BobbyKings
S85D > M3P > S Plaid
Wel vreemd dat de ADAS systemen van de auto totaal niets door hadden.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wel vreemd dat de ADAS systemen van de auto totaal niets door hadden.
Ik vraag mij af of een Tesla dat wel zou hebben gezien en ingegrepen?Wel vreemd dat de ADAS systemen van de auto totaal niets door hadden.
Ik vraag mij af of een Tesla dat wel zou hebben gezien en ingegrepen?
Je kan natuurlijk ook gewoon zeggen: inderdaad, ik heb me vergist.Maar in de basis heb ik gelijk: net zoals de e-tron geen Q7 is, is de iX geen X5. Anders hadden die dingen wel Q7 e-tron en iX5 geheten, met zelfde bodemvrijheid en dakhoogte.
Waar het hart sneller klopt, wordt er meer in de blaas gepropt.Polestar zit er ook en nog steeds. Net als MG Electric. Ook Volkswagen maar die hebben ook nog wat fossiele modellen staan.
Dus de 4e auto shop in "the Mall of the Netherlands".
XPeng zit strategisch naast de toiletten .
View attachment 767698
Toevallig vandaag een iX en een X5 boven op mekaar gezien op een transporter. Nee, ik heb me niet vergist .Je kan natuurlijk ook gewoon zeggen: inderdaad, ik heb me vergist.
Ik geloof er zelf helemaal niets van dat een Tesla zo'n slalombeweging maakt in gewone Autopilot.Watch Tesla Autopilot avoid running over a pig in the middle of the road
A Tesla owner shared a video of his car on Autopilot avoiding running over a pig in the middle of...electrek.co
Bij dit soort videos weet je nooit of de auto op AP reed of dat de bestuurder zelf ingreep.Ik geloof er zelf helemaal niets van dat een Tesla zo'n slalombeweging maakt in gewone Autopilot.
Wat voor correctie? Ik geloof in plots remmen en een beperkte laterale beweging (vooral tot de rand van de rijstrook). Voor al de rest ben ik sceptisch.Bij dit soort videos weet je nooit of de auto op AP reed of dat de bestuurder zelf ingreep.
Bij mij heeft AP overigens wel eens razendsnel ingegrepen toen een vrachtwagen spontaan mijn baan op kwam en zich in de voorkant van de auto wilde boren. Nog voordat ikzelf kon ingrijpen had AP al een correctie uitgevoerd.
Voldoende remmen en uitwijken om een aanrijding te voorkomen, meer was niet nodigWat voor correctie? Ik geloof in plots remmen en een beperkte laterale beweging (vooral tot de rand van de rijstrook). Voor al de rest ben ik sceptisch.
Ik heb Toyota nooit mooi gevonden en dat wordt met dit model wel bevestigd.Typisch Toyota averechts:
Een mooie Toyota voor Toyota rijders.
- 150kW FWD of 2x80kW AWD (~200pk)
- 71,4kWh of 72,8kWh batterij, lijkt op pouch cells
- laadflap op z'n E-tron's, max 6,6kW AC laden, 150kW op DC
- Een panorama sunroof met een nodeloze balk in het midden
Typisch Toyota averechts:
Een mooie Toyota voor Toyota rijders.
- 150kW FWD of 2x80kW AWD (~200pk)
- 71,4kWh of 72,8kWh batterij, lijkt op pouch cells
- laadflap op z'n E-tron's, max 6,6kW AC laden, 150kW op DC
- Een panorama sunroof met een nodeloze balk in het midden
Toyota garandeert dan ook nog 90% van de accucapaciteit na 10 jaar, zolang de eigenaar de 'onderhoudsintervallen' heeft gerespecteerd.Ik heb Toyota nooit mooi gevonden en dat wordt met dit model wel bevestigd.
De film toont wel aan dat Toyota nog wat ontwikkeling moet doorgaan t.a.v. het laden.
Je weet sowieso hoe ze dat fixxen: van die 80kWh mag je maar 60kWh gebruiken, zodat er genoeg marge en cellen over is om dat 10 jaar lang vol te houden.Toyota garandeert dan ook nog 90% van de accucapaciteit na 10 jaar, zolang de eigenaar de 'onderhoudsintervallen' heeft gerespecteerd.
