Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat de andere automerken doen

This site may earn commission on affiliate links.
Daar is hij weer, hij zei immers: "I'l be back".
Arnold Swartzenegger als Zeus. Ik herkende hem eerst aan zijn dikke Oostenrijkse accent, voor ik door zijn vermomming heenkeek. ;)
Heb niet zo op hem of de BMW gelet.

arnold-schwarzenegger-dan-salma-hayek-muncul-di-iklan-bmw-ix-seru94_700.jpg
 
idd ix is vergelijkbaar met de e-tron. Qua prijs, qua range, qua afmetingen.
Q5 is toch ruim 20 cm korter dan de e-tron en biedt beduidend minder binnenruimte, zeker op de tweede rij is dat verschil groot. De fat E-tron ligt dicht bij de Q8 ook qua design.
ix is dan weer iets langer dan de X5 en binnenin ook ruimer.Daar zou ik zeker niet beweren dat die tussen X3 en X5 in ligt.
Als je op deze site: Auto-afmetingen van alle merken met vergelijking gereedschap voor maten kijkt, dan klopt hetgeen je beweert wat beter.
 
Last edited:
ix is dan weer iets langer dan de X5 en binnenin ook ruimer.Daar zou ik zeker niet beweren dat die tussen X3 en X5 in ligt.
Als je op deze site: Auto-afmetingen van alle merken met vergelijking gereedschap voor maten kijkt, dan klopt hetgeen je beweert wat beter.
Ik wou ook net een wooter-factcheck neerpennen, maar je was me voor. De iX is even groot als de X5 (ietsje langer, ietsje minder breed en iets minder hoog, maar dat laatste wordt ten dele gecompenseerd door de mindere bodemvrijheid), maar de iX is wel 25cm langer en 7 cm breder dan de X3.