Tja …M3P voor mij en de wederhelft wou zelf geen EV. Ik start daar geen echtelijke ruzies overVan Tesla Model 3 naar Ranger Rover PHEV ?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tja …M3P voor mij en de wederhelft wou zelf geen EV. Ik start daar geen echtelijke ruzies overVan Tesla Model 3 naar Ranger Rover PHEV ?
Ik hoop maar dat je hem niet in Hasselt besteld hebt...een Range Rover (PHEV)
Ach, we laten al geen offspring achter op deze aardkloot maar ik zal vragen om in hasselt zeker de batterij in te schakelen, zo vriendelijk ben ik dan weer welIk hoop maar dat je hem niet in Hasselt besteld hebt...
Voor dagelijks gebruik waarschijnlijk net zo efficiënt. je gaat alleen minder blij zijn wanneer je regelmatig verder dan zijn accu lading wilt rijden.VW ID.3 Pure vanaf 30 mille met bereik in praktijk vergelijkbaar met mijn Model 3 SR+
Die heeft echt wel minder bereik hoor. Bij 90 km/h haalt de ID.3 55 kWh 316 km, een Model 3 SR+ komt dan 440 km ver. Ik denk dat de reviewer nogal optimistisch is met de bereiken die hij vooropstelt.VW ID.3 Pure vanaf 30 mille met bereik in praktijk vergelijkbaar met mijn Model 3 SR+
Dat valt dan weer wel mee. Björn Nyland geeft in zijn tests aan dat de 55kWh-variant zijn voorkeur wegdraagt boven de 62 kWh en de 82 kWh - varianten, omdat je het verschil in gewicht duidelijk merkt en vanwege het prijsverschil. In zijn 1000 km test is het verschil ook eerder beperkt : 10h20 - 10h45-11h20 voor de drie varianten. De kleinste accu had daarbij wel wat beter weer, bij vergelijkbaar weer is het verschil is dus wel een klein beetje groter.Voor dagelijks gebruik waarschijnlijk net zo efficiënt. je gaat alleen minder blij zijn wanneer je regelmatig verder dan zijn accu lading wilt rijden.
Daar is een grote markt voor. Mijn vrouw werkt 50% (2 en 3 dagen per week). Wel 40km en vooral autoweg. Verder enkel wat boodschappen in de buurt. Een e-on, up, 500 of iets gelijkaardigs, is qua range perfect, maar daarmee de autoweg op in de spits tussen de vrachtwagens, best onder de 90km/u? We zijn nu toevallig op een jonge Franse Zoe okkasie gebotst, maar dat is eigenlijk overkill: 300km range, laden aan 50kW, aanvaardbaar verbruik aan 120km/u en top uitgerust.Voor dagelijks gebruik waarschijnlijk net zo efficiënt.
Is er dan geen noodschakelaar op zo’n paal. Desnoods voor alle palen op de locatie? Stel dat een kabel beschadigd is en iemand er door geëlektrocuteerd wordt? Mogen we dan enkel op de verliesstroomschakelaar vertrouwen?Gijzelsoftware nu ook in laadpalen:
Honderden ev-laadkabels konden vrijdag 2,5 uur niet loskomen van palen Allego
Door een storing bij laadpaalprovider Allego konden honderden elektrische auto's in België op vrijdagavond niet volledig losgekoppeld worden van hun laadpaal; de laadpalen ontgrendelden de laadkabels niet. In totaal duurde de storing 2,5 uur, zo schrijft HLN.tweakers.net