Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
De piano vind ik wel vlek gevoelig ja. Zit er ook aan te denken het te laten wrappen in mat zwart. Eerst binnenkort de ramen laten tinten met folie. Iemand die dat al gedaan heeft? Ben benieuwd hoe de achter ruit gedaan is. Die heeft van zichzelf deels al een tint namelijk. Laat je die in zijn geheel tinten of alleen het ongetinte deel?
 
Ik heb een screenprotector, middenconsole wrap in Carbon, zwart/rode rubber inlegset voor de console en bekerhouders, een rode T-shirt en zwart/rode cap met tesla logo erop gekocht. Aftermarket nog een keyfob en winterbandenset met zwarte velgen op de to do lijst staan.
 
Grappig dat zo veel mensen een screen protector plaatsen. Bij een mobieltje kan ik mij dat heel goed voorstellen, maar in de auto toch stuk minder. Laten vallen, scherpe dingen tegen het scherm ed dat speelt allemaal bij mij niet in de auto. Scherm op zwart en af en toe een brilpoetsdoekje erover haalt de vingerafdrukken weg.

Maar is uiteraard een persoonlijke keuze....
 
Grappig dat zo veel mensen een screen protector plaatsen. Bij een mobieltje kan ik mij dat heel goed voorstellen, maar in de auto toch stuk minder. Laten vallen, scherpe dingen tegen het scherm ed dat speelt allemaal bij mij niet in de auto. Scherm op zwart en af en toe een brilpoetsdoekje erover haalt de vingerafdrukken weg.

Maar is uiteraard een persoonlijke keuze....

In de s hebben wij het ook niet, maar ik heb vaak armbandjes om en die kunnen wel krassen