Dan vind ik 150 kW en 0-80% in < 30 min echt wel meer dan OK
Neen dat weet ik niet. Jij gaat daarvan uit, ik niet.Je weet sowieso hoe ze dat fixxen: van die 80kWh mag je maar 60kWh gebruiken, zodat er genoeg marge en cellen over is om dat 10 jaar lang vol te houden.
Er zijn mensen die daar perfect gelukkig mee zijn, omdat het hen extra zekerheid geeft over de economische levensduur van hun wagen. Niet iedereen least zijn auto en hoeft zich niets aan te trekken of die auto nog bruikbaar is na 7 jaar.Het is zoals 10 jaar lang slaatjes en boterhammen met kaas eten. Ja, het gaat lang mee en is goedkoop, maar wordt je er écht gelukkig van? En heb je nu het gevoel met 8 jaar garantie dat je bij Tesla bedrogen wordt?
Er is nog niks bekend over de prijs van dit ding, maar als je goedkoop wil, bestaat er al een elektrische Dacia.maar wat jij saai noemt is gewoon een gebrek aan respect naar mensen die gewoon wat minder financiële mogelijkheden hebben dan ons.
De 150 kW is nog te overzien als de laadcurve verder goed is. 6,6kW op AC is echt niet meer van deze tijd, dat is nog uit het begintijdperk van de EV’s. Ik snap niet dat een fabrikant dat nog op de markt wil/durft te zetten. Misschien dat je tegen meerprijs wel 11 kW hebt, maar dat is dan weer een gemiste kans om een basis behoefte als optie aan te bieden.Toyota garandeert dan ook nog 90% van de accucapaciteit na 10 jaar, zolang de eigenaar de 'onderhoudsintervallen' heeft gerespecteerd.
Dan vind ik 150 kW en 0-80% in < 30 min echt wel meer dan OK. Die 6.6 kW op AC vind ik wel een misser.
Nochtans staat die gewoon op de website van Toyota, dus neen, hier heb je het ook fout.Er is nog niks bekend over de prijs van dit ding, maar als je goedkoop wil, bestaat er al een elektrische Dacia.
Een Toyota is in sé ook niet goedkoop, maar wordt wel in de markt gepresenteerd als betrouwbaar en gemaakt voor vele jaren, maar het beperkt aantal Toyota eigenaars dat ik ken werkt ofwel zélf bij Toyota, ofwel is teleurgesteld van de betrouwbaarheid van het dieselblok dat ze kozen.
Zooo, een Toyota van 50K! Ja, dat is inderdaad voor de minder gegoedenNochtans staat die gewoon op de website van Toyota, dus neen, hier heb je het ook fout.
Ik ken het riedeltje ook. Daarom ook dat ik zo verbaasd was om iemand tegen te komen die teleurgesteld was in zijn Toyota. En verder valt me vaak op dat de verf op de bumpers van een Toyota niet zo goed houdt.Ik kijk liever naar onafhankelijke statistieken dan naar jouw beperkt aantal Toyota eigenaars. En wat zegt Consumer reports?
Of the top ten most reliable automakers, eight are headquartered in Asia, with Lexus, Mazda, and Toyota in the top three spots respectively. Historically, Lexus and Toyota have regularly been at the top of CR’s brand rankings for reliability.
Lijkt me redelijk competitief gezien de accugrootte, en het gaat niet over de investering, wel over die garantie en die geruststelling >10 jaar.Zooo, een Toyota van 50K! Ja, dat is inderdaad voor de minder gegoeden
confirmation bias / halo-effectIk ken het riedeltje ook. Daarom ook dat ik zo verbaasd was om iemand tegen te komen die teleurgesteld was in zijn Toyota. En verder valt me vaak op dat de verf op de bumpers van een Toyota niet zo goed houdt.
Ik zit hier niets te verdedigen. Ik corrigeer gewoon wat jij neerpent.Bovenal, een Toyota verdedigen op een Tesla forum?