgegeven bereik per liter niet wordt gehaald ?
wie laat zich wegslepen met een lege tank ?

of nog : dat de emissie-normen niet worden bereikt ? dat laatste is een inkopper.

Ik heb het lef, wie heeft de centen? ;)
 
neen, daar gaat het niet om.
het gaat erom dat iemand kwaadwillig moet zijn om keer op keer (34 maal !!) een electrische auto leeg te rijden, met zoveel laadpalen.

dit is gewoon doorgestoken kaart om het elektrisch rijden in een slecht daglicht te stellen.
Ik denk dat het de eerste paar keer uit onwetendheid mis is gegaan, en toen hij reclameerde bij de dealer hij niet thuis kreeg. Toen pas werd het denk ik een 'ik zal je wel krijgen' spelletje.
Maar ik denk niet dat het de man om het elektrisch rijden an sich ging, maar puur om zijn gelijk te halen bij de dealer (en daarbij zijn geld terug natuurlijk). De man heeft zich genaaid gevoeld.
Waarschijnlijk belde hij vooraf alvast de sleepdienst omdat ie als wist waar hij ging stranden om zo niet teveel tijd kwijt te zijn...
Of misschien had hij wel een maatje bij die sleepdienst (die er vast niet armer van werd) :D
 
In 2014 heb ik mijn Bmw i3 (zonder range extender) na 8 maanden gebruik ook terug kunnen geven met volledige vergoeding van het aankoopbedrag. Ik had meerdere problemen met de auto maar vooral de range op de snelweg was een groot probleem.
Toen ik de importeur erop wees dat bij aankoop een range in de folder stond van 150 -200 km en dat deze range in de nieuwe folder was aangepast naar maximaal 150km hebben ze eieren voor hun geld gekozen en me mijn geld terug gegeven. Ik heb de auto nooit leeg gereden en we hebben goed overleg gepleegd.
 
In 2014 heb ik mijn Bmw i3 (zonder range extender) na 8 maanden gebruik ook terug kunnen geven met volledige vergoeding van het aankoopbedrag. Ik had meerdere problemen met de auto maar vooral de range op de snelweg was een groot probleem.
Toen ik de importeur erop wees dat bij aankoop een range in de folder stond van 150 -200 km en dat deze range in de nieuwe folder was aangepast naar maximaal 150km hebben ze eieren voor hun geld gekozen en me mijn geld terug gegeven. Ik heb de auto nooit leeg gereden en we hebben goed overleg gepleegd.

Ja, zo reageert een automerk dat wèl slim omgaat met PR.
Daar kan de eerdergenoemde Nissan-dealer nog wel wat van leren.
Maar ik ben ondertussen al wel weer tig-keer aangesproken door mensen met: heb je dat al gehoord, van die man die meer dan dertig keer stil stond met zijn elektrische auto... :eek::confused::mad: En dan maar weer eens geduldig uitleggen, dat .... etc. etc.
 
Lucid Motors presenteert bizarre Air
Tesla Model S: opgepast!
Lucid Motors presenteert bizarre Air | Autonieuws - AutoWeek.nl
7l8yt2ubrdaf_800.jpg