Incorrect. Bij in ieder geval Hyundai moet je eens in de zoveel tijd een kleine beweging aan het stuur maken. Irritant? Jazeker, maar het gaat wel het gebruik van gewichten tegen.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Incorrect. Bij in ieder geval Hyundai moet je eens in de zoveel tijd een kleine beweging aan het stuur maken. Irritant? Jazeker, maar het gaat wel het gebruik van gewichten tegen.
Ik zeg enkel wat dat magazine getest heeft.Ga jij nu in tegen een berijder van een (niet door die site geteste) Hyundai? Ik zou zeggen: kom het eens bewijzen, ik heb dagelijks bewijs van het tegendeel.
Dan moet dit ook werken:Bij Audi heb je een capacitief stuur. Vasthouden volstaat. Je moet geen kracht op het stuur uitoefenen en ook niet af en toe bewegen met het stuurwiel.
Ik ondervond trouwens dat het volstaat het been (ook met lange broek hoewel het wat afhangt van de stof heb ik de indruk) tegen het stuur te houden om te rijden zonder waarschuwing.
Ja is gewoon een nieuw model voor 2021.De elantra is volgens mij al een heel oud model, dus zo gek is het niet. Eerst heette dat ding Lantra, en in 1998 (!) werd hij omgedoopt in elantra.
Leuk! Nog meer complexiteit in de auto.waterstof dan toch niet helemaal afgeschreven (aangezien het hierboven over Toyota ging)
Die Taycan ziet er toch wel schitterend uit in die Martini wrap.