Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Wat gek dat hij bij jou "Gratis onbeperkt" aangeeft. Het zou toch 1 jaar gratis moeten zijn bij de M3 en daarna betalen?
ja @P51D en @CJA Hulskamp, hou ons op de hoogte, want ik betaal er nu ook voor. Ik heb in 2016 gereserveerd en in 30/1/2019 besteld (wat op zich na juli 18 is, de schijnbare grens voor "gratis" en dat zal voor alle MODEL ☰ owners gelden want in 2018 zijn de bestellingen pas in december opengezet.)
Dus als er meerdere zijn die hier uiteindelijk niet voor hoeven betalen zou ik niet weten waarom ik dat wel zou moeten. Graag alleen bericht van MODEL ☰ owners. Kan iemand een poll openen?
 
Prijs in usd - 15% met de code uit de video begint erg interessant te worden. Enkel nog invoerrechten en BTW berekenen
met de 15% korting heb je de complete set frunk trunk kick sensor voor achter voor €890 in de post.
Middagje klussen met de video hierboven en je hebt een premium premium Model 3

Of weet iemand een adres in BE NL waar het nog aantrekkelijker is?
 
Last edited:
Afgelopen weekend besteld (ter vervanging van mijn Ali-Expres versie): Jeda Wireless Pad.
Deze gekozen omdat Jeda om kan gaan met 15W aangezien ik de stroom aftap van de 12V stekker achterin de armsteun.

Levertijd 2 weken hoop ik...
Hier heb ik ook ooit naar gekeken. Het is alleen jammer dat de de voeding van de 12V stekker moet halen.
Heb je deze kabel vanuit de armsteun netjes weg kunnen werken, of moet je deze nog aanleggen?
 
met de 15% korting heb je de complete set frunk trunk kick sensor voor achter voor €890 in de post.
Middagje klussen met de video hierboven en je hebt een premium premium Model 3

Of weet iemand een adres in BE NL waar het nog aantrekkelijker is?
Denk dat de invoerrechten/kosten wel eens dik tegen kunnen vallen.
De frunk kan je in een namiddagje inbouwen maar de trunk is veel complexer.
 
Ik heb contact gehad met Hanshow en incl invoer en btw wordt het €450-€500 per frunk/trunk set. Hoe groter de bestelling hoe meer korting. Voetsensor €75-€90. Wie doet er mee?
Is dat 450-500 voor de frunk óf de trunk? Of samen? Tot voor kort stond die Hansshow set nog op Marktplaats, via de Nederlandse verdeler. Voor 495,- incl. BTW. De frunk wil ik zeker nog wel doen. Die gebruik ik veel en heeft toch altijd aandacht nodig bij het sluiten en moet je openen via de app of in de auto (binnenkort NFC tag monteren). Trunk gaat zo makkelijk open en dicht, dat ik daar de meerwaarde niet zie. Heb daar ook de sterkere veren weer afgehaald, omdat het met de originele veren prettiger werkt. Maar, bij een interessante deal heb ik mogelijk wel interesse.