Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
WC-Eend-3x2-e13745768557031.jpg


Inmiddels zijn er zat veren ontwikkeld die alles behalve klapperen voor een eurotje of 20/25 euro.
De veren zonder een soft-closing effect behoort al tot het verleden. Deze video is vanavond vers gemaakt (sorry voor de donkere achtergrond). Maar je kunt wel zien hoe ze werken op mijn eigen Model 3.
We kunnen het nog niet verkopen voor 20-25 euro vanwege de invoerrechten en BTW enz., maar ik denk dat we een redelijke prijs bieden met snelle levering en 14 dagen bedenktijd :)
 
  • Informative
Reactions: Lexikon and TM3LR
Tja, ik zat te dubben om spacers en verlaging aan te schaffen, maar ach, ik vind het eigenlijk wel prima zo. En met die 19" stuitert hij al genoeg naar mijn smaak :D

tess.jpg

Op de foto ook twee subtiele aanpassingen in beeld, maar slechts één daarvan zou in deze foto moeten opvallen ;)

Ik denk nog een subtiel spoilertje te willen plakken, á la Vercion Performante, maar helaas is Zware Regen elke dag pas om zes uur open... :p
 
Tja, ik zat te dubben om spacers en verlaging aan te schaffen, maar ach, ik vind het eigenlijk wel prima zo. En met die 19" stuitert hij al genoeg naar mijn smaak :D

View attachment 476433
Op de foto ook twee subtiele aanpassingen in beeld, maar slechts één daarvan zou in deze foto moeten opvallen ;)

Gevonden, je hebt je kenteken deels afgeplakt om bekeuringen te voorkomen :p
Of bedoel je het rode logo?
 
Die auto van mij moet nu wel snel gaan komen, ik heb internet inmiddels leeg gekocht.... kabeltjes, stickertjes, dopjes, elektronica, verlichting en nog veel meer.... Zal binnenkort alles eens op een hoop gooien voor een foto :D

Wat kan ik nu nog doen om de tijd te doden? youtube heb ik allemaal al gezien... forums tot de laatste letter gevolgd... nieuwberichten gelezen....
 
Die auto van mij moet nu wel snel gaan komen, ik heb internet inmiddels leeg gekocht.... kabeltjes, stickertjes, dopjes, elektronica, verlichting en nog veel meer.... Zal binnenkort alles eens op een hoop gooien voor een foto :D

Wat kan ik nu nog doen om de tijd te doden? youtube heb ik allemaal al gezien... forums tot de laatste letter gevolgd... nieuwberichten gelezen....
Laadpaal bij thuis?
 
Die auto van mij moet nu wel snel gaan komen, ik heb internet inmiddels leeg gekocht.... kabeltjes, stickertjes, dopjes, elektronica, verlichting en nog veel meer.... Zal binnenkort alles eens op een hoop gooien voor een foto :D

Wat kan ik nu nog doen om de tijd te doden? youtube heb ik allemaal al gezien... forums tot de laatste letter gevolgd... nieuwberichten gelezen....
Tesla’s tellen onderweg :)
 
Weet jij toevallig welke dat zijn of waar je dat gelezen hebt? Ik heb interesse in dergelijke struts en gezocht op dit forum maar vind het lastig te bepalen wat de juiste zijn om te bestellen.
Bij Tesland natuurlijk.
En bij ons is het niet goed, geld terug. En als je op afspraak langs komt, zetten we ze gratis voor je in, zodat je zelf kan zien hoe ze werken.
 
  • Funny
Reactions: Lexikon
Laadpaal heb ik al (1 fase, wordt omgezet naar 3 fase)...

Tesla's tellen.... een ramp! Het kantoor tegenover mij heeft al hun Kia Niro's omgeruild voor Model 3's, die dus al uitgeleverd zijn. Elke dag kijk ik uit het raam om te zien dat ZIJ al wel een Tesla rijden... The pain! The pain! ;)

Op de snelweg kijk ik steeds uit naar een witte tesla met getinte ramen (dat is nog een dingetje dat ik wil laten doen na levering, 35% tint), maar het valt me echt op hoe weinig Tesla's een tint hebben. En ik zie er in de spits echt flink wat rijden, in allerlei kleuren.

Laadpaal bij thuis?
Tesla’s tellen onderweg :)
 
Die struts die hij had opgesomt gingen van Amerika komen.
En jou producten komen niet uit China? Yeah sure :rolleyes:
Dat zegt hij niet, hij zegt alleen dat als hij het importeert, verkoopt en support daar kosten aan verbonden zitten. Dat zijn soms zichtbare Euro's (zoals belasting en transport) en soms ook wat minder tastbare kosten (zoals risico op onverkoopbare rommel).
 
@Laurens_S
Heb je daar een foto van? Is niet conform wat onze vrienden van Tesla voorschrijven! Wel handig natuurlijk! :rolleyes:

@TrebVs Nu wel wat foto's gemaakt bij het wisselen naar winterwielen. Krik bij het voorste krikpunt, flink omhoog. Dan een assteun bij het achterste krikpunt en bij de draagarm (heet dat ding zo?) bij het voorwiel. Heel klein beetje laten zakken zodat beide steunen een beetje dragen, dan kunnen ze niet per ongeluk wegschuiven. Ik hoop dat de foto's zo lukken om te uploaden.
IMG_20191103_134805.jpg IMG_20191103_134831.jpg IMG_20191103_134820.jpg IMG_20191103_134815.jpg
 
  • Informative
Reactions: Cely
Om hier op terug te komen: deze trekveer inmiddels geïnstalleerd bij de frunk en werkt perfect. Nu samen met de gasveren dus een automatisch openende, en soft close frunk.

Update 2: nu het kouder is merk ik dat de frunk regelmatig niet meer opent met deze veren. Gelukkig krijg ik de frunk dan nog wel open door m'n vingers tussen de plaatdelen te stoppen en 'm te liften, maar dit is natuurlijk niet wat ik wil.

Ik denk dat er door de lagere temperaturen minder gasdruk is, en de gasveren daarom toch een extra stootje van een veersysteem nodig hebben. Heb op Ali nu die van 3,5 cm besteld (= 1 cm korter).