Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Klopt, ik had precies zo’n dingetje gekocht in de bouwmarkt voor iets van €25,- maar die was te hoog. Dus formaat en gewicht prima maar het past niet. Voor zover ik kan zien zijn dit soort krikjes allemaal te hoog.
Er zijn nog twee opties:
1. Schroefdraad krikje, H=100 mm, L = 100 mm, B=100 mm, ca 3 kg, max. capaciteit 2500 kg
2. Hydraulisch ligkrikje, H=85 mm, L = 570 mm, B=210 mm, ca 13 kg, max. capaciteit 2500 kg

3.jpg

4.jpg
 
SNES USB Game controller via Aliexpress (link). Vandaag ontvangen. Doet voor zover ik nu kan bepalen in geen enkel spel iets waar je wat aan hebt. :confused: Iemand een tip voor iets waar je wel wat aan hebt in de auto?
Voor mij vanwege het ontwerp van M3 zijn de volgende producten must-buy's (ik heb ze ook gekocht, zelfs nu verkoop ik ze):
- Scherm protector
- middenconsole wrap (echt een hekel aan stof en vingerafdrukken op de middenconsole)
- Anti-regen kofferbak spoiler (als je niet wilt dat je kofferbak nat wordt tijdens de regenachtige dagen)
- Draadloos oplader voor je mobile
- RVS pedaals (ziet er veel beter uit dan het originele zwarte pedaal)
 
Voor mij vanwege het ontwerp van M3 zijn de volgende producten must-buy's (ik heb ze ook gekocht, zelfs nu verkoop ik ze):
- Scherm protector
- middenconsole wrap (echt een hekel aan stof en vingerafdrukken op de middenconsole)
- Anti-regen kofferbak spoiler (als je niet wilt dat je kofferbak nat wordt tijdens de regenachtige dagen)
- Draadloos oplader voor je mobile
- RVS pedaals (ziet er veel beter uit dan het originele zwarte pedaal)
Heb je een link naar je webshop.
 
  • Disagree
Reactions: stolkert
  • Like
Reactions: Laurens_S
De auto is hier nog niet binnen, maar wat ik tot nu al binnen heb voor de auto:

- 3-delige Performance pedalenset;
- Draadloos oplaadconsole voor twee telefoons;
- Velgdopjes voor de velgen achter de Aero velgen + Tesla embleem;
- Matzwarte console wrap;
- Matzwarte dashboard wrap;
- Dakrubbers voor geluidsisolatie;
- Organizers voor opbergvak in middenconsole en dashboardkastje;
- Lakset om remklauwen rood te spuiten (wordt een leuk DIY projectje :) ).

Verwachte levering staat op 3 september gepland, alhoewel ik niet verwacht dat die gehaald wordt.. Afwachten dus :)
 
Er zijn nog twee opties:
1. Schroefdraad krikje, H=100 mm, L = 100 mm, B=100 mm, ca 3 kg, max. capaciteit 2500 kg
2. Hydraulisch ligkrikje, H=85 mm, L = 570 mm, B=210 mm, ca 13 kg, max. capaciteit 2500 kg

View attachment 448341
View attachment 448342
Dat schaarkrikje lijkt me de beste/meest portable optie. Betwijfel alleen of dat geschikt is voor 2500 Kg.
Als ik google kom ik niet verder dan dat soort krukjes 1500 kg aankunnen. Mogelijk "Chinese specs"?
In het Engelstalige forum is men enthousiast over de aluminium Porsche krikje die blijkbaar (vroeger) bij de auto's werd geleverd, is alleen moeilijk aan te komen.
 
Binnenkort naar Tesland;)

De volgende zaken staan op ons verlanglijstje:

- nieuwe deurrubbers
- rubbers dakraam
- wrap middenconsole (kleur ntb)
- center cap zuignap
- zonnenschermen dak
- screenprotector scherm

Iemand tips en/of ervaringen? Zinvolle accesoires (bijv de rubbers)? Andere "must have accesoires"? etc etc

Zouden julie een glans of matte screenprotector adviseren?
En welke kleur wrap (middenconsele) is het meest gebruiksvriendekiijk ((vinger)vlekken, krassen)?
 
Binnenkort naar Tesland;)

De volgende zaken staan op ons verlanglijstje:

- nieuwe deurrubbers
- rubbers dakraam
- wrap middenconsole (kleur ntb)
- center cap zuignap
- zonnenschermen dak
- screenprotector scherm

Iemand tips en/of ervaringen? Zinvolle accesoires (bijv de rubbers)? Andere "must have accesoires"? etc etc

Zouden julie een glans of matte screenprotector adviseren?
En welke kleur wrap (middenconsele) is het meest gebruiksvriendekiijk ((vinger)vlekken, krassen)?

Enige nuttige accessoire is wellicht de center console wrap en center cap zuignap. Beiden heb ik overigens niet en ik heb nog nooit de behoefte gehad de wieldeksels terug te plaatsen, ook niet voor langere ritten. Center console wrap staat wel op mijn lijstje.

Zonneschermen dak heb ik zelfs niet gemist op mijn vakantie in de provence met 2 jonge kinderen. Achterramen overigens wel laten tinten om die reden.

Wirelss charger is wel een top accessoire. Indien je een telefoon hebt die wireless charging compatible is zou ik het dus wel weten: bijna alles eraf en die kopen.