Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
@Herbie65 Ik zag dat je maar een half uurtje van Hilversum af zit dus ik kom mijn 3 ook even laten aankleden zo gauw die binnen is. In ieder geval:
- Glass screen protector
- Alloygators (mijn vrouw is gek op stoeprandjes)
- Jackpads
- Center console wrap

Gezien ik best wel wat kilometers maak (en mijn Outlander er aan de voorkant als een gatenkaas uitziet) zit ik ook te overwegen om PPF of andere beschermingsfolie aan te laten brengen. Iemand hier ervaring mee? En kent iemand een adresje in de buurt van Hilversum of Heesch?
Wat denk je van Tesland ook voor de PPF?
 
View attachment 377580

4 stuks Model 3 jackpads geleverd gekregen door de vrienden van Tesland.com
Passen perfect, mooi is ook, had ik vantevoren niet door..., dat ' bovenin ' dus een magneetje zit. Heel handig, want terwijl je ondertussen je krik pakt valt de jackpad niet naar beneden.

De krikhoogte die overblijft na aankleven via het magneetje aan de Model 3 onderkant is dan trouwens beperkt, net 9+ cm slechts. Voorzover ik weet kan alleen een krik als onderstaande eronder als je onderweg bijv. een band wil verwisselen. Ik hou niet van die moderne bandenopvulsetjes en ga gewoon altijd een winterband/wiel ( of zomerband/wiel in de winter ) in de Model 3 bak meeemen als reserveband !
View attachment 377582
Specs:
Minimale hoogte: 90 mm
Maximale hoogte: 370 mm
Afmeting bovenplaat: 150 X 450 mm
Maximaal hefvermogen: 250 kg

Geen idee of dit okay is qua hefvermogen om een band te verwisselen van de 1931kg zware Model 3 ...?
Heeft iemand hier ervaring mee ??

zoiets? Garagekrik laag model - 2 ton
 
Met 12V USB adapter in je middenconsole bedoelen ze. Geeft meer A, al is dat ondertussen aangepast, meen ik, de USB poorten vooraan geven nu ook meer naar wat ik ergen gelezen heb

Je zal gelijk hebben maar als er staat “Power Source: 5-12V” is het toch vreemd dat je van de 12V zelf 5V moet maken als je hem aansluit :confused:. Power Source is dus 5V en optimaal 15W per kant.

Met wat ABB spul en een simpele oplader sluit ik hem ook aan op 380000V, misschien kunnen ze “tot 380kV” nog toevoegen aan de spec-list :)
 
Grappig, exact deze had ik dus Maandag al besteld en net staan ( Datona eigenlijk die Autokrikshop ) maar dit krikje vereist dus minimaal 13,5cm hoogte! Weegt ook best wel wat! Kon ik probleemloos terugsturen. Het moet echt een krik(je) worden voor onderweg om even een lekke band te verwisselen. Dus de auto ff hoger zetten met een balkje vind ik dan onderweg wat lastig met een platte band...
Winter-zomerbandenwissel laat ik hier om de hoek doen bij mijn oude multimerkengarage, zij hebben een professionele 2-koloms hefbrug helemaal geschikt voor de Model 3 jackpads. Sowieso kunnen ze dan de auto even nalopen, ze zijn de manuals al ah lezen..., zij zien veel meer dan ik!
 
  • Like
Reactions: Herbie65
Is er misschien in NL zoiets verkrijgbaar? Ik gooi graag mijn 29" mountainbike achterin namelijk en de stoelen moeten dan uitgeklapt worden.

maxresdefault.jpg
 
@Herbie65 @DeHakkelaar Was wel ongeveer wat ik gedacht had. Herbie, als detailer, wat lijken jou de belangrijkste panelen om PPF op te doen (dus waar je het meeste aan hebt). Als ik zo naar mijn huidige auto kijk in ieder geval voorbumper, motorkap, spiegels en de dakstijlen. Heb ook veel krassen in de cups van de deurhendels, maar dat is bij de 3 natuurlijk weer een heel andere constructie.
 
@Herbie65 @DeHakkelaar Was wel ongeveer wat ik gedacht had. Herbie, als detailer, wat lijken jou de belangrijkste panelen om PPF op te doen (dus waar je het meeste aan hebt). Als ik zo naar mijn huidige auto kijk in ieder geval voorbumper, motorkap, spiegels en de dakstijlen. Heb ook veel krassen in de cups van de deurhendels, maar dat is bij de 3 natuurlijk weer een heel andere constructie.
Dorpels doe ik ook altijd mee en onder de achterklep waar je de bagage langs naar binnen brengt.