Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb de rubberen matten van tesla gekocht, via de Tesla-webshop. Ze bevallen mij erg goed. Goede pasvorm en best 'elegant'. Erg gemakkelijk schoon te houden, gewoon afborstelen en af en toe met water en een beetje shampoo afspoelen en even in de zon laten drogen. Ik vind ze persoonlijk ook mooi genoeg om ze continu in de auto te laten. Niet zo grof als sommige andere rubber matten die je ook wel ziet.

Model 3 All Weather Interior Mats
 
  • Like
Reactions: Louter365
Ik heb de rubberen matten van tesla gekocht, via de Tesla-webshop. Ze bevallen mij erg goed. Goede pasvorm en best 'elegant'. Erg gemakkelijk schoon te houden, gewoon afborstelen en af en toe met water en een beetje shampoo afspoelen en even in de zon laten drogen. Ik vind ze persoonlijk ook mooi genoeg om ze continu in de auto te laten. Niet zo grof als sommige andere rubber matten die je ook wel ziet.

Model 3 All Weather Interior Mats

Heb je er geen 1 voor in de kofferbak?
 
Ik heb de rubberen matten van tesla gekocht, via de Tesla-webshop. Ze bevallen mij erg goed. Goede pasvorm en best 'elegant'. Erg gemakkelijk schoon te houden, gewoon afborstelen en af en toe met water en een beetje shampoo afspoelen en even in de zon laten drogen. Ik vind ze persoonlijk ook mooi genoeg om ze continu in de auto te laten. Niet zo grof als sommige andere rubber matten die je ook wel ziet.

Model 3 All Weather Interior Mats
Bedankt. Ik zie wel dat ik niet kan bestellen vanuit Belgie. :confused:
 
Zappi V1, nu ben ik er helemaal klaar voor;)
20190627_161715.jpg
 
Las dat meerdere mensen bij Abstract Ocean dingen hebben besteld.
Nu heb ik daar ook wat besteld op 11-06 maar helaas nog niets ontvangen.
De T&T geeft aan dat het in NL is sinds 22-06 en daarbij staat “In Transit by Post Office”.
Sindsdien geen status wijzigen meer.

Al paar keer bij UPS afhaalpunt en locale PostNL punt geweest zonder resultaat helaas.
UPS NL gemaild en vreemd antwoord gekregen, namelijk:
“Wij halen alleen het pakket op in Amerika in opdracht van United States Postal Service daar. Wij leveren in Nederland dit pakket niet. Ik kan niet zeggen met welk bedrijf dit pakket wordt geleverd.“

Iemand iets soort gelijks meegemaakt?
 
Las dat meerdere mensen bij Abstract Ocean dingen hebben besteld.
Nu heb ik daar ook wat besteld op 11-06 maar helaas nog niets ontvangen.
De T&T geeft aan dat het in NL is sinds 22-06 en daarbij staat “In Transit by Post Office”.
Sindsdien geen status wijzigen meer.

Al paar keer bij UPS afhaalpunt en locale PostNL punt geweest zonder resultaat helaas.
UPS NL gemaild en vreemd antwoord gekregen, namelijk:
“Wij halen alleen het pakket op in Amerika in opdracht van United States Postal Service daar. Wij leveren in Nederland dit pakket niet. Ik kan niet zeggen met welk bedrijf dit pakket wordt geleverd.“

Iemand iets soort gelijks meegemaakt?
Al veel besteld bij Abstract Ocean en nog nooit problemen had.
 
  • Informative
Reactions: Jonkheer
Voor de loadbalancer, zo kan ik laden en tegelijkertijd grote verbruikers gebruiken.
Verschillende functies waarbij kan gekozen worden om enkel stroom te gebruiken die mijn zonnepanelen opwekken, enkel netstroom of een combinatie van de twee. Kan ik allemaal niet met de TWC.
Met de TWC kan dat niet, maar voor al diezelfde functies zijn aparte onderdelen nodig tussen de hoofdschakelaar/de ALS en de TWC. Hoeveel kostte de Zappi van Myenergi?
 
Las dat meerdere mensen bij Abstract Ocean dingen hebben besteld.
Nu heb ik daar ook wat besteld op 11-06 maar helaas nog niets ontvangen.
De T&T geeft aan dat het in NL is sinds 22-06 en daarbij staat “In Transit by Post Office”.
Sindsdien geen status wijzigen meer.

Al paar keer bij UPS afhaalpunt en locale PostNL punt geweest zonder resultaat helaas.
UPS NL gemaild en vreemd antwoord gekregen, namelijk:
“Wij halen alleen het pakket op in Amerika in opdracht van United States Postal Service daar. Wij leveren in Nederland dit pakket niet. Ik kan niet zeggen met welk bedrijf dit pakket wordt geleverd.“

Iemand iets soort gelijks meegemaakt?
Ik heb op 15 juni een bestelling bij ze geplaatst. Dat was op 22 juni bij de douane en heeft daar vervolgens 4 dagen gelegen. Sinds vandaag weer een nieuwe status "In Transit by Post Office" (UPS). Als ik bij de details kijk zou er vandaag 2 x een delivery attempt zijn geweest en inderdaad lag er een briefje van PostNL in de bus. Ik kan het morgen bij het postagentschap ophalen als het goed is.
 
Last edited: