Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat de andere automerken doen

This site may earn commission on affiliate links.
  • Funny
Reactions: To3ornotto3?
wel passende reacties terug van audi overigens. Zo zie ik het graag. Ook geen verwijt dat de ervaring wordt gedeeld in het openbaar.


Audi

@AudiOfficial

·
22 jul.

Als antwoord op
@stevenburns
We are really sorry to hear about your experience and would like to help you, Steven. Can you please share more details regarding your concern with your vehicle repair by writing us a DM? Thank you in advance and we are looking forward to hear from you.



Audi USA



Als antwoord op
@stevenburns
Hello there. We'd like to learn more about your experience. At your convenience, could you please DM us with your best contact information and additional details?
 
Het kan weer niet op met tegen elkaar opbieden :


Die van Tesla moeten toch sukkelaars zijn, zoveel R&D maar de rest heeft alle top technologie.
Men zet/hoopt, net zoals Audi, erg in/op op solid State. Zou m’n een doorbraak verwachten?
 
Het kan weer niet op met tegen elkaar opbieden :


Die van Tesla moeten toch sukkelaars zijn, zoveel R&D maar de rest heeft alle top technologie.
Men zet/hoopt, net zoals Audi, erg in/op op solid State. Zou m’n een doorbraak verwachten?
Allemaal praatjes om mensen te overtuigen om nog geen dure EV te kopen en eventueel te overwegen om nog één keer voor een ICE te gaan
 
Het kan weer niet op met tegen elkaar opbieden :


Die van Tesla moeten toch sukkelaars zijn, zoveel R&D maar de rest heeft alle top technologie.
Men zet/hoopt, net zoals Audi, erg in/op op solid State. Zou m’n een doorbraak verwachten?
De commentaren eronder zijn helemaal hilarisch. Sommige hebben echt geen benul
 
  • Like
Reactions: JanG007
Die commentaren wegen niet op tegen de fiscale realiteit waar bedrijven zich naar moeten schikken. Die wachten niet op die beloofde 1200km rijbereik.

Zoals gewoonlijk zullen particulieren niet tellen en binnen 5 jaar weer in HLN klagen dat werkgevers en werknemers met salariswagen zich weer rijk hebben gerekend en ze als particulier achter blijven met verouderde brol die niemand meer wil.
 
  • Like
Reactions: JanG007
Toch weer mooi hoe deze riool gazet (meest gelezen krant in Be, dacht ik) het nalaat om over dit onderwerp zelfs Tesla niet eens te vermelden maar wel...Volvo en Nissan.....droevig, moet er nog zout zijn?

 
Volgend jaar loopt mijn lease af. Ik heb na het lezen van alle reviews de Ioniq 5 eens in het echt bekeken. Straat verder staat er een bij mij in de buurt. Ben toch wel enthousiast over de auto. Qua tech, maar ook qua looks. Tesla is ook een acquired taste. Ik wil hem binnenkort eens rijden. Ben benieuwd naar de range bij 120 rijden In vergelijking met de Model Y.

Ik moet even over een hobbel heen om een Hyundai te overwegen, maar dat is eigenlijk gewoon oud denken. Met de Ioniq voor 50-55K mss minstens zo’n leuke auto met andere pro’s en con’s dan de Model Y voor 70K.
 
Volgend jaar loopt mijn lease af. Ik heb na het lezen van alle reviews de Ioniq 5 eens in het echt bekeken. Straat verder staat er een bij mij in de buurt. Ben toch wel enthousiast over de auto. Qua tech, maar ook qua looks. Tesla is ook een acquired taste. Ik wil hem binnenkort eens rijden. Ben benieuwd naar de range bij 120 rijden In vergelijking met de Model Y.

Ik moet even over een hobbel heen om een Hyundai te overwegen, maar dat is eigenlijk gewoon oud denken. Met de Ioniq voor 50-55K mss minstens zo’n leuke auto met andere pro’s en con’s dan de Model Y voor 70K.

Gaat die vergelijking wel helemaal goed? De Y performance is 70K.
Voor een 'aangeklede' IONIQ5 Balance met solar pack (73kWh AWD) , vergelijkbaar met de Y Long range, ben je +/62K kwijt (zonder metaal), 1000 euro minder.
 
Volgend jaar loopt mijn lease af. Ik heb na het lezen van alle reviews de Ioniq 5 eens in het echt bekeken. Straat verder staat er een bij mij in de buurt. Ben toch wel enthousiast over de auto. Qua tech, maar ook qua looks. Tesla is ook een acquired taste. Ik wil hem binnenkort eens rijden. Ben benieuwd naar de range bij 120 rijden In vergelijking met de Model Y.

Ik moet even over een hobbel heen om een Hyundai te overwegen, maar dat is eigenlijk gewoon oud denken. Met de Ioniq voor 50-55K mss minstens zo’n leuke auto met andere pro’s en con’s dan de Model Y voor 70K.

Zeker ook het YouTube-kanaal van Teslabjorn in de gaten houden. Hij is momenteel zijn uitgebreide testen aan het doen. Wat mij betreft de (enige?) betrouwbare bron om zaken als verbruik, range en geschiktheid voor lange afstanden te vergelijken tussen EV's.