Frabeb
Member
Mis de voorsprong door de techniek .... Een Audi EV anno 2021 had minimaal 600 km moeten doen. Toch? Ben benieuwd wat Mercedes met de EQS gaat doen.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Volgens een kennis met de multimedia van de A6.Mis de voorsprong door de techniek
Precies. Waar is de innovatie?Volgens een kennis met de multimedia van de A6.
Ben benieuwd of ook deze Audi op t scherm zal aangeven dat de olie moet worden bijgevuld.Volgens een kennis met de multimedia van de A6.
Audi A3 e Tron. Totaal geen strategie door deze naam van een hybride weer nieuw leven in te blazen. De SUV is nog droeviger. Die heeft zelfs geen naam dan e tron.Audi blijft wel hardnekkig geloven in de naam e-tron.
Wat zit er eigenlijk allemaal in dat vooronder? De neus is beduidend langer dan die van de Taycan.Audi blijft wel hardnekkig geloven in de naam e-tron.
Vergeet niet dat je er bij Audi nog het premiumgevoel bij krijgt. En de ergernis van ondoorgrondbare menu’s in een slecht werkend multimediasysteem op teveel verschillende glimmende schermen.Wel beetje jammer dit, dit is gewoon een kopie van de Taycan eigenlijk, ziet er bijna exact hetzelfde uit behalve de lampen en bumpers dan. En natuurlijk een Audi prijs erop plakken, dit terwijl de Model 3 Performance dus net zo snel is en meer dan de helft goedkoper is met meer range. Kunt alleen maar concluderen dat Tesla nog steeds heel ver voor loopt met alles. Er zullen best mensen zijn die de E-Tron kopen gewoon omdat het een Audi is. Maar anders, waarom zou je niet voor de Model 3 of S kiezen?
Wat zit er eigenlijk allemaal in dat vooronder? De neus is beduidend langer dan die van de Taycan.
View attachment 635315
View attachment 635316
Iets belangrijk mankeert in deze vergelijking - Alleen bij Tesla heb je recht op een eigen SuC netwerk.
Dit is het meest opvallende geval van badge engineering de laatste jaren, overigens. Het interieur en het buitenste plaatwerk is anders, maar je kan goed zien dat er heel wat onderdelen gewoon uit dezelfde lijn komen, en dat het verder gaat dan accupakket en elektromotoren.Audi designers verworden tot Porsche designers... copy/paste en hoppaaa.. een nieuwe model. Dit is hoe Porsche al jarenlang de 911 ontwerpt
Dit is het meest opvallende geval van badge engineering de laatste jaren, overigens. Het interieur en het buitenste plaatwerk is anders, maar je kan goed zien dat er heel wat onderdelen gewoon uit dezelfde lijn komen, en dat het verder gaat dan accupakket en elektromotoren.
Vindt het wel een hele mooie auto!