Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Zojuist mijn middenconsole laden (cubby) uit China mogen ontvangen. Ziet er netjes en degelijk uit. :cool:
Mezelf lang voorgehouden dat ik die niet nodig had. Uiteindelijk toch gedaan...
Als je ze voor de Model 3 zoekt, volgende week zijn ze binnen. €65,- ex BTW
Maandag komen ze op de site te staan.
Tesland_Model_3_QICharger.jpg
 
  • Like
Reactions: FrankNL
Als ze nou eens voor kunnen zorgen dat de trunk ook automatisch dichtgaat...
Zoveel filmpjes bekeken, maar nog niets gevonden

Gaat niet gebeuren, tenzij je drastisch met iets aftermarket moet werken. En waar eindig je dan mee? een aparte app op je telefoon voor het dichtdoen alleen? Nee, een "goedkopere" auto heeft zo zijn concessies. En blijkbaar moest dit er één van zijn.
 
Gaat niet gebeuren, tenzij je drastisch met iets aftermarket moet werken. En waar eindig je dan mee? een aparte app op je telefoon voor het dichtdoen alleen? Nee, een "goedkopere" auto heeft zo zijn concessies. En blijkbaar moest dit er één van zijn.

Nou goedkoop is een P zeker niet met 75k. Maar ik hoop eerder dat tesla daar met een oplossing komt, al acht ik de kans zeer klein. Heb het al meerdere malen gevraagd, blijf het proberen ;)
Ook wacht ik nog op de door Elon beloofde trekhaak optie voor de 3.
 
Wim kan jij misschien een linkje sturen, als dat mag van de moderator, waar je deze hebt besteld. Zie ze wel in de tesla shop staan maar die versturen niet buiten de US en Canada.

Ik gok via een remailer als shipito / myus ofzo. US adres, jij betaalt dan nog handeling & shipping naar NL.
Vooral een klein pakketje als dit is prima te doen. De all-weather matten zullen lastiger zijn...